lil jim
Gæst
|
|
Hey.. Ville lige hører om der er nogle der har et par ideer til nogle klubber der er spændende at spille med..  da jeg er kørt død i mit Brøndby spil  Helst mindre Klubber 
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Birmingham.! efter du er rykket op venter der sig masser af udfording i premier league.. Det er også en klub som kan få rimelig gode spillere til sig, plus de har jo bendter som bomber som bare fanden 
|
|
|
|
|
|
|
|
lil jim
Gæst
|
|
Har gang i et spil med birmingham på min bærbar men den er bare til reparation her i weekenden ellers havde jeg gamet på mit birmingham spil:P men ellers godt forslag
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Personligt går jeg rundt med Man City i hovedet... Men nu er jeg Carshalton  Conference South
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
fmmad
|
|
FCporto er sjovt!!
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Nîmes Olympique fra den franske nationale liga. Har selv næsten lige startet et spil med dem, og det er meget spændende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
Tag et hold fra den danske 2. division. MEN husk lige at holdet skal have sit eget stadion, er igang med FC Fyn og kan ike udbygge stadion, pga det ikke er ejet af klubben.
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelJensen10
|
|
Birmingham.! efter du er rykket op venter der sig masser af udfording i premier league.. Det er også en klub som kan få rimelig gode spillere til sig, plus de har jo bendter som bomber som bare fanden  Samme med AGF der er der også store udfordringer i SAS-Ligaen når man rykker op .
|
|
|
|
|
|
|
|
fmmad
|
|
Har ike prøvd.. men skal... Prøv Norwich!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Prejler
Gæst
|
|
Vejle BK er også meget fedt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
UCD Le Mans 72!! Se om du kan holde mere end 24 timer! (Okay dårlig joke  ) Men seriøst er Le Mans et sjovt hold... Harrogate i Conference South er også rigtig sjovt! Noget af det sjoveste jeg har prøvet... Et 3 og sidste forslag er Aberdeen...
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
UCD Le Mans 72!! Se om du kan holde mere end 24 timer! (Okay dårlig joke  ) Men seriøst er Le Mans et sjovt hold... Harrogate i Conference South er også rigtig sjovt! Noget af det sjoveste jeg har prøvet... Et 3 og sidste forslag er Aberdeen... Hvor langt er du med Harrogate ?
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
prøv tottenham!!!!det er rigtig sjovt
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
Suicide
|
|
Ellers Auxerre, hvis du vil have et mellem godt hold, med mulighed for europæisk 
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|