home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Antal ligaer i spil, DDT filer og databasestørrelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Antal ligaer i spil, DDT filer og databasestørrelse  (Læst 1292 gange)
Dusty78DK
Manager

Antal ligaer i spil, DDT filer og databasestørrelse
« : 05 Mar 2007, 16:48 »

Her er nogle emner jeg gerne vil have at I debatterer sammen med mig:

1. Kan jeg stole på computerens anbefaling af hvor mange ligaer jeg bør køre ad gangen?

Baggrunden er at jeg har to computere med meget forskellig hardware - alligevel anbefaler spillet samme antal ligaer.

2. Kan det virkelig passe at størrelsen på databasen ingen indflydelse har på hvor mange ligaer FM anbefaler mig at køre?

Jeg har bemærket at uanset om jeg slår alle ekstra DDT filer fra og skifter i databasestørrelse, så anbefaler spillet stadig det samme altal ligaer.

3. Vil DDT filer påvirke spillets hastighed efter det er oprettet?

Jeg bruger to DDT filer, som inkluderer en helvedes masse ekstra spillere. Hvad har folk af erfaringer med at spille med eksempelvis lille database og store DDT filer? Kører spillet godt?

Jeg håber I vil deltage i debatten, jeg vil helst høre om erfaringer fra spil, der har fået lov til at køre nogle sæsoner.  Wink

Emillionaire
Gæst

Sv: Antal ligaer i spil, DDT filer og databasestørrelse
« Svar #1: 05 Mar 2007, 18:07 »

Her er nogle emner jeg gerne vil have at I debatterer sammen med mig:

1. Kan jeg stole på computerens anbefaling af hvor mange ligaer jeg bør køre ad gangen?

Baggrunden er at jeg har to computere med meget forskellig hardware - alligevel anbefaler spillet samme antal ligaer.

2. Kan det virkelig passe at størrelsen på databasen ingen indflydelse har på hvor mange ligaer FM anbefaler mig at køre?

Jeg har bemærket at uanset om jeg slår alle ekstra DDT filer fra og skifter i databasestørrelse, så anbefaler spillet stadig det samme altal ligaer.

3. Vil DDT filer påvirke spillets hastighed efter det er oprettet?

Jeg bruger to DDT filer, som inkluderer en helvedes masse ekstra spillere. Hvad har folk af erfaringer med at spille med eksempelvis lille database og store DDT filer? Kører spillet godt?

Jeg håber I vil deltage i debatten, jeg vil helst høre om erfaringer fra spil, der har fået lov til at køre nogle sæsoner.  Wink

jeg vælger altid stor database og hvis jeg er hold som Inter, Chelsea, Man U, Arsenal OSV. så vælgerj eg altid de bedste ligaer i Europa plus med 1 divison i det land jeg spiller i

men hvis jeg er FCK så vælger jeg Sverige, Norge, SydAfrika, USA som ligaer

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #2: 05 Mar 2007, 18:15 »

Jeg har England, 2nd and above, France 2nd and Above, Germany 2nd and above, Italy SerieB and above, Portugal Primera Only, Scotland First and Above, Spain Liga BBVA And above, så det er i alt 14 ligaer og en stor database og jeg spiller på en ny bærbar men glæder mig til at se hvor hurtigt det kommer til at køre om et par sæsoner

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Dusty78DK
Manager

« Svar #3: 05 Mar 2007, 23:12 »

Tillad mig selv at svare på nr. 3:

Ja, DDT filer har en enorm indflydelse på spillets hastighed, det har jeg bevist her til aften.

Startede et spil som arbejdsløs for at lade spillet arbejde et år og så forhåbentlig få AFC Wimbledon i den engelske 6. bedste række.

Første spil var med to store DDT filer. Jeg gik på ferie og det tog 1 time at arbejde sig 2 måneder ind i spillet.

Jeg afbrød, startede et nyt spil med samme ligaer, men uden nogen DDT filer. Nu tog det kun 30 minutter at arbejde sig gennem hele sæsonen.

Så derfor: Store DDT filer vil sinke FM 07! - ikke kun mens spillet oprettes!

Jeg vil dog stadig gerne høre andres erfaringer om det anbefalede antal ligaer holder eller om man uden at få et meget sløvt spil kan overskride den.
« Seneste Redigering: 05 Mar 2007, 23:16 af Dusty78DK » Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 13 Apr 2007, 14:16 »

Hvor mange ligaer kører I med? Lige meget om det er med eller uden DDT-filer???

Jeg bruger den største DDT-fil man kan lave (Altså alle spillere osv er med - alt!) og den kan man altså godt mærke. Ved det ikke umiddelbart, men jeg tror at de flere tusind spillere på Free Transfer trækker spillet lidt ned i fart...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 13 Apr 2007, 14:45 »

1. Nej overhovedet ikke. Jeg kører med mange flere ligaer end anbefalet, uden problemer. Men det kommer også an på hvor tålmodig man er..

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 13 Apr 2007, 16:55 »

1. Nej overhovedet ikke. Jeg kører med mange flere ligaer end anbefalet, uden problemer. Men det kommer også an på hvor tålmodig man er..

Hvor meget går du over anbefalingen inden du mærker nogen effekt?

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #7: 15 Apr 2007, 10:39 »

hva er en DDT-fil

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010