home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Skal vi lave den nye Diablo taktik !
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skal vi lave den nye Diablo taktik !  (Læst 1837 gange)
DeBuur
Manager

Skal vi lave den nye Diablo taktik !
« : 13 Dec 2005, 20:34 »

Jeg har super taktikken - sådan drømmer jeg om at kunne sige en dag !

Desvære er den der ikke endnu men hvorfor udvikler vi ikke vores egen her på FmF - så kom og vær med jeg smider min egen 4-5-1 op så kan i være med til at skabe den nye FmF super taktik Opstemt

Min taktik er 4-5-1 med 2 stk dmc - den ene med mere attacking mentality.
passing er short og tempoet er relativt lav.
AMC skal være god og har mere creativ freedom men ikke free role.
ML og MR har jeg sat til at løbe med bold.

Undervejs i kampene twister jeg lidt i passing stile og indimellem presser jeg lidt mere i ca. 15 min

Jeg smider den lige op i downloads - så kan i jo prøve den af og komme med jeres erfaringer - hvem ved dette kan måske blive til den nye DIABLO taktik - så kære brugere kom og vær med til at udvikle den nye super taktik !

Taktikken kan hentes her : http://www.fmfreaks.dk/data/downloads/fm06/taktikker/4-5-1_DeBuur.tac
« Seneste Redigering: 13 Dec 2005, 20:41 af DeBuur » Logged

YNWA

SirSøndergaard
Ynglingespiller

Sv: Skal vi lave den nye Diablo taktik !
« Svar #1: 13 Dec 2005, 21:00 »

Den lyder meget interessant Grin . Hvilken hold har du brugt med den og har du nogle resultater man lige kunne se Peace? Er det meningen at vi lige skal smide vores egen ind Peace ?
For som du siger drømmer alle os nørder jo sikker om at kunne sige vi har lavet en super taktik Peace . Jeg har selv en jeg mener jeg er kommet meget godt ud med Opstemt .

Raul
Gæst

« Svar #2: 13 Dec 2005, 21:07 »

For lige, at kommentere 'supertaktikker' i FM006 generelt, er problemet ikke at lave en taktik, der er nem at vinde med, da jeg efterhånden har fået lavet en del gode taktikker. Dog går man utrolig hurtigt ned med taktikker, ligemeget hvor godt man spillede i starten, hvor mange mål man scorede og hvor få mål man lukkede ind.

Med min nuværende taktik, lagde jeg ud med noget der ligner 10 sejre i træk, hvorefter den så blev mere og mere middelmådig; svingende resultater osv..

Jeg har også forsøgt mig med at hente taktikker, der har givet andre succes, hvor det er gået på samme måde; rigtig god start og masser af sejre, men så er spillet lidt efter lidt blevet svingende og halv-dårligt.

Så tvivler sgu på at man overhovedet KAN lave en supertaktik Smiley

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 13 Dec 2005, 21:15 »

jeg tror sagtens du kan lave en suupertaktik men forskellen mellem denne version og de tidligere er at computeren kna finde ud af at læse din taktik. Så jeg tror at man kan finde en taktik at gå¨ud fra men hele tiden ændre i den i forhold til hvad hold man møder og hvad hold man selv stiller op med og så ikke bare sidde på sin flade røv og forvente at det hele bare kører.

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #4: 13 Dec 2005, 21:39 »

Det er vel også det der er fedeste, at man ikke altid vinder og vinder og vinder men at man også skal gøre noget for at udvikle sin taktik. Det er jo også langt mere realistisk at man er nødt til at være lidt forberedt på hvem man møder og hvem man har med sig.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 13 Dec 2005, 21:42 »

ja uden tvivl. Jeg har dog selv lidt problemer med taktikkerne især da jeg går dybt igang med at analysere modstanderne, så går det helt galt Græder men så må jeg bare træne mine taktiske evner Shockeret

DeBuur
Manager

« Svar #6: 13 Dec 2005, 21:45 »

Jeg vil opfordre alle som har lyst til at arbejde videre med "min" taktik til at prøve den af og twiste den - men er der nogen der har en super taktik så kunne jeg da godt forestille mig at få lavet et fast test program også ellers rate de forskellige taktikker - syntes at vi på den danske scene har manglet sådan noget - så hvis i er med på den og vil være med så kunne det da være noget vi her på FmF kunne udvikle Smiley
« Seneste Redigering: 13 Dec 2005, 21:47 af DeBuur » Logged

YNWA

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #7: 13 Dec 2005, 21:51 »

Uha, det er jo næsten som en jule gave, hvis man her på FmF kunne få lavet sådan et fast test ting Grin . Jamen, jeg vil sgu' prøve din taktik lidt og ja prøve at se hvad man kan lave på den. Det er også rigtig nok at vi ikke er helt så skare på det punkt her i Danmark, så det kunne være super. Hvad har du DeBuur egentlig selv skabt med taktikken, altså i forhold til resultater Grin?

Bademesteren
Manager

« Svar #8: 13 Dec 2005, 22:26 »

Jeg vil opfordre alle som har lyst til at arbejde videre med "min" taktik til at prøve den af og twiste den - men er der nogen der har en super taktik så kunne jeg da godt forestille mig at få lavet et fast test program også ellers rate de forskellige taktikker - syntes at vi på den danske scene har manglet sådan noget - så hvis i er med på den og vil være med så kunne det da være noget vi her på FmF kunne udvikle Smiley

Super idé, det er noget vi helt klart mangler på den danske scene.

Som jeg så har forstået det, så har du en ganske ok grundtaktik, som du vil lade alle andre bygge videre på.

De ændringer de så har succes med, kan de komme med her i tråden.

Er det korrekt forstået?

wirenfeldt
Gæst

« Svar #9: 13 Dec 2005, 23:50 »

For lige, at kommentere 'supertaktikker' i FM006 generelt, er problemet ikke at lave en taktik, der er nem at vinde med, da jeg efterhånden har fået lavet en del gode taktikker. Dog går man utrolig hurtigt ned med taktikker, ligemeget hvor godt man spillede i starten, hvor mange mål man scorede og hvor få mål man lukkede ind.

Med min nuværende taktik, lagde jeg ud med noget der ligner 10 sejre i træk, hvorefter den så blev mere og mere middelmådig; svingende resultater osv..

Jeg har også forsøgt mig med at hente taktikker, der har givet andre succes, hvor det er gået på samme måde; rigtig god start og masser af sejre, men så er spillet lidt efter lidt blevet svingende og halv-dårligt.

Så tvivler sgu på at man overhovedet KAN lave en supertaktik Smiley
Det der kan jeg kun nikke genkende til .. For kender det .. Alt for godt, jeg skifter cirka taktik 3 gange hver sæson .. Men hvis du varierer mellem nogle taktikker, så plejer det som regel at holde stik med sejrsstimen Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #10: 14 Dec 2005, 09:59 »

Super idé, det er noget vi helt klart mangler på den danske scene.

Som jeg så har forstået det, så har du en ganske ok grundtaktik, som du vil lade alle andre bygge videre på.

De ændringer de så har succes med, kan de komme med her i tråden.

Er det korrekt forstået?

Korrekt prøv taktikken af - smid jeres erfaringer i denne tråd - positive som negative - men husk at forholde sig konstruktivt til verden giver det bedste resultat for alle Smiley

Jeg har spillet med Tottenham hvor jeg har haft rimelige resultater i starten - men efter den første halvsæson gik det fremad i rækken og jeg endte som nr 3.

Arsenal og Chelsea havde jeg det svært med.

Undervejs i kampene ændrede jeg i perioder til en mere offensiv stil satte tempoet og go ændre passing style til en mere direkte stil.

Jeg har selv et ønske til den store FM julemand, nemlig mere focus på taktik delen og gerne test af brugernes taktikker..... hvem ved måske kommer det Wink
« Seneste Redigering: 14 Dec 2005, 10:06 af DeBuur » Logged

YNWA

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010