home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Football Manager 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2008  (Læst 139390 gange)
njandersen
Gæst

Sv: Football Manager 2008
« Svar #75: 12 Mar 2007, 15:26 »

exactly

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #76: 12 Mar 2007, 15:38 »

HVIS 3D i FM kommer engang, så ligger det et godt stykke ude i fremtiden. SI vil (og heldigvis for det) ikke lave en 3D-engine, før de er sikre på at det kan gøres ordentligt, så vi fx ikke ser præcis de samme situationer flere gange i en kamp. Teknologien er ikke til det lige nu, og sikkert heller ikke de næste 5 år eller mere...

Clausm
Lilleputspiller
*

« Svar #77: 13 Mar 2007, 07:19 »

1. At man kan klage over dommeren
2. At man har/får bedre chance for at vinde en appel når en spiller har fået et rødt kort jeg har endnu ikke vundet en appel.
3. Måske noget grafik over stadionet og træningsbanerne, så man kunne se når man fik udbygget det
4. At ens rugeklub evt. gav en bedsked hvis de havde en god talentspille.
5. Måske bedre kontakt til supportene.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #78: 13 Mar 2007, 07:27 »

2. At man har/får bedre chance for at vinde en appel når en spiller har fået et rødt kort jeg har endnu ikke vundet en appel.
3. Måske noget grafik over stadionet og træningsbanerne, så man kunne se når man fik udbygget det
Gode ord du skriver dér ! Cool

I ain't playin', nigga

mrfair
Gæst

« Svar #79: 13 Mar 2007, 10:08 »

Jeg synes også flere af disse forslag er meget fornuftige.

Lige præcis nr. 4 tror jeg dog ikke vi får at se. Selvom man er rugekasseklub har man jo normalt selv lyst til at holde på talenterne så lang tid som muligt.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 13 Mar 2007, 10:21 »

Lige præcis nr. 4 tror jeg dog ikke vi får at se. Selvom man er rugekasseklub har man jo normalt selv lyst til at holde på talenterne så lang tid som muligt.

Det er jo ikke når man SELV er rugeklasse klub han mener - Jeg går ud fra at han hentyder til at når man som en større klub har en del rugekasseklubber, meddeler rugekasseklubben en om når de har et talent man kunne bruge.

mrfair
Gæst

« Svar #81: 13 Mar 2007, 10:45 »

Det er jo ikke når man SELV er rugeklasse klub han mener - Jeg går ud fra at han hentyder til at når man som en større klub har en del rugekasseklubber, meddeler rugekasseklubben en om når de har et talent man kunne bruge.

Den er jeg helt med på og mit svar gjaldt også den situation hvor man selv er den større klub. Hvorfor skulle din rugekasseklub af sig selv fortælle dig at den har en god spiller? Selvfølgelig kan den få lidt penge, men alligevel. Det ville du ikke se i virkeligheden.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #82: 13 Mar 2007, 10:58 »

Mrfair: Sådan var din formulering bare ikke, det kan godt være du har ment det sådan. Men når man læser din sætning, lyder det som om at du mener at når man selv er en rugekasseklub, og ikke moderklubben.

Clausm
Lilleputspiller
*

« Svar #83: 13 Mar 2007, 11:31 »

Den er jeg helt med på og mit svar gjaldt også den situation hvor man selv er den større klub. Hvorfor skulle din rugekasseklub af sig selv fortælle dig at den har en god spiller? Selvfølgelig kan den få lidt penge, men alligevel. Det ville du ikke se i virkeligheden.

Som jeg ser det og tror(uden at vide det) så indleder man jo netop sådan et samarbejde så det kommer til at gavne begge klubber

ZhotLog
Gæst

« Svar #84: 13 Mar 2007, 11:48 »

Arh guys, mcfair har sku nok ret her. Mon ikke SIgames har lavet/laver det sådan, at rugekasse klubberne trodsalt tænker mest på sig selv, lige meget hvem deres moderklub er? Og siden de fleste små klubber vil beholde deres talenter så længe som muligt, giver de nok aldrig besked om "Hey, vi har den nye Maradona her!" eller lign. Wink

Clausm
Lilleputspiller
*

« Svar #85: 13 Mar 2007, 11:50 »

Et par tanker mere.
6. At man kunne ansætte en sportschef som man kunne aflevere sin indkøbs seddel til, som så stod for indkøbene og kontrakt forhandlingerne og det skulle selvfølgelig være valg frit at man enten selv står for det eller ansætter en til det( er vist nævnt lidt længere oppe).
7. At man selv kunne forslå nogle klubber til ledelsen som skulle/kunne være ruge/moderklub for ens hold.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #86: 13 Mar 2007, 12:26 »

Jeg syns at ligesom at man kan se hvor stor andel af verdenen klubben har "kendskab" til med hensyn til scouting, syns jeg også at man skal kunne se hvor kendt ens egen klub er i verden, altså så man ku se hvor kendt den var i de forskellige lande, områder med hensyn til supportere og sådan?
Så ville der ligesom også være mere mening med at tage klubben med på en Tour, så kendskabet blev forbedret og derved man også stod bedre i f.eks marketing...
Det er vel derfor de store hold tager til USA, Kina osv ??

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 13 Mar 2007, 13:02 »

Når man spiller i den danske liga - skulle det være muligt at få sit 2 hold op i 2. div - ikke ikke dem som er der fra starten af spillet. Peace

Læs min blog Randers FC

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #88: 13 Mar 2007, 13:29 »

Jeg syns iøvrigt det er underligt at der ikke er nogle ligaer for reserverne i Italien...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mrfair
Gæst

« Svar #89: 13 Mar 2007, 13:31 »

Jeg synes nu ikke jeg kan få mit andethold op i anden division. Jeg har vundet "ligaen" to år i træk, men hænger fast.

Er der nogen som har erfaring med dette?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010