home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 613 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)  (Læst 27874 gange)
njandersen
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #15: 16 Mar 2007, 19:11 »

Jeg er virklig ved at være godt træt af ham.
Alle de snakker om hvor god han er ... Men hvem har set ham spille kamp ??

Jeg har selv spillet mod ham til en at TV2 Teddy`s Street Tuneringer, og vis han er god så kender jeg altså andre der er bedre !

Mig og mit hold spillede 0-0 mod Teddy United og jeg havde selv en god muglighed for at score ...
Og jeg er næsten 100% Sikker på at Liverpool kun gør det for PR (Reklame)

Andreas.

Aner man en smule jalousi? Peace
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #16: 16 Mar 2007, 19:18 »

Vis  man er fra 11 og opefter og spiller fodbold så kender man da ham !Og jo det er mange i DK !

Jeg tror langt fra alle fodboldspillere i Dk kender ham og der var altså kun 296.818 fodboldspillere i DK i 2006
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #17: 16 Mar 2007, 19:25 »

Jeg er virklig ved at være godt træt af ham.
Alle de snakker om hvor god han er ... Men hvem har set ham spille kamp ??

Jeg har selv spillet mod ham til en at TV2 Teddy`s Street Tuneringer, og vis han er god så kender jeg altså andre der er bedre !

Mig og mit hold spillede 0-0 mod Teddy United og jeg havde selv en god muglighed for at score ...
Og jeg er næsten 100% Sikker på at Liverpool kun gør det for PR (Reklame)

Andreas.
Hvorfor har vi så ikke hørt om dem der er bedre?
Nu til dags er man da god til at hæve såkaldte talenter frem i tidlige aldre? Så burde vi da også have hørt om dem?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #18: 16 Mar 2007, 19:27 »

Nu er der jo også lige det, at han rent faktisk ser ud til og være Ronaldinhos søn/lillebror hvad man nu vil, og det får selvfølgelig stor opmærksomhed i vores lille land.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #19: 16 Mar 2007, 21:18 »

Som der bliver sagt, han kan være så god til at jonglere, men hvordna er han på banen?

De eneste jeg har set ham i er Teddy United, han virkede da rigtig god, men mange talenter falder fra med alderen, det er set flere gange.

mener bestemt heller ikke det er sundt for en 12-årig knægt og komme i mediernes søgelys allerede nu, hvis han er så god som der bliver sagt, så skal han nok få chancen igen om et par på - Såfremt han holder talentet ved lige.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #20: 16 Mar 2007, 21:56 »

Så ham da jeg var ude og købe min mobil Opstemt Han købte en samme sted crazy
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #21: 16 Mar 2007, 22:24 »

Ingen ved om han overhovedet bliver til noget.... hvis han ikke får en okay fysik, vil han allerede begynde at få problemer mod jævnaldrerne i 14-15 års alderen.... (kender selv lidt til det...)
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #22: 17 Mar 2007, 00:04 »

Så ham da jeg var ude og købe min mobil Opstemt Han købte en samme sted crazy


Fik du hans autograf?  funny


Ingen ved om han overhovedet bliver til noget.... hvis han ikke får en okay fysik, vil han allerede begynde at få problemer mod jævnaldrerne i 14-15 års alderen.... (kender selv lidt til det...)


Hvis Messi kan, så kan han vel også? Rullende Øjne


TT: Synes det er fint nok han får en oplevelse hos Liverpool.

Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #23: 17 Mar 2007, 00:31 »

Jeg er overbevist om, at Alexander Jacobsen aldrig nogensinde bliver prof. fodboldspiller. Jeg tror på ingen måde, at en 12, 13, eller 14 årig dreng kan klare medie presset. Nu yngre alder et talent bliver spottet i, nu mere pres på spilleren = Større chance for et psykisk knæk. Dog skal det lige siges, at hvis han har samme morale som fx David Beckham, som også var ganske kendt som 13 årig (et års forskel), kan han selvfølgelig godt blive til noget, men jeg tvivler. Desuden er det syndt for drengen, hvis alle begynder at få forventninger til ham. Det eneste han burde tænke over fra nu af og til han bliver 16 eller noget, er at få scoret nogle damer! ;-) Eller noget...
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #24: 17 Mar 2007, 11:31 »

Jeg er overbevist om, at Alexander Jacobsen aldrig nogensinde bliver prof. fodboldspiller. Jeg tror på ingen måde, at en 12, 13, eller 14 årig dreng kan klare medie presset. Nu yngre alder et talent bliver spottet i, nu mere pres på spilleren = Større chance for et psykisk knæk. Dog skal det lige siges, at hvis han har samme morale som fx David Beckham, som også var ganske kendt som 13 årig (et års forskel), kan han selvfølgelig godt blive til noget, men jeg tvivler. Desuden er det syndt for drengen, hvis alle begynder at få forventninger til ham. Det eneste han burde tænke over fra nu af og til han bliver 16 eller noget, er at få scoret nogle damer! ;-) Eller noget...

Sgu ikke med det tandsæt Opstemt..   Men bøjler kan jo lave mirakler  Hævet Øjenbryn
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #25: 17 Mar 2007, 12:29 »


Fik du hans autograf?  funny

Nej Græder Opstemt
Logged

EmilieNatasha
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #26: 19 Mar 2007, 00:33 »

Jeg synes ikke det fedt i sidder og skriver nedladne ting om min fætter, og min moster og onkel. Det kan godt være min fætter ikke er ret gammel, men han bænder for fodbold. Når jeg besøger min familie, kan han ikke sidde stille, han har hele tiden en bold, en ballon, et playstation spil eller et computerspil , der handler om fodbold ved sig. Jeg tror det er ren og skær misundelse, at det ikke er alle børn der får den mulighed for at blive så god en fodbold spiller. Som jeg er næsten 100% sikker på han nok skal blive. Og han har min moster og onkels støtte hele vejen igennem.

Emilie hans kusine
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #27: 19 Mar 2007, 00:46 »

Først og fremmest velkommen til siden.

Derefter vil jeg spørge om det var mig, som du hentydede til, mht. at skrive nedladene ting om ham? :-)
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #28: 19 Mar 2007, 02:24 »

Jeg synes ikke det fedt i sidder og skriver nedladne ting om min fætter, og min moster og onkel. Det kan godt være min fætter ikke er ret gammel, men han bænder for fodbold. Når jeg besøger min familie, kan han ikke sidde stille, han har hele tiden en bold, en ballon, et playstation spil eller et computerspil , der handler om fodbold ved sig. Jeg tror det er ren og skær misundelse, at det ikke er alle børn der får den mulighed for at blive så god en fodbold spiller. Som jeg er næsten 100% sikker på han nok skal blive. Og han har min moster og onkels støtte hele vejen igennem.

Emilie hans kusine

Sådan! Og lad ham så nu få den rejse. Det skader ham ikke - som jeg tidligere har sagt - og var det en af mine egne efterhånden seks unger, der udmærkede sig i sport, så fik den/de da lov til at slå sig løs. Fuldstændig på samme måde som jeg da forventer de vil gøre på gym og uni - - nej, du må ikke komme i praktik på uni - - tænk hvilke forventninger du vil blive stillet overfor. Lad det nu ske, for pokker, som skal ske.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #29: 19 Mar 2007, 08:50 »

Det er jo heller ikke så meget det at han tager til Liverpool for og træne med dem, det er selvfølgelig en stor oplevelse. Jeg tror bare der opstår problemer når man kommer frem i medierne så tidligt. Det tror jeg ikke er sundt for noget 12 årig barn.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010