|
Thore
|
|
Hvis du får banket hans fysik op, ser han da ret giftig ud
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Hvis du får banket hans fysik op, ser han da ret giftig ud
Jeg arbejder på det 
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Hvad skulle det til for ?  Jeg kunne nu også godt se det sjove i Lindskov6ooo's kommentar hvis man tænker lidt dirty 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Jeg kunne nu også godt se det sjove i Lindskov6ooo's kommentar hvis man tænker lidt dirty  Nu kan jeg oså se det, lidt qoute vile ha' gjort underværker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lil Jim1
|
|
er der nogle af jer der har prøvet gilles sunu
|
|
|
|
|
|
Forza Brøndby
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Nop, er han god? så må du lige smide et SS
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lil Jim1
|
|
altså jeg synes han har nogle kanon gode stats.. også bomber han helt vildt for mit u18 hold
skal nok smide et SS op men er ikke ved min egen com lige nu så det kommer først senere
|
|
|
|
|
|
Forza Brøndby
|
|
|
|
|
Thore
|
|
altså jeg synes han har nogle kanon gode stats.. også bomber han helt vildt for mit u18 hold
skal nok smide et SS op men er ikke ved min egen com lige nu så det kommer først senere
Det lyder godt  Kan ikke se hans stats, og mine spejder er i fuld gang med andre opgaver, så godt med lidt opslysninger hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lil Jim1
|
|
Det lyder godt  Kan ikke se hans stats, og mine spejder er i fuld gang med andre opgaver, så godt med lidt opslysninger hehe  jeps  .. men tjek ham ud han er i hvert fald kanon ved mig
|
|
|
|
|
|
Forza Brøndby
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
 Hvad siger i..? Spillet siger han bliver den nye Ashley Cole.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
hvor spiller han? synes ikke lige at jeg kan finde ham...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lil Jim1
|
|
hvor spiller han? synes ikke lige at jeg kan finde ham...
en lille fransk klub kan ik huske hvad den hedder
|
|
|
|
|
|
Forza Brøndby
|
|
|
|