|
fmmad
|
|
Jeg er da FC.Porto... Vunnet Preimera League.. Champions league... Portugisik Cup..... Supercupen ... VM For Klubhold... Jeg har vunnet alt.. 1.sæson  :D:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Jeg er da FC.Porto... Vunnet Preimera League.. Champions league... Portugisik Cup..... Supercupen ... VM For Klubhold... Jeg har vunnet alt.. 1.sæson  :D:D Forkerte sted tråden ligger..? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Jeg er Schalke. vandt bundesligaen i første sæson..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tor1991
Gæst
|
|
Jeg er OB. I første sæson vandt jeg knebent sasligaen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
handianden
|
|
Jeg er Real Madrid.
Har spillet 2 sæsoner, og har vundet alt undtagen Copa del Rey.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg er Derby i CM 0102  Overlede 1 sæson og endte midt i tabellen i 2 sæson... Nu går turen mod toppen sammen med To Madeira
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Det skal lige siges at det faktisk er pikke sjovt at være schalke!.. fik anskaffet mig bendter efter 1. sæson og han har scoret 100 mål i én kamp.. så han er tilfreds..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Chelsea, har lige fået tilbudt kontrakt til 2009 og jeg accepterede gennemførte lige 4 måneder på under 4 timer sammenlagt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Det skal lige siges at det faktisk er pikke sjovt at være schalke!.. fik anskaffet mig bendter efter 1. sæson og han har scoret 100 mål i én kamp.. så han er tilfreds..
Det ss vil jeg gerne se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
jaahh det kunne i tænke jer hva!.. han var faktisk udskifter og jeg satte ham først ind i 70 minut, så han gik til den..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Vil også meget gerne se det SS af Bendtner... skifter pt. mellem 2 spil... et med FC Midterhold & et med Kataloniens stolthed... det gør faktisk at man har lyst til at spille mere fordi de 2 hold ligger så langt fra hinanden... det kan anbefales til folk der er kørt død i fm...!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Kig i min sig... Det kunne være smart hvis alle havde sådan en i sin sig. Fordi så kunne man let se det.. Men nåt TT: Jeg er Mönchengladbach hvilket jeg finder meget underholdende.. Jeg bygger mit hold op omkring en masse unge Chilenere og tilsætter lidt mere rutineret kræfter, og BANG der er et ekstremt underholdende spil...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|