home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 691 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Det bedste storhold i fm07?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Det bedste storhold i fm07?  (Læst 3428 gange)
JimmyGP
Manager

Det bedste storhold i fm07?
« : 20 Feb 2007, 23:43 »

Hey freaks!!  crazy

Hvilket storhold i fm07 er bedst at starte med? spiller lige pt. med Boca Juniors, men for at dette spil ikke skal blive for kedeligt vil jeg gerne "suplere" op med et spil ved siden af med et europæisk storhold...

Derfor vil jeg gerne have jer til at skrive noget om holdet i forslår f.eks. stjerner, økonomi & ikke mindst talenter...

Håber det er noget i vil hjælpe med..

Hilsen JimmyGP crazy

ps. Chelski, Real & Bayern er udelukkede... men glæder mig til at høre jeres seriøse forslag...  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

champgui
Lilleputspiller
*

Sv: Det bedste storhold i fm07?
« Svar #1: 20 Feb 2007, 23:50 »

Mine forslag til dig er ikke lige nogle af mine favoritklubber men de har god økonomi og rigtig god ungdomsspillere

Werder Bremen: Siger sig selv super hold med 2 målfarlig angriber med Klose som profil. De formår virkelig at sætte talentfabrikken igang.

Aletico Madrid: De har 3 af nok spillets største stjerner i aldre af 15 og 16 år.. ellers god økonomi og stabilt hold.. store muligheder for dem i fremtiden,

Arsenal: slipper jeg ikke uden om. De er stærke, har økonomien og så kører det derudaf med talenterne...

Hvis du vil have lidt mere udfodring vil jeg råde dig til at være Man City da jeg klart ser dem som store muligheder i fremtiden..

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #2: 20 Feb 2007, 23:56 »

Nu er jeg jo Roma fan, men deres hold er nu et af de mere spændende at spille med.

Altså deres økononmi er udemærket, selvom man ikk har mange penge i første sæson, men det ændre sig og du får et rimelig hæftigt transfer beløb efter sæsonen.

Deres hold er godt nok til at spille med om mesterskabet og med stjerner som Totti, Mancini, Mexes og Chivu, suppleret af nogle talenter som Rosi og Okaka(som på trods af at han kun er 16 sagtens kan starte fra dag 1) er det et hold med talent og en god start 11er, som allerede kan udbygges ved vinter pausen hvor du bliver tildelt nogle flere penge...

Helt sikkert et hold, som kan bygges op, men som fra start af har kvaliteterne til at kæmpe med om mesterskabet..

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #3: 20 Feb 2007, 23:57 »

Aletico Madrid: De har 3 af nok spillets største stjerner i aldre af 15 og 16 år.. ellers god økonomi og stabilt hold.. store muligheder for dem i fremtiden,

Må man spørge hvem de er?

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #4: 21 Feb 2007, 07:50 »

Valencia, men det er jo et storhold i allerede nu:)

JimmyGP
Manager

« Svar #5: 21 Feb 2007, 11:34 »

Tak for de gode forslag  Thumbs Up

Det er længe siden jeg har spillet i Serie A, så jeg tror måske at jeg starter op med Roma...jeg kan huske at jeg havde et kanon spil med tilbage i CM-serien...

Men tiltrods for at jeg holder med United kunne det lille Manchester hold være ret spændende... men nu kigger jeg lige lidt på det...  Grin Smiley

- Veni, vidi, vici -

champgui
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 21 Feb 2007, 12:41 »

Må man spørge hvem de er?

gerne
Antonio Cerrajero
Daniel De las Heras
den sidste kan jeg ikke navnet på men har det fra en anden..

De to jeg nævnte er store proffer i mit man utd 2011 spil..

Don Abramovich
Manager

« Svar #7: 21 Feb 2007, 12:45 »

Sergio Aguero, er vidst 17 fra start. Spiller i Atletco hvis det er ham i leder efter Smiley

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #8: 21 Feb 2007, 12:55 »

Sergio Aguero, er vidst 17 fra start. Spiller i Atletco hvis det er ham i leder efter Smiley

han fyldte 18 den 6-2-2006

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9: 21 Feb 2007, 23:54 »

Hmmm der er jo altid chelsea, man kan starte med, men det bliver hurtigt kedeligt  Ubeslutsom

Så jeg vil foreslå Arsenal, de har relativ mange penge at købe for, samt en talentmasse der ikke er set i andre klubber  Peace

njandersen
Gæst

« Svar #10: 22 Feb 2007, 00:25 »

birmingham er fede!.. men er jo ikke ligefrem et tophold.. så hvorfor lukker jeg ikke bare kebabben?

Kjr
Gæst

« Svar #11: 22 Feb 2007, 08:52 »

Jae Birmingham er feded at spille med og er ret lette at rykke op med, men derefter starter den virkelige udfordring Wink
.. KØB Bendtner i stedet for at leje ham i spillet Opstemt

bif forever
Gæst

« Svar #12: 22 Feb 2007, 13:00 »

Jeg ville foreslå Ajax!

Det er et hold der har så mage talenter - økonomien er ok og efter en sæson får du meget mere.

Jeg har på 2 sæsoner nu vundet Champions League, 2 mesterskaber og en pokal finale. Så helt sikkert et hold du kan bygge på og vinde med - næsten lige fra start.

Det er som sagt et sjovt hold med mange unge spillere og så er de på vej frem igen...

fuz
Gæst

« Svar #13: 22 Feb 2007, 18:55 »

Man Utd. 2 verdens største talenter.. Wayne Rooney og Cristiano Ronaldo. De er stadig unge og bliver guld værd i fremtiden. er sikker på cristiano bliver verdens bedste. Desuden har de massere af fantastiske ungdomsspillere.

Emillionaire
Gæst

« Svar #14: 22 Feb 2007, 19:04 »

det er Inter eller Werder Bremen

de spiller det bedste fodbold i spillet

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010