home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Football Manager 2008
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2008  (Læst 139278 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Football Manager 2008
« Svar #45: 09 Mar 2007, 14:50 »

en managers job er jo lige dette

det er derfor man i flere danske klubber kun har en cheftræner

Footbal cheftræner 2008

Det er det ikke, det er ledelsen som står for handlerne, og kontrakt forlængesen. Det er meget få steder i DK, at træneren, også skal ordne handlerne Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Emillionaire
Gæst

« Svar #46: 09 Mar 2007, 15:00 »

og så lige en ting til

Michael Essien, Pablo Zabaleta, John Obi Mikel skal altså have bedre stats end i 07'ern

det er alt for dårligt i hvert fald med Essien og Zabaleta

og Arjen Robben skal have mere i afslutninger

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #47: 09 Mar 2007, 21:21 »

Jeg ønsker mig lidt mere intelligens fra spillets side. Jeg synes den nye funktion med at to spillere kan bytte plads undervejs i kampen er meget smart, men jeg ville aldrig bruge den af én grund. Jeg spiller med to angribere, men hvis jeg nu f.eks. skal køre et resultat hjem, og jeg bytter min ene angriber ud med en sweeper, så nulstilles denne funktion ikke midlertidigt. Dvs. at man sweeper og min angriber pludselig ligger og bytter plads, hvilket der ikke er megen hensigt i. Det bør laves sådan at funktionen bliver midlertidigt nulstillet, hvis spillerens position ændres.

Det samme med spillerens personlige indstillinger. I ovennævnte eksempel har min sweeper så pludselig til indstilling, at han skal lægge indlæg fra baglinjen. Der bør indstillingerne nulstilles.

Det er også træls at de personlige indstillinger ikke ligger fast på positionen. Hvis jeg bytter om på min MC og min AC i trupoversigten, vil indstillingen stadig være den samme for positionen, men hvis det så lige går lidt stærkt, og jeg bytter dem tilbage på oversigten over min opstilling, ja så er indstillingerne pludselig byttet rundt.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 10 Mar 2007, 12:18 »

Jeg kun godt tænke mig at man kunne vælge PERSONLIGE indstillinger, så fx en store centerforsvar altid gik til forreste stolpe, lige meget om han spillede til højre eller venstre i midterforsvaret

-KNM-
Manager

« Svar #49: 10 Mar 2007, 14:35 »

Det ville være fedt hvis man kunne lave hjørne- og frsparks kombinationer. Det er trods alt noget en rigtig træner skal være dygtig til

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #50: 10 Mar 2007, 14:39 »

Jeg syns det ku være fedt at når klubberne blev opkøbt, så ville de måske ku bringe et par spillere med sig som de ejede? Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #51: 10 Mar 2007, 14:41 »

Iøvrigt ku jeg godt tænke mig at det med transfers blev lavet lidt om så det svarede lidt mere til IRL...

Det vil sige man inden transfervinduet afleverede en liste til sin chairman, og så arbejdede ledelsen på at få de spillere og forhandle med dem...

Selvom det selvfølgelig er en sjov del at tage væk fra spillet, syns jeg man på en eller anden måde måske skulle inkludere denne vinkel af det.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #52: 10 Mar 2007, 20:42 »

Jeg kun godt tænke mig at man kunne vælge PERSONLIGE indstillinger, så fx en store centerforsvar altid gik til forreste stolpe, lige meget om han spillede til højre eller venstre i midterforsvaret

Ja ... Og så man også kan lave for ens spillere på bænken så de træder i kraft når de kommer på banen, altså at indstillingerne følger spilleren og ikke positionen !!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #53: 10 Mar 2007, 20:43 »

Iøvrigt ku jeg godt tænke mig at det med transfers blev lavet lidt om så det svarede lidt mere til IRL...

Det vil sige man inden transfervinduet afleverede en liste til sin chairman, og så arbejdede ledelsen på at få de spillere og forhandle med dem...

Selvom det selvfølgelig er en sjov del at tage væk fra spillet, syns jeg man på en eller anden måde måske skulle inkludere denne vinkel af det.

Læs evt. hele tråden den har været oppe og vende en gang  Wink

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #54: 10 Mar 2007, 20:44 »

og så lige en ting til

Michael Essien, Pablo Zabaleta, John Obi Mikel skal altså have bedre stats end i 07'ern

det er alt for dårligt i hvert fald med Essien og Zabaleta

og Arjen Robben skal have mere i afslutninger

Hvis du tænker på hvor mange spillere der er med i FM så kan det nok være svært at ramme det korrekt, plus at man (os spillere) har en tilbøjelighed til at mene at vores yndlings spillere er undervurderet !!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #55: 10 Mar 2007, 20:45 »

Jeg kunne godt tænke mig at man kunne sætte spillere til opvarmning, i en kamp. Både for at presse dem på banen, og for at spillerne kan være helt varme når de går på banen.. det kunne være en fed ting.

Har jeg også tit tænkt på.. Smiley

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #56: 10 Mar 2007, 20:50 »

Ellers skal medie-delen gøres bedre.. Istedet for at skulle svare det samme hver gang, så kunne de været rart med en masse nye og varrierrende spørgsmål..

Dødbolde instruktioner mangler også ( egentlig helt utroligt det ikke allerede findes.. vi er trods alt i 2007  Forlegen )

Ellers kunne det også være rart med lidt "outside news" F.eks uroligheder op til kampen mod ens ærkerival osv. - Altså noget der der giver FM lidt mere dybde..  

Ja det kunne være nice med nogen bedre dødbolds instrukser, så man kan vælge hvordan ens spillere skal stå i feltet på f.eks. hjørnespark, og at man evt kunne lave 3 eller sådan noget som de så kunne rotere med.

Og ja medierne kunne også godt trænge til en omgang selvom det nok vil kræve meget.. .

Emillionaire
Gæst

« Svar #57: 10 Mar 2007, 22:15 »

Hvis du tænker på hvor mange spillere der er med i FM så kan det nok være svært at ramme det korrekt, plus at man (os spillere) har en tilbøjelighed til at mene at vores yndlings spillere er undervurderet !!

ja men Zabaleta blev topscorer med 5 mål! ved U21 VM i 2005 og han spillede ennda højre back!

Prejler
Gæst

« Svar #58: 10 Mar 2007, 22:20 »

Jeg synes at man skal se kampene ligesom i fifa manager (nærmest ligesom fifa 07 og alt det der)  Opstemt

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 10 Mar 2007, 22:26 »

Jeg synes at man skal se kampene ligesom i fifa manager (nærmest ligesom fifa 07 og alt det der)  Opstemt

Det syntes jeg sq ikke. Syntes netop at den måde kampene kører på nu, er charmen ved spillet!! Bl.a. ihvertfald! Men det er jo hver sin smag..

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010