FREDERIIIK
Mikroputspiller
|
|
man kan også sende en E-mail ind til kanalerne og spørge  Det har TV2sport i hvert fald ikke tid til, har jeg fundet ud af..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvad hedder sangen de bruger i MaxOne? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Highfarm
|
|
Hvad hedder den sang, der er i reklamen for den nye pegout (staveplade) 2007 reklame.
De synger noget med you fill up my sences, like a night in a forest. Like the mountains in springtime like a walk in the rain.
John Denver - Annie´s song... prøv næste gang at skrive de linier i google, så sku den være der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Det er ikke en reklame men postede den alligevel her. Er der nogen der kender den den sang hvor de synger noget i stil med. "Open you mind, open your eyes" Det er lidt rock, agtig. 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
Khushal
Gæst
|
|
Jeg har lige set den der reklame med sangen 'Rule Britania' og jeg ved godt at det er blevet svaret på før... men nogen der ved om der er en længere version af den sang? altså den hvor fansene synger med og hvis så kan de så ikke sende mig linket? På forhånd tak! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Hey freaks.. evt. en der kunne fortælle mig hvad sangen hedder når 3+ viser Onside?? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
hvad hedder sangen hvor der blir sunget Sometimes I Feel Like A Child i den der bilreklame(kan ikk lige huske for hvilket mærke) 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
jonathan89
Lilleputspiller
|
|
Nogle som kender sangen til den helt nye 3 reklame. Det er den hvor de sidder i en taxi og så finder manden et billede af Homer Simpson frem på hans laptop?.. (;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Mani Spinx - Allright. Jeg kan bare ikke finde den på Youtube :s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jonathan89
Lilleputspiller
|
|
thanks (; håber jeg kan finde den nogle andre steder Edit: man kan gå ind på hans myspace og høre den 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Feb 2008, 01:20 af jonathan89 »
|
|
|
|
|
|
|
AldiAllan
|
|
Det er ikke en reklame men postede den alligevel her. Er der nogen der kender den den sang hvor de synger noget i stil med. "Open you mind, open your eyes" Det er lidt rock, agtig.  Keane - Open Your Eyes?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AldiAllan
|
|
Hvad hedder den sang de synge i den nye "Sony Ericsson"-reklame..??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brotta
|
|
nogen der kan hjælpe mig med sangen til den nye Toyota Reklame (den hvor de maler bilen rød)? - det er også den første sang der er med i filmen "we own the night"..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
nogen der kan hjælpe mig med sangen til den nye Toyota Reklame (den hvor de maler bilen rød)? - det er også den første sang der er med i filmen "we own the night"..
prøv og find et link til den evt. på youtube, så er jeg næsten sikker på jeg kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brotta
|
|
prøv og find et link til den evt. på youtube, så er jeg næsten sikker på jeg kan hjælpe  det kunne være super hvis du kunne! fandt den ikke på youtube, men på toyotas hjemmeside i stedet: http://www.touchtoyota.dk/ tryk nederst til højre, så kommer filmen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|