home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Gode "Børn" i spillet :)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Gode "Børn" i spillet :)  (Læst 2965 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: Gode "Børn" i spillet :)
« Svar #15: 16 Mar 2007, 22:47 »

Når så fandt jeg lige en ny spiller: Tom Devaux, 17 år, DC

Det skal lige siges at der også er den nye Henry, fra Bordeaux - Henri Saivet, 16 år, ST - Han er vild og bliver den nye Henry.. Wink

Spået til at blive bedre en Jamie Carragher, hvilket jo er okay godt.. Peace
Den nye  Henry bliver sammenlignet med Jamie Carragher? ret sjov sammenligning

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 16 Mar 2007, 22:51 »

Den nye  Henry bliver sammenlignet med Jamie Carragher? ret sjov sammenligning

Tror nu han mener Tom Devaux Wink Det lsø ikke som ironi det du skrev, men jeg kan da tage fejl.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #17: 16 Mar 2007, 22:53 »

Tror nu han mener Tom Devaux Wink Det lsø ikke som ironi det du skrev, men jeg kan da tage fejl.
my bad Smiley

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 17 Mar 2007, 11:36 »

yes yes.. det ville også være et godt karrier træk at hoppe til dansk bold!

Jeg er lige startet med AB, for at fører dem tilbage til toppen af dansk bold, og jeg har bare gået ind i editor og overført Ronaldinho og Zlatan, og zlatan er topscorer, det er ret sejt ikke?

Er du dum? Hvorfor tror du ikke på jeg har købt ham? Hvorfor er det lige du sammenligner ham med Ronaldinho og Zlatan? Drengen er 16år! Ved da at der er en her inde som har hentet både Giovanni dos Santos og Jon Dahl til FCK, det er da noget mere urealistisk. Eller synes du det er et vildt godt karrier træk for dem??

http://img206.imageshack.us/my.php?image=bojanaa3.jpg

-->FCK<--

-->Man Utd<--

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #19: 17 Mar 2007, 11:47 »

Børn = Spillere under 18..
Har siddet og gloede alle de 100 tråde du siger der er igennem, og søgte på Unge spillere, men fandt som sagt kun de klassiske eksempler på spillere som du lige gav, så tænkte nu opretter jeg en tråd, så jeg kunne få svar hurtigere i stedet for at sidde og glo 100000 tråde igennem, og være heldig og finde 3-4 spillere efter 2-3 timers søgen.
Men igen, dette forum er vel lavet, således vi kan hjælpe hinanden, det er jo ikke et svar bibliotek det her men et forum!

Men tak for spillerne, god weekend..

Du misforstår ham stadigvæk. Unge spillere under 18 kaldes talenter, søg på det, og du finder mange tråde.

Er du dum? Hvorfor tror du ikke på jeg har købt ham? Hvorfor er det lige du sammenligner ham med Ronaldinho og Zlatan? Drengen er 16år! Ved da at der er en her inde som har hentet både Giovanni dos Santos og Jon Dahl til FCK, det er da noget mere urealistisk. Eller synes du det er et vildt godt karrier træk for dem??

Jeg tror at du har misforstået ham. Fordi han siger det ville være et dumt træk at tage til dansk fodbold, betyder det vel ikke at han ikke tror på dig.

realsliwa
Juniorspiller
**

« Svar #20: 17 Mar 2007, 12:45 »

Alberto Bueno er en klassespiller som alle bare har overset, er vidunderdreng ved mig. En Omar Andrade fra Peru er også for nice

El Campeones, Real 4ever

ZhotLog
Gæst

« Svar #21: 18 Mar 2007, 01:22 »

Jeg tror at du har misforstået ham. Fordi han siger det ville være et dumt træk at tage til dansk fodbold, betyder det vel ikke at han ikke tror på dig.
Nah, er nu rimelig sikker på, at der ligger en god bunke sarkasme gemt i Nymph's indlæg.

I det hele taget, synes jeg lige du skal tage og opføre dig ordentlig over for de brugere der skriver her Nymph.

Emillionaire
Gæst

« Svar #22: 18 Mar 2007, 10:18 »

jeg formoder at et "barn" er en der er højst 17, fordi at man bliver først voksen når man bliver 18

Antonio Cerrajero
Omar Benzerga
Daniel De Las Heras
Michel Schmoller
Fransisco Merida
Armand Traoré
Marek Stech
Thiago
Alex Pato
Connor Clifford
Wesley Ngo Baheng
Morten Nielsen
Sergio Tejera
Okaka
Carlos Vela

der findes mange flere Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #23: 18 Mar 2007, 10:20 »

Lionel Franck!!!
Den nye Eto'o! - Han spiller for Reals ungdoms hold!

molle
Landsholdsspiller

« Svar #24: 18 Mar 2007, 20:39 »

Tak for dit rigtig gode svar, det hjalp mig meget! Og ja, der er en masse tråde omkring spillere inde i dette forum, netop også derfor det er oprettet, således vi kan skrive sammen, og dele meninger, men har du ingen unge spiller dvs. under 18, jamen så syntes jeg da du skal lade hver med at bruge din tid på at svare Smiley Tak.

Hov hov hov! Jeg sagde blot at der var mange at post omkring dette, så dem kunne du evt. også kigge på hvis du havde lyst. Jeg sagde ikke noget om at du ikke måtte poste din tråd  Wink

Peace

men så kan jeg da godt hjælpe dig lidt alligevel

Aurelien Teaudocoot
Theo Walcott
Martial Riff
Francisco Merida
Cesar Lindado

« Seneste Redigering: 18 Mar 2007, 20:44 af molle » Logged

Nymph
Lilleputspiller
*

« Svar #25: 18 Mar 2007, 20:47 »

I nogle situationer er jeg dum? Men inden for fodboldt, føler jeg mig egentlig okay klog, og har da styr på lidt.

Så vidt jeg ved så ham der har signet Jon Dahl, og Dos Santos, han har vidst også formået at vinde uefa cup med FCK, og gjorde det i 2 sæson, du skriver du er lige begyndt med FCK, og så starter du lige med at signe Bojan, det lyder umiddelbart lidt vildt!

Men hvad med dig er du mest til Labrador eller Puddel?

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #26: 18 Mar 2007, 21:46 »

Her er nogle flere jeg ikke har set i denne tråd

Samuele Maione
Fabio Di Ruocco
Juan José González
Richard Blaney
Eden Hazard
Kevin Mensah
Simone Gervasio
Domingo Lugue
Daniel Galbraith
John Routledge
Antonio fra Atletico
Magnus Wolff Eikrem
César Vinas
Gareth Bale
Paul Rodgers

håber det hjalp lidt Smiley

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010