home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 518 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Football Manager 2008
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2008  (Læst 139240 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: Football Manager 2008
« Svar #15: 08 Mar 2007, 13:29 »

Det kommer der aldrig .
Det hedder Football Manager 2007
Det hedder ikke Sports Director Manager 2007
En manager styrer ikke sponsor aftaler
Jeg synes ikek det ville skade noget, hvis man selv stod for, at lave sponsoraftalerne, sådan som man gør (i en forenklet udgave) i fifa

Heitmann
Gæst

« Svar #16: 08 Mar 2007, 13:31 »

Jeg synes ikek det ville skade noget, hvis man selv stod for, at lave sponsoraftalerne, sådan som man gør (i en forenklet udgave) i fifa

Jeg ved ikke om du læser inde på SI hjemmeside ..
Men der er tit nogle der spørger om det ..
Og der svarer de bare:" Manager's don't handle sponsordeals"
Og det jo fuldstændig korrekt, så hvorfor ændre på det?
Hvis du har så meget lyst til at finde din egen sponsor osv. så køb da FIFA Manager ticked off

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 08 Mar 2007, 13:38 »

Jeg kunne godt tænke mig at man kunne forhandle lidt mere om hvor mange penge man må købe for mit i sæsonen. Jeg har lige stået i det tilfælde at jeg kun skulle bruge 500.000 mere for at kunne hente Kasper Schmeichel til FC Midtjylland, men det måtte jeg ikke få. Det kunne jeg godt tænke mig blev lavet om så man kunne spørge på de anden måde.

Derudover kunne jeg også godt tænke mig at man kunne klage over dommeren og målene og der faktisk kom en straf ud af det. Eller på anden måde kunne klage evt. over en andens managers kommentar. Smiley

njandersen
Gæst

« Svar #18: 08 Mar 2007, 14:30 »

Det bliver self. ikke i 2008 udgaven, men jeg synes det kunne være top nice, hvis der kom nogle små klip. For eksempel kunne der komme et lille klip hvor en ny spiller bliver præsenteret eller lign. det kunna da  være fedt! men det ligger self. mange år fremad hvis det skulle blive til noget.

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 08 Mar 2007, 14:36 »

Jeg ved ikke om du læser inde på SI hjemmeside ..
Men der er tit nogle der spørger om det ..
Og der svarer de bare:" Manager's don't handle sponsordeals"
Og det jo fuldstændig korrekt, så hvorfor ændre på det?
Hvis du har så meget lyst til at finde din egen sponsor osv. så køb da FIFA Manager ticked off

Det er rigtigt, managers handler ikke om sponsors.
Men kunne det ikke være fedt med muligheden for at anmode sin bestyrelse, om en ny sponsor aftale?

Practise makes Perfect!

Guldbrand
Gæst

« Svar #20: 08 Mar 2007, 14:46 »

Det bliver self. ikke i 2008 udgaven, men jeg synes det kunne være top nice, hvis der kom nogle små klip. For eksempel kunne der komme et lille klip hvor en ny spiller bliver præsenteret eller lign. det kunna da  være fedt! men det ligger self. mange år fremad hvis det skulle blive til noget.
Man burde sagtens kunne alve det til den FM 2008 hvis man havde lyst.  Men jeg syntes nu bare at det spild, og at det bare vil kræve mere fra computeren.. Så hellere ha det som nu.

Noget jeg ønsker er nok at man kan se kampene i 3D (ja jeg ved godt man kan det i TCM) Dog er kravene til det at det skal være realistisk, og det skal se godt ud, uden det kræver alt for meget af computeren. Men der går nok en del år før det kommer.. Men håber at det kommer engang.

Ellers skal medie-delen gøres bedre.. Istedet for at skulle svare det samme hver gang, så kunne de været rart med en masse nye og varrierrende spørgsmål..

Dødbolde instruktioner mangler også ( egentlig helt utroligt det ikke allerede findes.. vi er trods alt i 2007  Forlegen )

Ellers kunne det også være rart med lidt "outside news" F.eks uroligheder op til kampen mod ens ærkerival osv. - Altså noget der der giver FM lidt mere dybde..  

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 08 Mar 2007, 15:17 »

Muligheden for at lave flere forskellige dødbold situationer mangler meget. Selv at kunne placere sine spillere hvor de skulle stå under dødboldene og sådan ville være rigtig fedt.

Er helt i mod det med 3d i kampene, det ville være at miste Football Manager ånden, og er også i mod det med selv at kunne forhandle sponsoraftaler.

mrfair
Gæst

« Svar #22: 08 Mar 2007, 15:45 »

En bedre oversættelse til dansk. Mange af de spørgsmål man får fra pressen giver ikke samme mening som på engelsk og derfor bliver det også lidt af et lotteri at svare.

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #23: 08 Mar 2007, 15:49 »

Jeg syntes du kunne være fedt med at man selv skulle forhandle sponseraftaler, og det med dødbolde, og så en bedre oversættelse kunne også godt give spillet det Xstra pift!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #24: 08 Mar 2007, 15:59 »

Mulighed for at leje spillere ud, straks man har købt dem. F.eks. hvis man som FCK finder et stort talent, der spiller fast, i Skive fx, og når man byder på spilleren, skal der så være en mulighed for at han fx kan spille i Skive i et år mere - men kan kaldes til FCK straks de vil - hvorefter han så tiltræder FCK. Dette er en lille bagatel, men det ville være alt for nice, hvis man satser meget på talentudvikling.

søgaard
Gæst

« Svar #25: 08 Mar 2007, 16:01 »

Måske lidt ligesom i FIFA manager med at klubberne har fodboldskoler rundt omkring.. så kan man se spillerne derfra og evt. hente nogle af det..Smiley det kunne være nice..Opstemt

Gungner
Gæst

« Svar #26: 08 Mar 2007, 22:06 »

Tilbage med den Japanske liga!
Ved godt det er pga. forhandlinger om licens osv, men i de sidste mange versioner
havde jeg fede spil kørende med Nagoya Grampus Eight!  Opstemt

Måske også Team Talks/Player Talks under kampen?

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #27: 08 Mar 2007, 22:17 »

Det med 3D kan, desværre, godt være på vej, da jeg hørte noget snak om at SI søgte efter 3D grafikere. Hvis de føler sig pligtet til det, har de bare at beholde spillet's ånd.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #28: 08 Mar 2007, 22:19 »

Desuden mener SI at der allerede er for mange ligaer med. Jeg vil også hellere have at andre ting i spillet kommer til at fungere bedre.

Jeg mener det er på tide at kunne styre lydvolumen på spillet

Well lyd siden sker der næppe noget med.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #29: 08 Mar 2007, 22:20 »

Jeg kunne godt ønske at der kom mere fokus på sponsoraftalerne.

Har intet med manager jobbet at gøre...

Sider: 1 [2] 3 4 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010