home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:30:10 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool - Manchester United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Liverpool - Manchester United  (Læst 11697 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Liverpool - Manchester United
« Svar #75: 06 Mar 2007, 11:30 »

Fodboldloven:

En spiller skal udvises og vises det røde kort, hvis han begår én af følgende forseelser:

- gør sig skyldig i voldsom adfærd

Disciplinære bestemmelser:

Grov:
(C)
1. Sparke, slå, spytte eller forsøg herpå.

Udvisningen var helt på sin plads, vores iltre midtbane general tabte desværre hovedet, men det kan ikke give mere end max. 2 spilledages karantæne for han rammer ham trods alt ikke.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #76: 06 Mar 2007, 11:45 »

Antal karantænedage skal jeg ikke gøre mig klog på, ville bare lige kommentere United-Styrer's skriverier, som er helt ude i hampen. Wink

PS: Jeg så ikke kampen.

United-styrer
Gæst

« Svar #77: 06 Mar 2007, 12:27 »

Antal karantænedage skal jeg ikke gøre mig klog på, ville bare lige kommentere United-Styrer's skriverier, som er helt ude i hampen. Wink

PS: Jeg så ikke kampen.

Skrev et langt indlæg, som jeg ikke fik lov at poste, så nu gør jeg det kort:

Du quoter min mening. Som det står i den lov, du poster, kan det ikke modargumenteres, at udvisningen teoretisk set er korrekt, men det ændrer ikke ved, at jeg synes, det er forkert at dømme for et forsøg, hvor der ikke er kontakt. Dog anser jeg denne regel for at være i nogenlunde samme stil som målmændenes sekssekundersregel: en regel, der kun dømmes, hvis det er tydeligt og sker gentagne gange. Personligt mener jeg, at dette i første omgang er til gult kort. Han løber jo ikke direkte over til modstanderen og forsøger at slå ham, men slår ud efter ham under et spring på vej væk fra ham.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #78: 06 Mar 2007, 12:44 »

Skrev et langt indlæg, som jeg ikke fik lov at poste, så nu gør jeg det kort:

Du quoter min mening. Som det står i den lov, du poster, kan det ikke modargumenteres, at udvisningen teoretisk set er korrekt, men det ændrer ikke ved, at jeg synes, det er forkert at dømme for et forsøg, hvor der ikke er kontakt. Dog anser jeg denne regel for at være i nogenlunde samme stil som målmændenes sekssekundersregel: en regel, der kun dømmes, hvis det er tydeligt og sker gentagne gange. Personligt mener jeg, at dette i første omgang er til gult kort. Han løber jo ikke direkte over til modstanderen og forsøger at slå ham, men slår ud efter ham under et spring på vej væk fra ham.

Jeg kan så blot konkludere, at jeg er helt uenig i dine synspunkter. Smiley At slå ud efter nogen, hvadenten det er på vej over til ham, eller i et spring væk fra ham, mener jeg slet ikke hører hjemme på en fodboldbane.

At du sidestiller det med at der skulle dømmes straffespark hvis man forsøger en tackling, men misser, mener jeg heller ikke holder. Hvis man misser en tackling, kan du ikke efterfølgende vide om det var et forsøg på at tackle bolden eller om det var et forsøg på at smadre manden. Den er vist svær at undgå med at knytnæveslag i luften...

I øvrigt mener jeg at målmændenes 6-sekundersregel håndhæves alt for sjældent.

SirToby
Manager

« Svar #79: 06 Mar 2007, 14:02 »

Har Scholesy fået tre dages karantæne? I så fald, er det vel bare endnu en "drillekendelse" fra Liverpool-fansene i FA.

Tre dage uden at ramme, føj.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #80: 06 Mar 2007, 14:18 »

Ja du har sikkert godt styr på, hvor det står i reglerne at der ikke kan gives 3 kampes karantæne for at slå ud efter en modspiller.

Jeg har ikke i hvert fald, men hvis du har, må du gerne linke til det.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #81: 06 Mar 2007, 14:39 »

Har Scholesy fået tre dages karantæne? I så fald, er det vel bare endnu en "drillekendelse" fra Liverpool-fansene i FA.

Prøv nu at forstå noget om engelsk fodbold... Jesus mand!

Direkte rødt kort giver pr automatik 3 dages karantæne, medmindre FA bestemmer noget andet...

Premiership for dummies....

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #82: 06 Mar 2007, 14:42 »

Ja og hvis han havde ramt var han nok ikke slupppet med 3 dages karentæne.. Og den udvisning han får er jo sole klar.. den er god nok.. og havde det være en liverpool spiller han det jo også været god nok.. nej syntes ikke man kan diskuter det røde kort.. Smiley

De kampe Scholes misser er hjemmekampene mod Bolton, Blackburn også kan jeg ikke lige huske den sidste kamp men det kan blive en FA cup omkamp mod Boro hvis den ender uafgjort på Lørdag. Smiley

Så mon ikke lige det går  Smiley

Swaagenz1
Gæst

« Svar #83: 06 Mar 2007, 15:03 »

Hov hov - Blackburn er i superform p.t. såååå......
Jeg er glad for at Scholes har karantæne  funny
Han er lidt for vild til Blackburns midtbanefolk!!
Ja, jeg holder med Blackburn!

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010