home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I dag kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 20:12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  2 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Økonomi
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Økonomi  (Læst 1088 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Økonomi
« : 19 Mar 2007, 20:06 »

jeg har næsten ikke set en eneste tråd om økonomien i FM, så nu laver jeg selv en.

Jeg synes at en af de ting i FM der er svært at holde styr på er økonomien.

Man ved ikke rigtig hvad man skal gøre hvis man har underskud andet en at skære lønningerne ned.

Og man kan næsten ikke styre noget derinde.

Jeg er Tottenham og jeg ligger lige Pt under løn budgettet, men jeg har alligevel underskud.

Er jeg den eneste med den mening??

Skriv gerne jeres erfaringer eller nogle gode ideer til at vende underskud til overskud. Grin

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Økonomi
« Svar #1: 19 Mar 2007, 20:13 »

Jeg plejer at investere meget i ungdom og sælge dem videre efter et par år. Giver god profit Smiley

Husk evt at få 50% med i next sale. Det giver nogle gange kassen...

Jeg ser altid økonomien som noget på længere sigt og holder mig altid indenfor grænserne af løn.
Er man i store problemer kan man jo blive nød til at skære yderligere i truppen, håbe på lidt sportslig succes og ellers sælge en spiller eller 2... Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #2: 19 Mar 2007, 20:16 »

Jeg plejer at investere meget i ungdom og sælge dem videre efter et par år. Giver god profit Smiley

Husk evt at få 50% med i next sale. Det giver nogle gange kassen...

Jeg ser altid økonomien som noget på længere sigt og holder mig altid indenfor grænserne af løn.
Er man i store problemer kan man jo blive nød til at skære yderligere i truppen, håbe på lidt sportslig succes og ellers sælge en spiller eller 2... Smiley

Det er jo rigtigt nok Smiley, jeg synes bare det er tit at klubberne ikke vil give hvad ens spillere er værd.

og er der noget der er frustrerende er det at have en spiller man ikke skal bruge, og ikke kunne komme af med ham Opstemt.

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 04 Jan 2008, 19:16 »

Ved ikke, altså jeg plejer normalt at sætte min egen løn ned til det laveste. Ser ingen grund til at give mig det helt store, det hjælper jo alligevel ikke særlig meget, på noget som helst.. Lige nu er det laveste jeg kan vælge: 3,5. mio om ugen.. Ikke særlig fedt og alligevel ret nice Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Larsen91
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 05 Jan 2008, 23:07 »

Sælg nogle spillere.. Lad vær med at bruge ALLE dine penge på nye spillere.. køb kun det nødvendige, og ellers gemme resten af pengene .. Udover det er det vigtig du vinder titler, så får du mange penge, alt efter hvor højt i tabellen du slutter.. Hvis du i CL, får du gøde tv intægter, og gode penge på at nå langt Wink

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010