|
blomvikings
|
|
Jeg har startet en sæson med Lyngby? kan i komme med nogle emner til spillere jeg evt. kunne skrive kontrakt med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Jeg har netop også lige startet med Lyngby, jeg har købt Thomas Buus Nielsen og køber Medo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Woodfarm
|
|
Umiddebart ville jeg vente til efter 1. sæson med at skrive med nye spillere, da holdet er godt til at sikre opryning i første sæson. (Taler af erfaring)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bsb-wessel
Lilleputspiller
|
|
morten søndergård, laver mange mål, hvis han får lidt spille til
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
airon
|
|
Se om du kan få en lejeaftale med Lucasz Cieslewicz. Han scorer altid mange mål. Jeg er i 3. sæson med Lyngby. Rykkede op i SAS ligaen og ned i divisionen igen sæsonen efter. 25 kampe 22 mål 9 assists i tredje sæson indtil videre. Du kan ligeså godt få hele min trup med; (  ) Thomas Villadsen Mustafa Gül Morten Petersen David Blomkvist Allan Olesen Ole Tobiasen Linus Smedjegaarden Jakob Bresemann Gaúchinho Súni Olsen Bjærn Erik Taksdal Allan Gaarde Dennis Olsen Martin Vingaard Andreas Laudrup Kim Aabech Bajram Fetai Thiago Maranhão Mikkel Vendelbo Jeppe Curth Søren Ulrik Vestergaard Lukasz Cieslewicz Martin Bernburg Adrianinho Morten Nordstrand
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Maj 2007, 17:47 af airon »
|
|
|
|
|
|
|
Soil
|
|
En god targetman er næsten umulig at finde til et hold som lyngby, nogen der har et bud på en god targetman?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soil
|
|
Har dog ikke nogle penge til at købe for og de vil have 100k for ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funatic
Lilleputspiller
|
|
Okay.. du må være et stykke inde i spillet så.  Han er altid på gratis for mig. Han er forresten blevet 17 nu, og er allerede oppe på en værdi af 450.000DKK. FCM vil have ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soil
|
|
Er lige startet på et nyt spil, du byder vel på ham eller anmoder du om kontrakt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funatic
Lilleputspiller
|
|
Er ikke helt sikker. Men jeg mener bare jeg tilbyder ham kontrakt. FCK har lige budt 2.6 mill for ham forresten. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Maj 2007, 16:09 af funatic »
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg har gået på højskole med Kim Aabech... Fremragende fodboldspiller der har spildt meget at sit talent på sprut og damer..  (ikke at det nødvendigvis er dårligt  )
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Se om du kan få en lejeaftale med Lucasz Cieslewicz. Han scorer altid mange mål. Jeg er i 3. sæson med Lyngby. Rykkede op i SAS ligaen og ned i divisionen igen sæsonen efter. 25 kampe 22 mål 9 assists i tredje sæson indtil videre. Du kan ligeså godt få hele min trup med; (  ) Thomas Villadsen Mustafa Gül Morten Petersen David Blomkvist Allan Olesen Ole Tobiasen Linus Smedjegaarden Jakob Bresemann Gaúchinho Súni Olsen Bjærn Erik Taksdal Allan Gaarde Dennis Olsen Martin Vingaard Andreas Laudrup Kim Aabech Bajram Fetai Thiago Maranhão Mikkel Vendelbo Jeppe Curth Søren Ulrik Vestergaard Lukasz Cieslewicz Martin Bernburg Adrianinho Morten Nordstrand OMG et sygt hold du har! :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|