|
Adebayor 25
|
|
Jeg ligger ud: Blev noget overrasket da denne mand sagde ja tak, til den beskedne hyre af 16.000 kr om ugen, efter at have spillet 1 ½ sæson med upåagtede Fortuna Düsseldorf. Højst sandsynligt nogen som kan komme med frækkere scoops, men tror Jimmyboy her kan bombe Düsseldorf tilbage til Bundesligaen. Fortuna Düsseldorf & Oxford United all the way
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Han er jo også tudsegammel  hehe... Han er på pension i Tyskland
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
mrfair
Gæst
|
|
Jeg bliver også nødt til at dæmpe forventningerne til ham en smule. Hans stats er ikke hvad de har været. Men held og lykke med ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adebayor 25
|
|
Jeg bliver også nødt til at dæmpe forventningerne til ham en smule. Hans stats er ikke hvad de har været. Men held og lykke med ham.
Han er jo også tudsegammel  hehe... Han er på pension i Tyskland Jaja bare vent giv ham en måned til at komme i form på, skal jeg nok give jer et SS hvor på i (forhåbentlig) må æde jeres ord i sig igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mrfair
Gæst
|
|
Det ser jeg frem til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Det ser jeg frem til.
Right on... Giv ham massere af fysisk træning.. Han er jo en af de få spillere der er tykkere end Fat Frank (Lampard)
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
Adebayor 25
|
|
Arh nu skal man jo heller ikke gøre ham dårligere end han er  har trods alt næsten lavet 200 mål i 400 kampe som prof. ikke mange som kan gøre det kunststykke efter ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mrfair
Gæst
|
|
Der er da ingen tvivl om at han har været en stor spiller. Spørgsmålet er blot, om han stadig er det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg tror ikk han ability er noget mere. Ærlig talt.. Men jeg skal da ikk afvise at du tjener gode penge på trøjesalget  Jeg vil sige Over-The-Hill 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
mikkel-strandgaard
|
|
Arh nu skal man jo heller ikke gøre ham dårligere end han er  har trods alt næsten lavet 200 mål i 400 kampe som prof. ikke mange som kan gøre det kunststykke efter !  Romario kan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mrfair
Gæst
|
|
Hey Adebayor - Hvordan gik det egentlig med Jimmy-drengen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Jeg fik Sherman til Rayo i anden Sæson
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Jeg fik Sherman til Rayo i anden Sæson
Fik ham til Lyngby hehe men min lillebror slettede spillet ØV  ellers er det nok at jeg fik en spiller som jeg synes er god (Victor Leonenko) til Stafford Rangers fra england
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
sebahorse
|
|
Fik Ronaldinho til Lazio ? xD ved ikk om det er et stort scoop ?
|
|
|
|
|
|
YNWA <3
|
|
|
|
traiz
Lilleputspiller
|
|
Thomas Gravesen til FCK for 9 millioner efter 1½ sæson! Og han spillede sindssygt godt resten af sæsonen!  Sys selv det er et ok køb!
|
|
|
|
|
|
TSG 1899 Hoffenheim
|
|
|
|