home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvilket hold er du manager for nu??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvilket hold er du manager for nu??  (Læst 16516 gange)
Thore
Manager

Sv: Hvilket hold er du manager for nu??
« Svar #30: 15 Mar 2007, 00:11 »

Er lige startet med Brøndby, og det går godt nok af helvede til!
Er godt nok videre fra første kval runde i UEFA cuppen, men har tabt de første tre lige kampe, og det var mod Horsens (4-0), FCK (1-0) og Vejle (3-0)  ticked off

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 15 Mar 2007, 00:45 »

Jeg er Inter i første sæson spillet 15 kampe og ligger nr 2, lige point med Roma.

fckfreak
Ynglingespiller

« Svar #32: 15 Mar 2007, 13:08 »

Jeg spiller stadig mit St. Pauli spil på min bærbare. 2020 skriver kalenderen. 7 mesterskaber, 5 pokalsejre, 2 Champions League sejre i 4 finaler, 1 UEFA Cup, 2 VM for klubhold. Og så får jeg snart et nyt stadion !  Opstemt
Det er et vildt fedt spil, fordi jeg har kørt det totalt som jeg føler det skal køres, fra bunden af, og fordi det tog 5-6 år før jeg for alvor fik succes  Smiley

På min stationære comp spiller jeg med FCK. Jeg er i anden sæson, og har vundet SAS, Royal og UEFA Cup i første sæson. UEFA Cup var en sindssygt heldig serie af kampe, jeg kan da lige remse op:

Champions  League kval 3. runde:   HSV   1-0 : 1-2 (Videre på udebanemål)
Champions League gruppespil: AEK Athen (2-1, 2-1), Barcelona(2-3, 0-3) og Chelsea (1-2, 1-1) Dermed 7 point og en tredjeplads.

UEFA Cup 1. knockout: IFK Göteborg: 3-1 : 3-1
UEFA Cup 2. knockout: HSV               3-2 : 1-1
UEFA Cup kvartfinale  : Olympiakos    3-0 : 2-0
UEFA Cup semifinale  : Blackburn        3-1 : 1-2
UEFA Cup finale:       : Palermo          3-2

Jeg begyndte at syntes det var usjovt at blive ved med at få så flotte resultater, for tænkte at det da var totalt urealistisk at vinde UEFA Cupen med FCK. Men lidt efter lidt har jeg besluttet mig for at spillet skal holdes i live, for på en måde er lidt ligesom da Danmark vand EM i 1992, det sker jo bare en gang i mellem at man er sindssygt heldig, nu håber jeg bare at det ikke gentager sig de næste par sæsoner, for det er sjovest når spillet er lidt realistisk (Det vil sige, i mine øjne skal det tage en 5-10 år før man kan udfordre de virkeligt gode hold)

Er det bare mig der er mærkelig hvad det angår? ( jeg ved at mange bare ville nyde succesen, men jeg syntes ikke at det er helt vildt sjovt hvis man vinder urealistisk meget.)

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #33: 15 Mar 2007, 13:15 »

Jeg er enig med dig... Det er sjovest hvis man ikke vinder alt hele tiden... Havde et spil med Liverpool hvor jeg vandt ALLE pokaler i 3 sæsoner i træk takket været mine 22 klasse spillere i et rotationssystem.. Det blev kedeligt og man savnede nogle gange lidt modstand.. Smiley

Nu har jeg et par spil kørende... Et hvor jeg er lidt af en nomade hvor jeg over 5 år førte Livorno til et Serie A mesterskab i den sidste sæson (perfekt afslutning på mit projekt) og 2 gange i Chl 1/4 finalen. Nu er jeg så Spurs i det spil hvor jeg prøver på samme nr... Er endt i midten 2 år i træk hvilket var fint. Er stadig igang med at opbygge den synkende skude...

Et andet spil er det den ultimative prøvelse... Er Carshalton i Conference South, og havde en skidt sæson til at starte med dog med en positiv afslutning. I 2 sæson er jeg i toppen og håber på en oprykning...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #34: 15 Mar 2007, 13:23 »

Jeg er Dortmund, fordi de har et udemærket hold fra start, dog uden at være prangende og så er udfordringen at få dem tilbage i den europæiske top... Efter 2 sæsoner er mit hold næsten sikkert i top 3 i ligaen, men jeg har ikk fået europæisk succes endu, så det venter jeg på... Når jeg har fået det, tror jeg at jeg rejser videre...

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 15 Mar 2007, 14:01 »

jeg er træner for Inter efter have været træner for

Sheffield United
Albacete
Novara En lille klub i Italien
Real betis ( hvor jeg vandt den spanske lige med 1 point ned til BArca)
Arsenal
Internazionale

BOYKOT EA GAMES!

koldingenseren
Ynglingespiller

« Svar #36: 15 Mar 2007, 14:23 »

mortenbronoe.. hvem vandt første sæson ved dig?..

spiller selv med FC Fyn .. ligger i midten af første div efter første sæson:)

7kfum
Gæst

« Svar #37: 15 Mar 2007, 14:37 »

SOm der står i min sig. Så er jeg Gladbach.. man kan ikke just sige det går super.. Jeg ligger en plads over nedrykningsstregen efter 6 kampe.. 1 sejr, 2 uafgjorte og 3 tabte. Min taktik har ikke fungeret godt. Jeg valgte fra starten en offensiv taktik. Men de fleste kampe, der kom jeg foran hvor efter de scorer 2-3 og vinder.. Nu har jeg så skiftet til en meget mere moderat taktik, denne taktik har jeg dog ikke spillet nogen kampe med endnu, men jeg forventer meget bedre resultater.

På transfer siden har jeg nok været det mest aktive hold i verden. 12 spillere er kommet ind, 2 yderligere til januar. Og 8 er kommet ud. Jeg har vlagt at bygge mit hold op om meget unge spillere, og regner med at jeg først er rigtig med om 3-6 år. Med mine mange indkøb, har jeg for første gang nogensinde valgt at eksperimentere med rotations system. Hvilket jeg synes gå fornuftigt.. Smiley

timmyriddertoft
Gæst

« Svar #38: 15 Mar 2007, 14:39 »

Hej.
Jeg spiller med Athlético Madrid, de faktisk rigtig gode når man får bygget holdet op...
Har tidligere spillet med:

- Fck, vandt alt stortset, solgte Linderoth for 200millioner til Chelsea og derfra kørte det bare
- Liverpool, vandt også alt
- Et lille hold i England; Conference North - med røde tal på bundlinjen, der fortsætter jeg efter Athlético Peace

Ellers fortsætter jeg med de små hold, for det fede i det her spil er når man får bygget et godt hold, god økonomi og god erfaring.. Det er sku for fedt!

mrfair
Gæst

« Svar #39: 15 Mar 2007, 15:19 »

Det er godt nok imponerende at få 200 mil for Linderoth. Mon ikke også han ville ryge i virkeligheden hvis FCK blev budt det beløb...

DelPiero
Gæst

« Svar #40: 15 Mar 2007, 16:08 »

Er igang med Dortmund. Går udemærket, ligger på en 5. plads efter godt 10 kampe vil jeg tro, men det er utrolig tæt. Jeg har hentet: Kevin Larsen, Vanden Borre, Pococnoli, Cardenas. Har et ret slagkraftigt hold.

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 15 Mar 2007, 16:22 »

Hednesford i den laveste liga i England.. Tag og prøv Dafuge's Challenge

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #42: 15 Mar 2007, 16:29 »

mortenbronoe.. hvem vandt første sæson ved dig?..

spiller selv med FC Fyn .. ligger i midten af første div efter første sæson:)

Jeg skriver lige i aften når jeg kommer hjem fra arbejde... Kan ej huske det på stående fod...  Thumbs Up

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

AMRDK
Gæst

« Svar #43: 15 Mar 2007, 16:38 »

Jeg skriver lige i aften når jeg kommer hjem fra arbejde... Kan ej huske det på stående fod...  Thumbs Up
Fedt du er FC Fyn.

Det Tror jeg squ også jeg vil vil. Thumbs Up

fckfreak
Ynglingespiller

« Svar #44: 15 Mar 2007, 16:46 »

Det er godt nok imponerende at få 200 mil for Linderoth. Mon ikke også han ville ryge i virkeligheden hvis FCK blev budt det beløb...

Ja er du da vimmer!

Tænk sig at jeg kun fik 44 for ham i mit Skuffet

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010