home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Små ting - Stor betydning
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Små ting - Stor betydning  (Læst 2365 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller

Sv: Små ting - Stor betydning
« Svar #15: 10 Apr 2007, 20:07 »

Hvordan man bruger det? Du har vel ikk sat assistenten til at gøre det for dig ? Smiley

Det varierer jo fra kamp til kamp hva man vil gøre... Det er ikk lige sådan... Men er du ikk favorit er det jo ikk så smart at sige du kræver en sejr!

Men er der nogle enkelte spillere hvis moral er lav er det min erfaring en god ide at snakke individuelt til dem og give dem noget opbakning...
Nej nej, jeg gør det skam selv. Jeg mente bare hvad du plejer at bruge mest. Jeg synes ikke der er så mange forskellige at vælge: Jeg bruger næsten kun "Wish luck" og "You can win today". Jeg kræver kun sejr på hjemmebane mod de nederste hold i ligaen. "For the fans" bruger jeg kun mod rivaler, og "Pressure is off" bruger jeg kun når jeg HAR vundet ligaen. Så synes jeg det er lidt begrænset med muligheder.

Men tak for hjælpen, jeg vil da bestemt prøve noget mere individuelt.....  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

mrfair
Gæst

« Svar #16: 11 Apr 2007, 09:46 »

"Pressure is off" kan også bruges hvis du spiller mod en overlegen modstander. Så slapper sine spillere af og kan somme tider præstere over evne. Jeg tror især den er god hvis du har et par spillere i din trup, som let føler sig presset.

Selpha
Gæst

« Svar #17: 17 Apr 2007, 14:19 »

Lav en taktik i stedet for den normale.

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 17 Apr 2007, 14:25 »

Næææ, de assistenter er ikke sådan at løbe om hjørner med...

Synes også sådan noget som hvem spilleren er glad for at spille sammen med, er vigtigt, ligesom der også ofte er nogle der peger på en leder på holdet, som så nok vil være det bedste valg som anfører.

Bare giv ham ind pil frem til angrebet.... crazy

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #19: 17 Apr 2007, 19:09 »

Køb en DC med 20 i heading, sæt ham til "near post flick-on", og læg hjørnesparkene til forreste stolpe. Min DC ligger altid på ca 10-12 mål pr. sæson.  Thumbs Up

Han behøver ikke engang at have 20 !! Micah Ricards scorede 12 mål for mig, han havde 16 i heading til at starte med, men er nu steget til 17 !  Cool

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Haugmeister
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 17 Apr 2007, 19:14 »

hvordan sætter man hvordan et hjørnespark skal placeres?

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #21: 17 Apr 2007, 19:58 »

Gå ind i Team Tactics, og nede i bunden står der Corners ...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #22: 17 Apr 2007, 19:59 »

Han behøver ikke engang at have 20 !! Micah Ricards scorede 12 mål for mig, han havde 16 i heading til at starte med, men er nu steget til 17 !  Cool
Overdrivelse fremmer forståelsen.  Thumbs Up ...ham der tager hjørnesparket skal vel også ha' gode stats i crossing og/eller passing.
hvordan sætter man hvordan et hjørnespark skal placeres?
Gå ind i tactics. Til højre under instructions vælger du Team instructions. Nederst står der corners, den sætter du bare til near post.

Veni, vidi, vici

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #23: 17 Apr 2007, 20:02 »

Nej nej, jeg gør det skam selv. Jeg mente bare hvad du plejer at bruge mest. Jeg synes ikke der er så mange forskellige at vælge: Jeg bruger næsten kun "Wish luck" og "You can win today". Jeg kræver kun sejr på hjemmebane mod de nederste hold i ligaen. "For the fans" bruger jeg kun mod rivaler, og "Pressure is off" bruger jeg kun når jeg HAR vundet ligaen. Så synes jeg det er lidt begrænset med muligheder.

Men tak for hjælpen, jeg vil da bestemt prøve noget mere individuelt.....  Thumbs Up

Jeg bruger sjældent at jeg kræver sejr... Bruger mest You Can Win Today. Pressure is off bruger jeg i svære udebanekampe og ligegyldige kampe. For the fans i derbyopgør, finaler og så videre... Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Haugmeister
Lilleputspiller
*

« Svar #24: 17 Apr 2007, 20:05 »

Gå ind i tactics. Til højre under instructions vælger du Team instructions. Nederst står der corners, den sætter du bare til near post.

det var fanme enkelt ;-) tusind tak

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010