home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1221 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din nyeste CD
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Din nyeste CD  (Læst 25971 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Din nyeste CD
« Svar #60: 08 Aug 2007, 13:33 »

Norma Jean - Bless The Martyr, Kiss The Child (Kristent metalcore så det basker)

Har selv lige fået fat i Norma Jean - Redeemer, har dog kun hørt den igennem en gang, men skal da høres igen Opstemt

arsenalistic
Manager

« Svar #61: 08 Aug 2007, 15:29 »

Dizzee Rascal - Maths+English

Dizzee Rascal er klasse! Elsker hans stil! Er albummet fedt?

Har selv lige fået fat i Norma Jean - Redeemer, har dog kun hørt den igennem en gang, men skal da høres igen Opstemt

Et af de fedeste,. hvis ikke dét fedeste metalcore-band, i verden! Har dog ikke hørt Redeemer, men hvis den bare er halvt så god som Bless The Martyr, Kiss The Child, så er den guld værd!

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #62: 08 Aug 2007, 15:47 »

Min nyeste CD er Linkin Park - Minutes to Midnight

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #63: 08 Aug 2007, 16:01 »

Min nyeste CD er Linkin Park - Minutes to Midnight

Er den fed? Har hørt de er blevet lidt mere "voksne", for at bruge et af de mest fortærskede udtryk.

Go you Gunners!

ZhotLog
Gæst

« Svar #64: 08 Aug 2007, 16:07 »

What i've done er i hvert fald et meget fedt nummer, synes jeg. Men ja, de er nok blevet lidt mere modne Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #65: 08 Aug 2007, 16:12 »

Norma Jean - Bless The Martyr, Kiss The Child (Kristent metalcore så det basker)

hvad synes du om the chariot, hvis du har hørt det?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #66: 08 Aug 2007, 16:24 »

Er den fed? Har hørt de er blevet lidt mere "voksne", for at bruge et af de mest fortærskede udtryk.

Det er meget blandet.. Jeg synes der er 4-5 rigtig gode sange, hvorefter resten er sådan lidt naf. What I've Done, Leave out All The Rest, No More Sorrow og Given Up er helt klart de fedeste, især Given Up er jeg vild med Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MeeLo
Gæst

« Svar #67: 08 Aug 2007, 17:19 »

Da jeg fik Minutes To Midnight kunne jeg i starten kun lide What i've done, Given Up og Leave Out All The Rest. Nu når jeg har hørt den igennem mange gange synes jeg faktisk at alle sangene er geniale både mht. tekst og melodi. Der er en god blanding af rigtig hård rock, blød rock og rap. Guitaren er kommet mere i centrum end den har været før.

Min ynglingssang må være Hands Held High som udelukkende er en rapsang om bl.a. Irakkrigen.
Og ja, de er modnet meget siden sidste plade, men det kunne man også sige dengang Meteora kom på gaden.

arsenalistic
Manager

« Svar #68: 08 Aug 2007, 17:30 »

Da jeg fik Minutes To Midnight kunne jeg i starten kun lide What i've done, Given Up og Leave Out All The Rest. Nu når jeg har hørt den igennem mange gange synes jeg faktisk at alle sangene er geniale både mht. tekst og melodi. Der er en god blanding af rigtig hård rock, blød rock og rap. Guitaren er kommet mere i centrum end den har været før.

Min ynglingssang må være Hands Held High som udelukkende er en rapsang om bl.a. Irakkrigen.
Og ja, de er modnet meget siden sidste plade, men det kunne man også sige dengang Meteora kom på gaden.

Hvis de fortsætter skal de have rolator før de fylder fyrre Wink

Go you Gunners!

MeeLo
Gæst

« Svar #69: 08 Aug 2007, 17:46 »

Hvis de fortsætter skal de have rolator før de fylder fyrre Wink

hehe ja Opstemt Men jeg ved nu ik om de fortsætter sammen så meget længere  Ubeslutsom
De laver måske et nyt album i stil med det sidste + et par projekter som de plejer. Men heller ikke mere, et band som dem kan ikke forny sig mere vil jeg tro.

Selvfølgelig håber jeg at jeg tager fejl da jeg er en meget stor fan af bandet, men vil ikke tro de kan forny sig mere end de allerede har gjort.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #70: 08 Aug 2007, 17:49 »

Dizzee Rascal er klasse! Elsker hans stil! Er albummet fedt?

Det er rigtig fedt, han er blevet en smule mere mainstream uden overhovedet at have ændret sig på en eller anden mærkværdig måde. Men super fedt album, klart anbefalelsesværdigt . Han er stadig den gode gamle Dizzee med cockney engelsk accent og skrattende beats! ÜBERKLASSE!  Thumbs Up

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #71: 08 Aug 2007, 18:42 »

Mine nyeste cd'er må være Trapt - Trapt og The Used - Lies for the Liars!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

AaronLennon
Gæst

« Svar #72: 08 Aug 2007, 19:03 »

Min nyeste er Foo Fighters - Skin and Bones

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #73: 08 Aug 2007, 19:26 »

Linkin Parks nye er en gang pølle. Det tidligere er sådan ca. 1 milliard gange bedre.

hvad synes du om the chariot, hvis du har hørt det?

Har tilfældgivis også skaffet The Chariot - The Fiancee, men har ikke hørt det endnu Wink

Zone 43
Manager

« Svar #74: 14 Aug 2007, 14:45 »

Jeg har i dag anskaffet mig Nelly Furtado - Loose. Jeg havde håbet på, at den musikforretning også havde Paul van Dyk - In between, som er udkommet i dag, men den havde de ikke ticked off Græder

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010