home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Aggresioner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Aggresioner  (Læst 897 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Aggresioner
« : 18 Mar 2007, 19:30 »

Er det bare mig, eller er der også andre der tit oplever at ens spillere midt i en total uvigtig kamp fuldstændig mister hovedet og sparker en anden spiller ned, her forleden spillede jeg med Tottenham i en kamp uden betydning mod Watford, der bliver lavet frispark på midten af banen, og lige pludselig sparker min spiller der hedder Celsinho kæmpe talent i øvrigt Luke Young helt uprovokeret ned.
Det var 2 gang i denne sæson han gjorde det og når man tænker på hans aggresions skills er temmelig lave er det da lidt underligt, og pisse irreterende når man tænker på at det giver 3-4 kampes karantæne.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Aggresioner
« Svar #1: 18 Mar 2007, 19:33 »

Hmm, jeg tror dette emne skal rykkes et andet sted hen Smiley, men velkommen til siden
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Aggresioner
« Svar #2: 18 Mar 2007, 19:39 »

Er det bare mig, eller er der også andre der tit oplever at ens spillere midt i en total uvigtig kamp fuldstændig mister hovedet og sparker en anden spiller ned, her forleden spillede jeg med Tottenham i en kamp uden betydning mod Watford, der bliver lavet frispark på midten af banen, og lige pludselig sparker min spiller der hedder Celsinho kæmpe talent i øvrigt Luke Young helt uprovokeret ned.
Det var 2 gang i denne sæson han gjorde det og når man tænker på hans aggresions skills er temmelig lave er det da lidt underligt, og pisse irreterende når man tænker på at det giver 3-4 kampes karantæne.
 
Har du hentet Patch'en ? Smiley
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aggresioner
« Svar #3: 18 Mar 2007, 20:17 »

yep har lige hentet den idag virker den også hvis man er igang med en karriere??
er i anden sæson med Tottenham
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010