home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ung eller gammel ? hvad siger i ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal man satse på ungdommen når han har de bedste stats ? eller den gamle og rutineret keeper ?
Den unge (16-24)
Den ældre (29-30+)

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ung eller gammel ? hvad siger i ?  (Læst 1830 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller

Ung eller gammel ? hvad siger i ?
« : 03 Mar 2007, 19:12 »

Hey alle i mange herlige freaks !

Mig og min ven som jeg tit spiller FM mod over hamchi, havde en snak her den anden dag. og den gik ud på følgende:

FM kommer jo tit med tips og trick, når man loader og saver spil, her ses det nogen gange af ens målmand er bedst i alderen mellem 28-33 eller sådan noget lign. Derfor er mit svar følgende, hvad nu hvis ens 16 årig keeper allerede har bedre stats end sin normale første keeper, som ligger i den rigtige aldersgrænse. Skal man så tage den unge pga af bedre stats eller den gamle pga hans erfaring og det. ?

HELP ME FREAKS ! Peace
« Seneste Redigering: 03 Mar 2007, 19:22 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!

søgaard
Gæst

Sv: Ung eller gammel ?
« Svar #1: 03 Mar 2007, 19:15 »

Jeg ville vælge den gamle, da Erfaring betyder meget for en målmand.. Den gamle bevarer måske nemmere ro'en i de pressede situationer, mens den unge godt kan forhaste sig..Smiley

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #2: 03 Mar 2007, 19:17 »

Min erfaring med Czaplinski (17-18 år) vs Maik Taylor (34-35 år) at Czaplinski har været bedre, men hans reflekser og handling er også crazy god !!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

njandersen
Gæst

« Svar #3: 03 Mar 2007, 19:23 »

Kommer vel også an på hvor meget bedre han er Opstemt

United-styrer
Gæst

Sv: Ung eller gammel ? hvad siger i ?
« Svar #4: 03 Mar 2007, 19:25 »

Jamen altså med hensyn til at bevare roen, så er der jo en attribut, der lyder sådan, hvis jeg ikke tager meget fejl. Hvis den unge har klart bedre stats end den gamle, så skal du selvfølgelig bruge den unge.

Det, der menes med det tip, er vel blot, at målmændene individuelt får deres karrieres højdepunkt, når de er ved at være halvgamle, ikke nødvendigvis at en hvilken som helst 30-årig er bedre end Ustari - tværtimod.

Adebayor 25
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 03 Mar 2007, 19:26 »

Kommer vel også an på hvor meget bedre han er Opstemt

Hehe ja okay nu tænkte jeg ikke på om forskellen på deres reflekser og keeper skills lå på 10 og 18 i den unges farvør. nu tænkte jeg de begge havde nogenlunde de samme stats, dog med et lille plus til den unge ? Opstemt

GOONER TILL I DIE !!

United-styrer
Gæst

« Svar #6: 03 Mar 2007, 19:27 »

Hehe ja okay nu tænkte jeg ikke på om forskellen på deres reflekser og keeper skills lå på 10 og 18 i den unges farvør. nu tænkte jeg de begge havde nogenlunde de samme stats, dog med et lille plus til den unge ? Opstemt

Jeg ville til hver en tid bruge den med de bedste stats. Her er rolighed (er der en attribut, der hedder det?) dog også meget vigtigt for en keeper.

njandersen
Gæst

« Svar #7: 03 Mar 2007, 19:31 »

Ved ikke om i kender Elía fra villareal eller lign. men han er egentlig en rigtig god målmand, meget bedre end maik taylor.. men da jeg begyndte at bruge elía så gik det galt.. han lavede drop efter drop.. Elía er vist end 7-8 år yngre end taylor..

Adebayor 25
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 03 Mar 2007, 19:35 »

Ved ikke om i kender Elía fra villareal eller lign. men han er egentlig en rigtig god målmand, meget bedre end maik taylor.. men da jeg begyndte at bruge elía så gik det galt.. han lavede drop efter drop.. Elía er vist end 7-8 år yngre end taylor..

heh tak det sådan nogen ting jeg vil frem til, hvad jeres erfaring er med om de unge (som har lidt bedre stats) generelt har lidt bedre stats end den ældre. om de mister hovedet i flere situationer og er skyld i mange mål.

GOONER TILL I DIE !!

7kfum
Gæst

« Svar #9: 03 Mar 2007, 19:46 »

Jeg vil bruge den unge. Da det måske godt kan være at han de første 2 sæsoner laver drop. Men med den rutine han får via 1. holds kampe. Vil han blive meget bedre end ellers.. Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #10: 03 Mar 2007, 21:09 »

Netop når det handler om målmand, så er den ældste altid den bedste. Alle andre positioner på banen vil jeg vælge den yngre med gode evner.

Zone 43
Manager

« Svar #11: 03 Mar 2007, 21:36 »

For mit vedkommende er det ud fra hvilken kamp det handler om. Er det en vigtig kamp (top/bund brag, lokal opgør e.lign.) så vil jeg bruge den ældre, i andre tilfælde vil jeg oftest bruge den unge Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #12: 03 Mar 2007, 21:50 »

Jeg vil sige, at det afhænger af situationen. En ung spiller behøver nødvendigvis ikke lave flere fejl, end en ældre. Desværre har SI valgt ikke, at lade FM vise statistik for redninger og indgreb lavet af målmænd, men man kan da se lidt:

Se under statistik ude til venstre i spillerprofilen. Der kan man se, hvor mange fejl spilleren har begået i løbet af sæsonen. Læg også mærke til spillerens reaktion på medieudtalelser. De giver en indikation om, om spilleren har svært ved at håndtere pres.

mrfair
Gæst

« Svar #13: 05 Mar 2007, 11:19 »

Det er allerede blevet sagt, men hvis den unge målmand har de skills der skal til - her tænkes også på 'beslutninger' osv - så bare brug ham. Det kan ikke udelukkes at der findes en hidden stat som går på alder/erfaring, men alligevel. Bare man ikke kun bruger unge spillere (i øvrigt tyder det jo på at der findes en hidden stat, når man bliver frarådet at vælge en ung kaptajn, selvom det er en spiller med høj værdi i 'beslutning').

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #14: 05 Mar 2007, 11:55 »

Jeg tror i den givne situation at jeg ville rotere lidt.. Give dem en del kampe i streg og så sætte dem af efter de har spillet en dårlig kamp som jo kommer... Smiley

Ved godt der er mange der siger at det er sjældent målmænd spiller dårligt to gange i streg, men alligevel...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010