home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 877 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Cannes - ikke kun en filmby?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Cannes - ikke kun en filmby?  (Læst 9875 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #30: 12 Mar 2007, 20:17 »

Hehe, sjovt navn til et syndrom Opstemt, men som altid godt skrevet Dusty Thumbs Up
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #31: 12 Mar 2007, 21:38 »

Det tog mig overraskende lidt tid at blive fanget, men det kommer når du smider dine 50 SSer over indkøb Wink Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #32: 12 Mar 2007, 21:42 »

Ketchup-syndromet

Det har jeg nu godt nok ikke hørt om før... men en gang skal jo være den første Smiley

Ellers ser det mere og mere lovende ud for holdet Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #33: 12 Mar 2007, 22:15 »

Det tog mig overraskende lidt tid at blive fanget, men det kommer når du smider dine 50 SSer over indkøb Wink Peace

Hæ, tror ikke jeg vil lave så mange indkøb i denne blog. Det er en skidt idé i små klubber.

Det har jeg nu godt nok ikke hørt om før... men en gang skal jo være den første Smiley


Man må jo gerne opfinde noget nyt, ikke?  Wink
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #34: 12 Mar 2007, 22:17 »

Hæ, tror ikke jeg vil lave så mange indkøb i denne blog. Det er en skidt idé i små klubber.


Ja ja. Det sagde du også i Genoa bloggen...
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #35: 12 Mar 2007, 22:20 »

Ja ja. Det sagde du også i Genoa bloggen...

Øh, ups.  Forlegen
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #36: 12 Mar 2007, 22:29 »

Øh, ups.  Forlegen

Hehe Wink
Bare lov mig at du rykker op. Wink
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #37: 12 Mar 2007, 22:43 »

Hehe Wink
Bare lov mig at du rykker op. Wink

Skal absolut gøre mit bedste.

EDIT: Sidder og gennemlæser hele Genoa-bloggen- Hold da op, det vækker minder - jeg bliver helt nostalgisk Græder
« Seneste Redigering: 12 Mar 2007, 22:48 af Dusty78DK » Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #38: 13 Mar 2007, 13:31 »

Skal absolut gøre mit bedste.

EDIT: Sidder og gennemlæser hele Genoa-bloggen- Hold da op, det vækker minder - jeg bliver helt nostalgisk Græder

Jep, den største blogpræstation på FmFreaks til dato...
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #39: 13 Mar 2007, 15:53 »

Utroligt godt skrevet Smiley
Syntes bare det mangler nogle billeder fra virkeligheden Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #40: 13 Mar 2007, 16:07 »

Rigtig godt skrevet dusty! Ser godt ud indtil vidre i ligaen med en anden plads.

Glæder mig til du nærmere dig juletid i spillet, så vi kan se om Cannes er med i oprykningskampen til den tid - hvilket de jo er Smiley
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #41: 13 Mar 2007, 16:37 »

Jeg har i øvrigt lige læst 15 sider i Genoa-bloggen og vil også lige give et klap på skulderen for den.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #42: 13 Mar 2007, 20:58 »

Jeg har i øvrigt lige læst 15 sider i Genoa-bloggen og vil også lige give et klap på skulderen for den.

Tak for det!

Sad selv og læstye de første 40 sider i går aftes.

Jeg vil anbefale siderne 33-35 nu hvor Danmark snart skal spille EM kval. mod Spanien.  Rullende Øjne
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #43: 21 Mar 2007, 08:43 »


Jagten på bomberen, der blev væk
22. januar 2007









Mit problem med kreativitet og gejst i det offensive spil bliver udstillet i pokalkampen mod microputterne AS Illzach-Modenheim. Det er min første pokalkamp, og oddsene for at jeg skal vinde er 1,03. Det betyder at tipstjenesten her i lille Danmark sikkert kun ville have haft kampen med, hvis der havde været et handicap på 4 mål i modstanderens favør. Pressen spørger os om vi nu ikke tror vi kan vinde. Jeg siger at selvfølgelig kan vi det, fordi den sidste måned har bevist at drengene har fået det lidt bedre med at jeg har forventninger til dem. Men kampen bliver tung og kedelig. Holdet vinder kun 3-0, det første mål scores først efter en halv time. Vores loyale fans er ikke tilfredse, det er jeg rent ud sagt heller ikke. Vi belejrer modstandernes banehalvdel og spiller bolden rundt 90% af tiden. Alligevel kan vi ikke skabe de store åbne chancer, og når de endelig kommer, kan spillerne ikke stille skarpt på netmaskerne.
Missionen er helt klar: I januar vil jeg forsøge at skaffe en angriber eller måske en kreativ dynamo til toppen af diamanten.





I januar lykkes det for mig at få fat i en kreativ mand til toppen af diamanten. Navnet er Abdelmounaïn El Hajaoui, og selv om hans fysik ikke er imponerende er hans tekniske evner en smule bedre end det jeg har i forvejen. En angriber får jeg ikke i denne omgang. I to måneder jagtede jeg Hassan Souari, men han ville hellere være bænkevarmer i den næstbedste franske række end han ville være min superbomber. Men heldigvis lader det til at min aktivitet på det franske transfermarked får det bedste frem i mine spillere. Julien Perrin oppe i front begynder at få målnæsen, som jeg har brug for. Særligt hans gode evner for pande bolden i kassen har reddet mig i nogle triste øjeblikke. Jeg har stadig problemer med at sætte mig på kampene når jeg spiller på udebane, men som tabellen viser, er jeg ganske godt på vej mod en oprykning.

Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Cannes - ikke kun en filmby?
« Svar #44: 29 Mar 2007, 18:15 »

Kom nu med en update Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010