home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Job til unge under 18
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Job til unge under 18  (Læst 119790 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #15: 21 Feb 2007, 18:05 »

Arh, den ligger nu på De Lichtenbergsvej, på den "rigtige" side af strandvejen.. Nede for enden, der hvor Søndenå lå engang. Men du er tilflytter så det aner du ikke noget om Wink

Når, men De lichtenbergsvej er da næsten nede ved lystbådhavnen, desuden bor jeg kun omtrent 700 meter fra den...
og nej jeg ved rent faktisk ikke hvad Søndenå er, men det gør min mor sikkert.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #16: 21 Feb 2007, 18:07 »

Jeg er flaske dreng i byens spar. Øster Tørslev som ligger 17km udenfor Randers. Arbejder sammen med min stoerbror som er 22 og har været flaskedreng dernede lige siden han var 13 (som jeg er nu) og nu er han så en af de "storer" Opstemt Og i efterårsferen blev mig og min tvillingbror så ansat.

22 årig flaskedreng! Jow jow! Cool
Logged


BasIth
Gæst
 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #17: 21 Feb 2007, 18:15 »

22 årig flaskedreng! Jow jow! Cool

Han er jo ikke flaskedreng smarte Wink Jeg mente med "blandt de storer" og dermed jeg ved ikke havd det hedder men ikke flaskedreng. Han er næsten en legende dernede blandt de andre flaskedrenge mange af dem går og siger "var det ikke ham som overskred sin lønseddel som flaskedreng" lidt plat .. (kan ikke hsuke om det hedder lønseddel men det er det med hvis du tjener over 29000 eller sådan noget skal du betale meget skat.
Logged

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #18: 21 Feb 2007, 18:18 »

Han er jo ikke flaskedreng smarte Wink Jeg mente med "blandt de storer" og dermed jeg ved ikke havd det hedder men ikke flaskedreng. Han er næsten en legende dernede blandt de andre flaskedrenge mange af dem går og siger "var det ikke ham som overskred sin lønseddel som flaskedreng" lidt plat .. (kan ikke hsuke om det hedder lønseddel men det er det med hvis du tjener over 29000 eller sådan noget skal du betale meget skat.

Det er nu ikke særlig meget. Er godt nok blevet 18 nu, men da jeg arbejdede på Superfos Randers tjente jeg da de ca. 40.000-45.000 hvert år - uden problem.

Angående job: Føtex kan man altid få arbejde.
Derudover: Tank, biograf, bager, lagerpjat ...
Logged

Forza Parma

absalonsen
Gæst
 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #19: 21 Feb 2007, 18:23 »

Han er jo ikke flaskedreng smarte Wink Jeg mente med "blandt de storer" og dermed jeg ved ikke havd det hedder men ikke flaskedreng. Han er næsten en legende dernede blandt de andre flaskedrenge mange af dem går og siger "var det ikke ham som overskred sin lønseddel som flaskedreng" lidt plat .. (kan ikke hsuke om det hedder lønseddel men det er det med hvis du tjener over 29000 eller sådan noget skal du betale meget skat.

Det lyder, som et frikort..

Angående job: Føtex kan man altid få arbejde.
Derudover: Tank, biograf, bager, lagerpjat ...

Jeg troede bare ikke, at Føtes tog en medmindre man er 16 eller afsluttet 9. klasse.  Rullende Øjne
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #20: 21 Feb 2007, 18:24 »

Hvilken kæde?

Privat butik, godt nok i samarbejde med Din tøjmand. Handler med hoved varene Gstar, Energie, Solid og Gabba.
Logged

Practise makes Perfect!

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #21: 21 Feb 2007, 18:29 »

Han er jo ikke flaskedreng smarte Wink

Citat
Arbejder sammen med min stoerbror som er 22 og har været flaskedreng dernede lige siden han var 13

Det lød det bare som om, da du skrev det der..

"var det ikke ham som overskred sit frikort som flaskedreng"

Det er nu heller ikke så svært Opstemt Ens frikort er på omkring 29k, som du også skriver. Tjener man over det om året, så skal man betale skat - og det er der nu mange u18 arbejdere der gør Wink

Logged


mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #22: 21 Feb 2007, 18:37 »

Kan du tro jeg gør  Thumbs Up

Tænkte jeg nok!  Wink
Logged


Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #23: 21 Feb 2007, 19:11 »

Jeg er flaske dreng i byens spar. Øster Tørslev som ligger 17km udenfor Randers. Arbejder sammen med min stoerbror som er 22 og har været flaskedreng dernede lige siden han var 13 (som jeg er nu) og nu er han så en af de "storer" Opstemt Og i efterårsferen blev mig og min tvillingbror så ansat.

Oh my god, tre af dig på et sted? Just kidding!  Wink

Jeg arbejder i den lokale Super Brugsen, og jeg sidder skam ved kassen! Ganske fint!

Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #24: 21 Feb 2007, 19:15 »

Nu har jeg skrevet til SuperBest, så hvis der er positivt svar skriver jeg en ansøgning. Smiley
« Seneste Redigering: 21 Feb 2007, 19:47 af Absalonsen » Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #25: 21 Feb 2007, 19:30 »

Jeg arbejder i den lokale Super Brugsen, og jeg sidder skam ved kassen! Ganske fint!
WUHU, jeg arbejder også i SuperBrugsen, dog som servicemedarbejder i frugt & grønt. Ikke noget jeg er specielt glad for, da min chef for det meste er en røvbanan, men tillæggene er rimelig gode. Bare træls at vi har fået dobbelt så mange opgaver, det sidste halve år.

Hvis det er lige så hårdt hos dig, Absa, vil jeg ikke anbefale det, men det svinger dog meget tror jeg. Jeg er vist bare uheldig.

PS. Til kællingerne derude, skal det lige siges at jeg kan de fleste æblesorter udenad!

PPS. Havde du arbejdet i Jylland, Borelli BB, havde vi nok været til firmafodbold sammen, forrige weekend i Vejen Idrætscenter...

Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #26: 21 Feb 2007, 19:48 »

Ups. Det var SuperBest, og ikke Super Brugsen, som jeg har skrevet til..

Smiley
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #27: 21 Feb 2007, 20:00 »

Jeg arbejder i Superbest. Det er et LORTEJOB! Gør det aldrig Absa. Okay, det er nok mest fordi at jeg har verdens værste cheff.

OT:
Så kom det frem BasIth har altså en ond tvillingebror.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #28: 02 Mar 2007, 19:14 »

Arbejder lige for tiden i en Intersport, hvilket har sine goder i en god julegave plus en masse rabatter..Opstemt
Til sommer smutter jeg dog fra det, da jeg skal arbejde i kiosken på Pamlestranden i Frederikshavn..Opstemt (Hotte damer over det hele.Opstemt )
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job til unge under 18
« Svar #29: 02 Mar 2007, 19:46 »

arbejde i kiosken på Pamlestranden i Frederikshavn..Opstemt (Hotte damer over det hele.Opstemt )

Forståeligt. Arbejdede selv på en strandbar ved Hornbæks strande. Du keder dig ikke, det kan jeg love.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010