home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  1 Bruger, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Egenskab Flair??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Egenskab Flair??  (Læst 1178 gange)
realsliwa
Juniorspiller
**

Egenskab Flair??
« : 16 Mar 2007, 21:27 »

Nogen der ved hvad man bruger Flair til...? Har prøvet at glo alle mulige spillere igennem for at se om der var nogen sammenhæng, men fatter det ikke helt  Huh

El Campeones, Real 4ever

Mr-morell
Gæst

Sv: Egenskab Flair??
« Svar #1: 16 Mar 2007, 21:29 »

Er ikke helt sikker, men mener vist det er hvor de gode de er til at stå de rigtige steder på det rigtige tidspunkt, altså en god egenskab for en angriber.

MJ91
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 16 Mar 2007, 21:32 »

Jeg mener det har noget at gøre med deres selvtillid og udstråling

Gungner
Gæst

« Svar #3: 17 Mar 2007, 03:05 »

Flair betyder hvor godt spilleren "læser spillet"...

Altså evnen til at være det rigtige sted på det rigtige tidspunkt osv osv...

ZhotLog
Gæst

« Svar #4: 17 Mar 2007, 04:26 »

Det er nok nærmere placeringsevne og forudsigelse hvis du spørger mig, men hvad flair betyder skal jeg ikke gøre mig klog på... Det er i hvert fald noget, en kreativ spiller som fx din OMC skal bruge i høj grad... Men natten og trætheden har taget sit indtog, og jeg kan måske svare i morgen... ;-)

Gungner
Gæst

« Svar #5: 17 Mar 2007, 05:44 »

Flair = flair, sans, at have 'næse' for noget
(Ordbogen)

Bademesteren
Manager

« Svar #6: 17 Mar 2007, 08:55 »

Flair er højt på de spillere, der kan afgøre en kamp alene eks. Zidan, Robinho oh Ronaldinho...

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #7: 17 Mar 2007, 08:56 »

Og så lige et andet spørgsmål. Hvorfor er der ikke nogen tydelig sammenhæng mellem højde, hovedspil og springkraft. Min FC er 1.88, har 5 i hovedspil og 15-18 stykker i springkraft. Det er sgu da ulogisk!? Min BO er til gengæld 1.73, men har 17 i hovedspil, og kun 10 i springkraft... Det er da noget mystisk noget!?

Bademesteren
Manager

« Svar #8: 17 Mar 2007, 09:02 »

Og så lige et andet spørgsmål. Hvorfor er der ikke nogen tydelig sammenhæng mellem højde, hovedspil og springkraft. Min FC er 1.88, har 5 i hovedspil og 15-18 stykker i springkraft. Det er sgu da ulogisk!? Min BO er til gengæld 1.73, men har 17 i hovedspil, og kun 10 i springkraft... Det er da noget mystisk noget!?

Det er da ikke ulogisk...

Fordi man er høj kan man da ikke automatisk hoppe højt?

Og hovedspil betyder hvor godt spilleren kan placere sit hovedstød, så det er man heller ikke automatisk god til fordi man er høj.

Men lur mig om ikke ai'en beregner på alle parametre, når din spiller er i en hovedstødsduel...

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #9: 17 Mar 2007, 09:05 »

Det er da ikke ulogisk...

Fordi man er høj kan man da ikke automatisk hoppe højt?
Nej, men det er jo netop det min FC kan. Han er høj, og kan hoppe rigtig højt. Så synes jeg det ville være logisk hvis han var rigtig god til hovedspil.

Hvorimod min BO er lav, og ikke kan hoppe særligt højt, hvorfor jeg ikke forstår han er så god til hovedspil.

Bademesteren
Manager

« Svar #10: 17 Mar 2007, 09:10 »

Hvorimod min BO er lav, og ikke kan hoppe særligt højt, hvorfor jeg ikke forstår han er så god til hovedspil.

Han er bare en lille gut, der ikke hopper særlig højt, men som kan styre sin hovedstød hvorhen han vil... Det er vel ikke så unormalt?

Niko
Gæst

« Svar #11: 17 Mar 2007, 09:27 »

Flair er højt på de spillere, der kan afgøre en kamp alene eks. Zidan, Robinho oh Ronaldinho...

og Zlatan! Opstemt - Har vist 20 i det!

mrfair
Gæst

« Svar #12: 19 Mar 2007, 09:11 »

Jeg mener at have læst, at SI specifikt har sagt, at spillernes højde ikke er indregnet som en faktor i den nuværende version.

Det kan være det kommer i fremtiden, men indtil videre er det bare en "sjov" oplysning.

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 19 Mar 2007, 10:28 »

Nej, men det er jo netop det min FC kan. Han er høj, og kan hoppe rigtig højt. Så synes jeg det ville være logisk hvis han var rigtig god til hovedspil.

Det er da meget logisk, hvis du kigger på crouch i virkeligheden, så er han 2.01 og vinder næsten alle dueller, men når han skal placere den ligner det jo kage. Hvorimod henke larsson vel er en 175-177 stykker, men når han endelig header ligger den jo altid i et af hjørnerne..ingen ulogiske ting der..

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #14: 19 Mar 2007, 10:44 »

Jeg ville mene det var uforudsigelighed  Smiley  Men hensyn til Flair....

Det er jeg sikker på er en del af det...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010