AMRDK
Gæst
|
|
 |
HSV
« : 21 Feb 2007, 18:40 »
|
|
Heeej Folkens  Har liqe begyndt et save med mit favorit hold - HSV ! Det går da også udemærket har spillet 3 T.Kampe og vundet 2 og spillet 1 uagjordt. Jeg tænkte på om der er nogle der har en eller flere forslag til en rigtig god def. midt ? Talenter til mit 2.Hold modtages også gerne...  Andreas
|
|
|
|
|
|
|
|
mljunker
|
|
 |
Sv: HSV
« Svar #1: 21 Feb 2007, 18:41 »
|
|
Didier Degard fra Le Havre 
|
|
|
|
TSF
|
|
|
|
AlexSN
|
|
 |
« Svar #2: 21 Feb 2007, 18:42 »
|
|
Jeg tænkte på om der er nogle der har en eller flere forslag til en rigtig god def. midt ?
Hmm, er Linderoth god nok til HSV?
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
 |
« Svar #3: 21 Feb 2007, 18:44 »
|
|
Hmm, er Linderoth god nok til HSV?
Ja, har også liqe tænkt på ham men kunne godt tænke mig en god teknisk def. midt. Vil nemlig gerne af med Nigel De Jong...
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
 |
« Svar #4: 21 Feb 2007, 18:48 »
|
|
Ja, har også liqe tænkt på ham men kunne godt tænke mig en god teknisk def. midt. Vil nemlig gerne af med Nigel De Jong...
Hvorfor vil du af med De Jong?  Hvis du skal have en stærk Teknisk dm skal det være Gago! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
 |
« Svar #5: 21 Feb 2007, 18:49 »
|
|
Lucas ung brasser fra Gremio virker som en meget spændene spiller
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
zafirsimon
|
|
 |
« Svar #6: 21 Feb 2007, 19:22 »
|
|
hæstad er også et emne til hamborg
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
 |
« Svar #7: 21 Feb 2007, 19:42 »
|
|
Hvorfor vil du af med De Jong?  Hvis du skal have en stærk Teknisk dm skal det være Gago!  Vil gerne af med Nigel De Jong da han ikk passer ind i mine fremtids planer. Og han spiller ikk optimalt og vis jeg kan få 30-40 mil for ham er det fint .
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
 |
« Svar #8: 21 Feb 2007, 19:44 »
|
|
Tak for alle jeres forslag !. KOM ENDELIG MED FLERE  ! Jeg vil overveje Linderoth som en god muglighed.
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
 |
« Svar #9: 21 Feb 2007, 19:47 »
|
|
Køb Sunny fra Ejido... Kæmpe nigeriansk talent på 17 år... Ellers Carrejero(er ikk helt sikker på det staves sådan) fra Atleticos ungdomshold... Kæmpe talent... Og så Brug De Jong indtil en af de unge er klar til at tage over...
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
 |
« Svar #10: 21 Feb 2007, 20:11 »
|
|
Der er også 2 i Dortmund som også har en god fremtid i sig Nuri Sahin og Marc-Andre Kruska
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
donthomas
|
|
 |
« Svar #11: 21 Feb 2007, 20:15 »
|
|
Der er også en ung spanier fra At. Madrid. Han er 14 år så der går lige et par sæsoner eller 3 inden han er klar til første holds fodbold. Navnet: Antonio Cerrajero 
|
|
|
|
|
|
|
|
mikkel-strandgaard
|
|
 |
« Svar #12: 21 Feb 2007, 20:41 »
|
|
OKay jeg syntes klart du skal købe lucas har selv en hsv record hvor han owner for sygt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
 |
« Svar #14: 21 Feb 2007, 20:51 »
|
|
her er et ss af lucas  Han ser jo rigtig god ud  . Ellers kan jeg andbelfale en anden brasiliener, Fernando Gago (har godt set dig Cesc  )
|
|
|
|
|
|
|
|