home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1016 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)  (Læst 27923 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« : 16 Mar 2007, 16:47 »

"Danmarks Ronaldinho", som han blir kaldt, skal på et træningsophold i Liverpool...

http://politiken.dk/fodbold/article263719.ece
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #1: 16 Mar 2007, 16:50 »

Det er helt vildt!
Har også set ham både på DR1 og TV2, og han er godt nok ung puha... ved ikk rigtig hvad jeg skal mene, det er godt nok tidligt. Hvis det var min søn havde jeg nok sagt nej. Ved godt det kun er et træningsophold, men alligevel..
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #2: 16 Mar 2007, 16:53 »

Det er helt vildt!
Har også set ham både på DR1 og TV2, og han er godt nok ung puha... ved ikk rigtig hvad jeg skal mene, det er godt nok tidligt. Hvis det var min søn havde jeg nok sagt nej. Ved godt det kun er et træningsophold, men alligevel..

Havde du sagt nej?!  Det kan jeg så ikke forstå... der er jo overhovedet ikk tale om kontrakt og knægten får sit livs oplevelse indtil videre... Ville man aldrig ku fornægte sin søn som elsker fodbold..
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #3: 16 Mar 2007, 16:54 »

Tja jeg ville nu hellere have den ægte vare i topform til LFC, men ok det da en kæmpeoplevelse for en knægt på hans alder at komme på træningsophold i en af verdens bedste klubber, det længste væk jeg var i den alder var en uges tid på Bornholm Opstemt (christ jeg lyder gammel)
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #4: 16 Mar 2007, 16:55 »

Havde du sagt nej?!  Det kan jeg så ikke forstå... der er jo overhovedet ikk tale om kontrakt og knægten får sit livs oplevelse indtil videre... Ville man aldrig ku fornægte sin søn som elsker fodbold..

Han kommer i medierne som tolv årig? det er virkelig alt for tidlig der kommer så meget søgelys på ham, det tror jeg ikk er sundt for nogen.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #5: 16 Mar 2007, 17:03 »

Hvis det var min søn havde jeg nok også nej. Det er ikke smart at komme i medierne som 12-årig (britney Spears og ham den bette man d med den sjove stemme fra USA) Og desuden kan tilvændings vansklighederne skade ham
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #6: 16 Mar 2007, 17:15 »

Jeg er virklig ved at være godt træt af ham.
Alle de snakker om hvor god han er ... Men hvem har set ham spille kamp ??

Jeg har selv spillet mod ham til en at TV2 Teddy`s Street Tuneringer, og vis han er god så kender jeg altså andre der er bedre !

Mig og mit hold spillede 0-0 mod Teddy United og jeg havde selv en god muglighed for at score ...
Og jeg er næsten 100% Sikker på at Liverpool kun gør det for PR (Reklame)

Andreas.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #7: 16 Mar 2007, 17:17 »

@AMRDK: Pr for Liverpool i Danmark? Jeg tvivler..
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #8: 16 Mar 2007, 17:21 »

@AMRDK: Pr for Liverpool i Danmark? Jeg tvivler..
Hvorfor skulle de ikke det ?? Der er da mange Liverpool fans i DK ??
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #9: 16 Mar 2007, 17:25 »

Hvorfor skulle de ikke det ?? Der er da mange Liverpool fans i DK ??
Der er knap så mange Wink Der er mange , mange, mange flere liverpool-fans i f.eks. Thailand, så hvorfor ikke få en thai til Liverpool på prøvetræning? Desuden får man jo ikke vanvittig meget pr ved at signe en dreng på 12. Arsenals salg af Merchandise eksploderede nok ikke da de fik Sebastian Sværd eller Niklas Bendtner i folden
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #10: 16 Mar 2007, 17:27 »

Der er knap så mange Wink Der er mange , mange, mange flere liverpool-fans i f.eks. Thailand, så hvorfor ikke få en thai til Liverpool på prøvetræning? Desuden får man jo ikke vanvittig meget pr ved at signe en dreng på 12. Arsenals salg af Merchandise eksploderede nok ikke da de fik Sebastian Sværd eller Niklas Bendtner i folden
Nej det er jo klart  : Det var ikke skrevet en pind om dem herhjemme ligesom Alex.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #11: 16 Mar 2007, 17:30 »

Nej det er jo klart  : Det var ikke skrevet en pind om dem herhjemme ligesom Alex.
Ja, han er en smule kendt i DK, som stadig ikke er verdens største land:) Desuden er der nok ikke særlig mange der er så stor fan af ham, at de begynder at holde med Liverpool
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #12: 16 Mar 2007, 17:32 »

Hvis det var min søn havde jeg nok sagt nej. Ved godt det kun er et træningsophold, men alligevel..

Bortset fra klubben i bemeldte tilfælde er der da intet galt i at give sin søn en sådan oplevelse. Hvad pokker sku' det være?
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #13: 16 Mar 2007, 17:35 »

Synes heller ikk der er noget galt i og sende ham derover.. selvfølgelig skal forældrene med, da knægten selv nok ikk forstår en skid af hvad de siger derovre..Smiley Dog er det en al for tidelig alder og begynde og komme i søgelyset.. når han bliver 17-18 år og de fleste spillere begynder og kan komme i søgelyset.. så kan det være han er træt af interviews osv.. så det kan sagtens være at han bliver træt af den prof. fodboldverden før han rigtig er begyndt på den..Smiley
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Alexander Jacobsen (DK's Ronaldinho)
« Svar #14: 16 Mar 2007, 17:42 »

Ja, han er en smule kendt i DK, som stadig ikke er verdens største land:) Desuden er der nok ikke særlig mange der er så stor fan af ham, at de begynder at holde med Liverpool
Vis  man er fra 11 og opefter og spiller fodbold så kender man da ham !Og jo det er mange i DK !
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010