|
handianden
|
|
han ser meget fed ud  ham ville gerne bruge på hvilket som helst førstehold Hehe, havde ham også lige oppe på 1. holdet i kort tid i slutningen af første sæson fordi casillas var skadet, og der gjorde han det faktisk ret godt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Ja han gør det sgu udemærket!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Udemærket. Kan blive god hvis de mentale egenskaber kommer med alderen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
prøv lige at se mit fck hold :-)  ret sygt hva ;-) hehe Nogen gode forslag til gode forstærkninger ? :-)
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
her er billedet ;-) 
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
her er billedet ;-)  Beklager Theo-Walcott men det er ikke denne tråd du skal indsætte dit hold i men "i rate mit hold"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Han kan da komme med et SS af Berendt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
okay. jeg kommer med et ss af berendt ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Husk at gem billedet som .jgp 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
ja ,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
her: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hnansen
Gæst
|
|
her:  Jeg ville nu ikke mene at han er stærk nok til førsteholdet.. men hvis hans mentale egenskaber og målmandsfærdigheder forbedres kunne han da sagtens gå hen og blive en rigtig god spiller  hvordan klarer han sig ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|