home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 686 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Det bedste storhold i fm07?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Det bedste storhold i fm07?  (Læst 3433 gange)
zafirsimon
Reserveholdsspiller

Sv: Det bedste storhold i fm07?
« Svar #15: 22 Feb 2007, 19:11 »

Arsenal kan anbefales

Emillionaire
Gæst

« Svar #16: 22 Feb 2007, 19:19 »

Arsenal kan anbefales

ja det vil jeg også godt sige men de har ikke nok der kan spille på venstre/højre wing  Græder

men meget spændende spillere især en dansk herre der kommer tilbage fra en lejekontrakt fra Birmingham Opstemt

Kjr
Gæst

« Svar #17: 22 Feb 2007, 19:22 »

ATLETICO !! <333

- Opstemt

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #18: 22 Feb 2007, 19:23 »

ja det vil jeg også godt sige men de har ikke nok der kan spille på venstre/højre wing  Græder

men meget spændende spillere især en dansk herre der kommer tilbage fra en lejekontrakt fra Birmingham Opstemt

Så det da godt de har et klækkeligt transferbudget.
Personligt vil jeg også foreslå Arsenal, bare fordi de har de talenter, men også fordi de har en fed historie, selvom det ikke betyder så meget når man spiller.

CESC4EVER
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 22 Feb 2007, 20:19 »

ja vil os klart anbefale arsenal.. men ellers måske et hold som porto.. de har et rigtig lækkert spiller materiale med mange rigtig store talenter.
Det er os et hold man sagtens kan konkurrere med i europa og self os derhjemme med det samme

njandersen
Gæst

« Svar #20: 23 Feb 2007, 00:02 »

Eller Fc roskilde ! Opstemt

Motn
Juniorspiller
**

« Svar #21: 25 Feb 2007, 13:19 »

Sporting CP har også potentiale til noget stort...

Økonomien skal bare opbygges i 1. sæson...

Succes is temporary, loyalty is FOREVER

Niko
Gæst

« Svar #22: 25 Feb 2007, 13:23 »

Benfica!
Miccoli, Simão, Petit & Nelsón.
Et kanont hold!

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #23: 25 Feb 2007, 13:24 »

Roma, Liverpool, Valencia.. Alle hold med stort potentiale, og god økonomi Wink

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #24: 02 Jul 2007, 18:57 »

Jeg ville foreslå Ajax!

Det er et hold der har så mage talenter - økonomien er ok og efter en sæson får du meget mere.

Jeg har på 2 sæsoner nu vundet Champions League, 2 mesterskaber og en pokal finale. Så helt sikkert et hold du kan bygge på og vinde med - næsten lige fra start.

Det er som sagt et sjovt hold med mange unge spillere og så er de på vej frem igen...

Hvilken taktik bruger du i champions league?
For jeg kører al modstand over i den hjemtlige, men har lidt problemer i champions league, og har i disse 2 sæsoner kommet til kvartfinalen (første sæson) og ottendedels finalen (anden sæson)

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 02 Jul 2007, 19:11 »

Det forbløffer mig, at ingen andre har nævnt Barca.
Jeg ville for sjov se hvor meget jeg kunne vinde på første sæson med verdens pt. største hold. Jeg startede med at se holdet igennem, og fandt ud af at jeg slet ikke behøvede at købe en eneste spiller inden sæsonen startede, da holdet simpelthen var fantastisk til min taktik (en simpel 4-4-2). Derefter startede jeg sæsonen med at ligge på 1. pladsen, og efter et par måneder gav bestyrelsen mig lige ca. 300 ekstra millioner kr. at købe spillere for, så dem sagde jeg da pænt tak til. I løbet af mit første år hos Barca, hvor jeg ikke købte en eneste forstærkning, vandt jeg både ligaen (Valencia nr. 2, RMA nr. 3), CHL (over Liverpool), Spanske Cup (Over RMA), Super Cup (Over Sevilla) og Klub-VM (Over Internacional - mener jeg), og bla. vandt jeg 5 gange over Real Madrid i løbet af sæsonen. I slutningen af sæsonen tilbød de mig også ny kontrakt med et transferbudget på 465 millioner kr.
Og så har de nogle af verdens største talenter - Bojan, Luka Savic, Dos Santos osv.

Tag Barca! Wink
« Seneste Redigering: 02 Jul 2007, 19:13 af thomzen » Logged

Hado
Gæst

« Svar #26: 02 Jul 2007, 19:23 »

Jeg vil helt klart også sige Barca.
Du starter ikke med så mange transferpenge, men tro mig, Barca tjener styrtende med penge når man først er kommet i gang med dem. Du kan selvfølgelig tjene endnu flere penge med dem ved at vinde diverse turneringer, hvilket man også altid gør med Barca. Når jeg har været Barca har jeg haft nogle stimer hvor jeg vinder 7 kampe og spiller 1 uafgjort og så taber jeg 1 og så vinder jeg 7 igen. Med sådanne stimer vinder man helt sikkert et mesterskab. Min bedste sæson med Barca scorede jeg lige præcis 100 point. 32 sejre, 4 uafgjorte og 2 nederlag og en målscorer på en 70+.
Jeg spiller 4-2-3-1 når jeg er Barca. Der man har et af de få problemer med Barca er venstrebacken (Hvis du spiller med den nye update får du jo Abidal i 2. sæson).
Ikke nok med at Barca har en fantastisk førsteholdstrup, så har de også store talenter som Bojan, Gay Assulin, Thiago, Luka Savic, Alexander Zahavi og Iago. + de hver sæson får nogle gode talenter op fra deres fodboldskole, som også kan blive til store stjerner.

Jeg tror vidst ikke der er den helt store tvivl om at Barca er FMs største hold.

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 02 Jul 2007, 19:25 »

Hørt!

patrick J
Manager

« Svar #28: 03 Jul 2007, 14:07 »

Ingen tvivl om at Real Madrid er klart det bedste hold at starte med hvis man vil være et storhold fra start:D

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

ZhotLog
Gæst

« Svar #29: 03 Jul 2007, 14:19 »

Han sagde jo i starten at han ikke ville have Barca.. Nok derfor det ikke er nævnt skal i se Wink

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010