home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Premier League i år?
Chelsea
Liverpool
Man Utd
Arsenal
Newcastle
Andre

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Premier League!  (Læst 4191 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Premier League!
« : 01 Okt 2005, 22:54 »

Så er lørdagens kampe spillet! Det blev (desværre) til en sejr til Man Utd, og Charlton fik sæsonens 2. nederlag efter at have ført hjemme mod Tottenham!
Jeg så ikke nogen af kampene, men jeg skal bestemt se Arsenal - Birmingham i morgen, efterfulgt af en kamp der vel kan blive enden på Chelsea's ubesejrede stribe, nemlig ude mod Liverpool!
« Seneste Redigering: 17 Okt 2005, 17:18 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

tim
Gæst
 
Sv: Premier League!
« Svar #1: 02 Okt 2005, 11:21 »

Yes Sir! Dejligt med en sejr. Ruud og bent trækker fra på topscorer listen! Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Premier League!
« Svar #2: 02 Okt 2005, 11:23 »

Ja ja, men bare vent til når Henry kommer tilbage Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LosCules
Gæst
 
Sv: Premier League!
« Svar #3: 02 Okt 2005, 11:24 »

Yeah!

En PL debat Opstemt. Og Chelseas løber ubesejret gennem PL i 3 sæsoner Shockeret.

Et tip på CFC - Liverpool vil være 1-0 til Chelssea.

Optakt del 1. og Optakt del 2
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Premier League!
« Svar #4: 02 Okt 2005, 11:26 »

Yeah!

En PL debat Opstemt. Og Chelseas løber ubesejret gennem PL i 3 sæsoner Shockeret.

Et tip på CFC - Liverpool vil være 1-0 til Chelssea.

Optakt del 1. og Optakt del 2

Tsk tsk, den ender derimod 1-0 til Liverpool ligesom i CL sidste år Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

tim
Gæst
 
Sv: Premier League!
« Svar #5: 02 Okt 2005, 11:33 »

Tsk tsk, den ender derimod 1-0 til Liverpool ligesom i CL sidste år Wink

Så læmge chelsea taber point er det godt nok!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Premier League!
« Svar #6: 02 Okt 2005, 20:14 »

Dejligt at se at Arsenal fik hevet de 3 point hjem i dag. Taylor stod da godt nok hans livs kamp indtil han "lod"  målet gå ind. Ufatteligt at vi ikke havde kunnet få den ind før!

Modsat kunne man se Chelsea's effektivitet i dag.. De kommer foran 0-1 på et klokkeklart men UTROLIGT DUMT straffespark, som heldigt ryger lige under Reina. Liverpool udligner, men alligevel får Chelsea det vigtige mål lige før pausen. Efter pausen er Chelsea så effektive, og får scoret til 3-1, hvilket får Liverpool til at kaste alt frem uden det dog kommer til specielt mange chancer, og så sker det der ofte sker i Chelseas kampe, de scorer et kontramål og får det til at ligne en storsejr. En et-målssejr til Chelsea ville måske have været mere fortjent, da de ikke just vadede i chancer eller dominerede kampen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Premier League!
« Svar #7: 17 Okt 2005, 17:17 »

Nui en dårlig weekend!! Arsenal taber 2-1 til WBA Shockeret mens Chelsea vinder 5-1 mod Bolton... Jeg tror vist at vi kan sige at mesterskabet havner hos Stamford Oilers igen i år! Men hvem bliver runner op? Arsenal spiller ikke stabilt, og det gør Man Utd heller ikke efter min mening.

Jeg tror på
1. Chelsea
2. Man Utd
3. Liverpool
4. Arsenal
5. Charlton
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010