home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ny Sas-Liga regel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ny Sas-Liga regel  (Læst 3168 gange)
Guldbrand
Gæst

Sv: Ny Sas-Liga regel
« Svar #15: 14 Mar 2007, 08:14 »

Det er sådan man bliver verdens bedste! Det er jo det som Arsenal er! De har samlet en masse udenlandske spillere plus Hoyte & Walcott, det siger bare England er bagud i talentudviklingen i forhold til andre lande Wink
Ja eller også siger det bare at Arsenal ikke er gode nok til at skaffe talenter i England.. og derfor søger mod udlandet..

Thore
Manager

« Svar #16: 14 Mar 2007, 10:57 »

Altså som Wenger har sagt, klubfodbold er blevet mere populært end Landsholdskampe.
Jeg følger heller ikke Danmark når de spiller.
Jeg vil meget hellere se godt fodbold hver eneste weekend, en at 7 gange om året se Danmark spille, og især når de ikke får gode resultater.

Hvis jeg har valget mellem og se Manchester United spille mod Arsenal, også stå på Silkeborg stadion med en fadbamse og en pølse.. Så vil jeg ti gange heller stå på et dansk stadion end og se to udenlandske hold.
Når det er sagt er det desværre sjællendt en mulighed for mig og se landsholdet på stadion, så det må jeg desværre nøjes med på TV. Men jeg vil stadig heller se Danmark spille mod Estland end CL finalen.

Og nu følger man jo ikk kun sit hold når det går godt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Berendt
Manager

« Svar #17: 14 Mar 2007, 11:17 »

jeg ved ikke hvor jeg står i den her debat... Er de danske talenter gode nok, skal de også nok får spilletid... Samtidig er den danske liga langt fra på niveau med Spanien og England, derfor vil vi heller ikke kunne trække lige så mange udenlandske spillere til, som er på niveau med de danske spillere der er her i forvejen...
Og samtidig har jeg aldrig hørt om nogen der blev dårligere af koncurrence?...

Thore
Manager

« Svar #18: 14 Mar 2007, 11:34 »

jeg ved ikke hvor jeg står i den her debat... Er de danske talenter gode nok, skal de også nok får spilletid... Samtidig er den danske liga langt fra på niveau med Spanien og England, derfor vil vi heller ikke kunne trække lige så mange udenlandske spillere til, som er på niveau med de danske spillere der er her i forvejen...
Og samtidig har jeg aldrig hørt om nogen der blev dårligere af koncurrence?...

Det kommer jo an på om de afrikanske spiller er billiger end de danske. for hvis man kun henter spiller der er på nievau med de danske, så ville jeg da fortrække at man brugte de danske.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ramsdal
Gæst

« Svar #19: 14 Mar 2007, 11:54 »

Det kommer jo an på om de afrikanske spiller er billiger end de danske. for hvis man kun henter spiller der er på nievau med de danske, så ville jeg da fortrække at man brugte de danske.

Det tror jeg de fleste danske managers ville ,. det er sku nok et spørgsmål om penge.   Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 14 Mar 2007, 11:58 »

Ja eller også siger det bare at Arsenal ikke er gode nok til at skaffe talenter i England.. og derfor søger mod udlandet..

Køber man Rosicky for £6M eller Downing for £12M+? Køber man Hleb til £3M eller Wright-Phillips til £10M? Køber man Toure for £500K eller Curtis Davies for £10M?

Jeg ved da godt hvad jeg ville foretrække i alle tilfælde.. Er da fuldstændig ligemeget om spillerne er engelske eller ej, man køber de bedste spillere i forhold til prisen - om de så er fra England, Hviderusland eller Uzbekistan.

Engelske spillere er ALT for dyre i forhold til deres evner, så er det klart man køber udenlandsk - især når man som Wenger er en troldmand til at finde billige talenter andetsteds.

De gange vi har forsøgt os med at hente engelske talenter til overpris (Richard Wright, Jeffers, Pennant fx), har det jo slet ikke kunnet betale sig. Lad os håbe Walcott er en anden sag.

N17
Manager

« Svar #21: 14 Mar 2007, 12:06 »

Jeg har ingen tvivl i sindet om, at man skal lave en regel med et vidst antal spillere fra ens eget land. Det burde være i alles interesse, at se spillere fra ens eget land på det hold man nu engang følger!

Det behøver for min skyld ikke være spillere af egen avl, men bare f.eks. 7 danske spillere i truppen ud af de der er med, og det samme skulle jo så gælde i England, Spanien osv.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010