|
Siden 1887
|
|
 Fandt ham i Ajax CT for 500.000... Har indtil videre været wanted af bl.a. Man City, PSV, Lazio og München... Hvad synes i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
 Fandt ham i Ajax CT for 500.000... Har indtil videre været wanted af bl.a. Man City, PSV, Lazio og München... Hvad synes i?  Rate! Kan kun sige det sammen om begge spillere, at de bliver virkelig gode hvis de selvfølgelig undgår skader osv. og får lov til fortsat at udvikle sig..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
zadix
|
|
Jeg købte ham her for sølle 5 mill. i holstebro  , og han udvikler sig utrolig hurtigt!  Jeg regner med at han kan spille på 1. holdet allerede i næste sæson rate tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Efter en lille tur rundt i Brasilien, fandt jeg denne lille Roberto Carlos 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Efter en lille tur rundt i Brasilien, fandt jeg denne lille Roberto Carlos  OMG! Joining SE!  Lækkert JG! 13! Jeg har faktisk ikke så meget andet at sige, jeg er mundlam! PS. Hvorfor smuttede du fra mig på MSN?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
OMG! Joining SE!  Lækkert JG! 13! Jeg har faktisk ikke så meget andet at sige, jeg er mundlam! PS. Hvorfor smuttede du fra mig på MSN? Amen, lille pus da, så kommer jeg tilbage.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Fandt denne angriber da jeg var træner for PSG i mit nuværende spil - da var han 17 år. Han udviklede sig stærkt og se ham bare nu  Han er i en alder af 22 allerede med i opløbet om verdens bedste spiller. Måske den bedste angriber i mit spil netop nu.  EDIT: Da jeg solgte ham til Inter var det fordi han ikke ville forlænge. Der var han 19 år og prisen lød 175 mio + 50 % af næste salg  Hvis han blir solgt blir PSG godt rige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Efter en lille tur rundt i Brasilien, fandt jeg denne lille Roberto Carlos  Fuck, et lækkert ansigt 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
zadix
|
|
Fandt denne angriber da jeg var træner for PSG i mit nuværende spil - da var han 17 år. Han udviklede sig stærkt og se ham bare nu  Han er i en alder af 22 allerede med i opløbet om verdens bedste spiller. Måske den bedste angriber i mit spil netop nu.  EDIT: Da jeg solgte ham til Inter var det fordi han ikke ville forlænge. Der var han 19 år og prisen lød 175 mio + 50 % af næste salg  Hvis han blir solgt blir PSG godt rige. Han er jo slet ikk' så ringe endda 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Jun 2007, 18:55 af zadix »
|
|
|
|
|
|
|
Fm_Zep
|
|
Fandt denne angriber da jeg var træner for PSG i mit nuværende spil - da var han 17 år. Han udviklede sig stærkt og se ham bare nu  Han er i en alder af 22 allerede med i opløbet om verdens bedste spiller. Måske den bedste angriber i mit spil netop nu.  EDIT: Da jeg solgte ham til Inter var det fordi han ikke ville forlænge. Der var han 19 år og prisen lød 175 mio + 50 % af næste salg  Hvis han blir solgt blir PSG godt rige. Det var fandme ærgeligt du ikke kunne få den kontrakt forlænget  Han ser jo fremragende ud -Men for at se det fra en meget meget søgende negativ side, han mangler en anelse i acceleration 
|
|
|
|
|
|
Liverpool !!!
Brøndby !!!
|
|
|
|
|
KD_Væk
Gæst
|
|
Fandt denne angriber da jeg var træner for PSG i mit nuværende spil - da var han 17 år. Han udviklede sig stærkt og se ham bare nu  Han er i en alder af 22 allerede med i opløbet om verdens bedste spiller. Måske den bedste angriber i mit spil netop nu.  EDIT: Da jeg solgte ham til Inter var det fordi han ikke ville forlænge. Der var han 19 år og prisen lød 175 mio + 50 % af næste salg  Hvis han blir solgt blir PSG godt rige. Fed nok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JonasP3
|
|
 Shot at 2007-07-01
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Jul 2007, 01:32 af JonasP3 »
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
 ? 
|
|
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
 ?  Han er da ganske udmærket, han mangler noget hurtig og hvis han steg i kreativitet, ville det bestemt ikke skade. Jeg vil tro, at med den rette træning vil han kunne begå sig i en mellemklub ala Mallorca eller sådan noget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|