|
søgaard
Gæst
|
|
Så har jeg lige købt et nyt dansk talent, som jeg har store planer med   Ham der fra starten er i Chelski..?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Ham der fra starten er i Chelski..?
Jeps, og han var ikk billig, men hva en gang i mellem skal man satse
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
køb zuniga.. er i 2015 og der er han spillets bedste..!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
har faktisk brugt ham en del i mine Cup kampe når jeg er Chelsea også lader jeg Sheva blive et forbillede for ham han laver alligevel ngle kasser i løbet af en sæson
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
jeg kan ikke se hva årstal det er men er han regen ??
Ellers et stort 9 tal .
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
jeg kan ikke se hva årstal det er men er han regen ??
Ellers et stort 9 tal .
Jeg er i år 2008. Hvordan kan man se om han er regen? -Tror ikke han er, da jeg kun er i 2008 
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
man kan se om han er regen hvis man ser på hans historie prøv AT smid et SS ind af hans histiorie . 
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
han er Regen . Øv .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
han er Regen . Øv .
Hvordan det ? 
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
at han ikke findes .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Hvordan det ?  Fordi han ikke fandes da du startede spillet... han begyndte først et år senere....
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|