|
AMRDK
Gæst
|
|
Hej folkens ... Ville høre, om der var nolge der kunne anbefale en god højre til FCK. Har lige startet mit save men har dog spillet en del.
Er i starten af December 2006.
Ville være super fedt i gad at hjælpe mig !
Andreas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mrfair
Gæst
|
|
Hvor ambitiøs er du og hvor mange penge har du?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Meget ambitiøs .. Skal i bare have succes i udlandet til næste sæsson, da jeg røg ud tidligt her i år.
Har 42 mil. men skal betale 22 for Ailton.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veddum
|
|
Svenskeren Lustig. Han spiller en rigtig god back, og han kan endda også gå med i det offensive spil. Han koster ca. 5 mio., og du vil ikke komme til at fortryde hvis du køber ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Svenskeren Lustig. Han spiller en rigtig god back, og han kan endda også gå med i det offensive spil. Han koster ca. 5 mio., og du vil ikke komme til at fortryde hvis du køber ham.
Nå ja ! Kendte ham godt .. Ham tror jeg jeg vil hente ! 1000 Tak !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
Corluka fra dinamo få ham for ca 17 mill 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prejler
Gæst
|
|
Dalibor Gotovac! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Dalibor Gotovac!  Haha. Nix ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Corluka fra dinamo få ham for ca 17 mill  Jeg vil helt klart også sige Vedran Corluka og hvis du har pengenød i fremtiden, så kan du score kassen på ham. Men du kan samtidig med Corluka også købe Lustig, for han koster stort set ingen penge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
Corluka fra dinamo få ham for ca 17 mill  Synes du skal købe Corluka... og så kan dú sælge ham for vildt mange penge om et par år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Synes du skal købe Corluka... og så kan dú sælge ham for vildt mange penge om et par år
Læs mit indlæg lige over dit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
Læs mit indlæg lige over dit  jaja har læst det... men mener det samme så jeg kan vel også skrive det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
jaja har læst det... men mener det samme så jeg kan vel også skrive det  Så kan du jo bare skrive at jeg har ret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
ja men det gjorde jeg ikke vel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KranQo
Lilleputspiller
|
|
Kig på de mexikanske klubber de er billige og virkelig god kvalitet !
|
|
|
|
|
|
Succes is temporary - Loyalty is forever!
|
|
|
|