home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  2 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dagens Champions League-kampe - 20/2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Dagens Champions League-kampe - 20/2  (Læst 3952 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Dagens Champions League-kampe - 20/2
« Svar #15: 20 Feb 2007, 22:55 »

Typisk Man Scum...

Lille scorer et fint mål som blir annulleret... De er så heldige.. Dvs dommeren er en cunt.

Frisparket som de scorer på blir taget inden dommeren har fløjtet...

Amatørdommer. Havde det været i Premier League, var målet stået til Lille...

Helt til grin de får lov til at sparke det frispark inden fløjten...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

United-styrer
Gæst

« Svar #16: 20 Feb 2007, 22:58 »

Typisk Man Scum...

Lille scorer et fint mål som blir annulleret... De er så heldige.. Dvs dommeren er en cunt.

En bitter Liverpool-fan (går jeg ud fra) gør det kun lidt sjovere. Deres underkendte mål kan diskuteres, men også forsvares. Jeg er ikke helt sikker på reglerne ang. hurtige frispark, men som de også siger i studiet, så ser det jo ud til, at han giver bolden fri, idet han går væk.

Og det er muligt, at Lilles mål ikke var blevet underkendt i Premier League, men så er det jo heldigt, at det ikke var Premier League, men derimod Champions League.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #17: 20 Feb 2007, 22:59 »

Typisk Man Scum...

Det jeg kan læse her er: LALALALALALAALALALA LAL og efter det så kommer der afligevel lidt mere LALALALALALALALALAL A

Tag og tør øjene  Græder Græder

PS: Helt enig med U-S godt sagt hehe Peace

Metsu1
Manager

« Svar #18: 20 Feb 2007, 23:02 »

Typisk Man Scum...

Stop det tuderi, United er sgu ikke mere heldig end andre, det er et spørgsmål om vilje

cannaVar0
Juniorspiller
**

« Svar #19: 20 Feb 2007, 23:14 »

Genial runde! Bayern får et godt resultat, Man utd vinder, Milan får en god 0-0 og Arsenal taber en lille 1-0

ZhotLog
Gæst

« Svar #20: 20 Feb 2007, 23:15 »

Synd at Lille ikke har marginalerne på deres side i dag, men trods alt listet lavet af Giggs Peace

Nu glæder jeg mig bare til Liverpool - Barca i morgen!

SirToby
Manager

« Svar #21: 20 Feb 2007, 23:28 »

Lilles mål skulle helt klart annulleres. Vida bliver trådt ned.

En glimrende sejr, hvor vi, som mange gange før, scorer på en ikke oplagt chance.

Peace

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #22: 21 Feb 2007, 08:40 »

Tror godt man kan forvente at Lille får en mega bøde eller i væreste fald bliver udelukket fra CL efter kampen igår.
Efter Uniteds mål ville de forlade banen fordi de mente at dommeren var et fjols. Manen til tudefjæs skal man da vist til london for at finde. Lille spillernes beslutning om at vil forlade banen fik publikum op i det røde felt ode begyndte at kaste alt muligt på banen efter spillet var sat igang. Skandaløst og det havde vel nok være bedst hvis de små fransk mænd var smuttet ud af banen istedet for.

Plus at der blev lukket for mange United fans ind på deres område af stadion selvom folk havde billetter til andre pladser på stadion. Så politiet måtte ty til tåregas for få styr på folk som prøvede at redde deres liv.. flot at det franske politi.. Så vi har nok ikke hørt det sidste omkring den her kamp.. Peace
EB har lidt om det med tåregas men ellers skulle det ikke være svært at finde rundt omkring på nettet Smiley
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article273261.ece

Ja sku godt vi vandt og nu skal arbejdet sku gøres færdig hjemme på Old Trafford Peace
« Seneste Redigering: 21 Feb 2007, 08:44 af donthomas » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 21 Feb 2007, 10:30 »

Lilles mål skulle helt klart annulleres. Vida bliver trådt ned.

"Fem minutter senere kom bolden i mål, men af uforklarlige årsager blev nigerianske Peter Odemwingies hovedstødsmål underkendt for et angiveligt frispark på Nemanja Vidic. Det skulle man dog næsten være englænder for at få øje på."

Citat: bold.dk

Jeg har ikke set situationen, men noget tyder på at den vist ikke var så "helt klar" som du antyder.

United-styrer
Gæst

« Svar #24: 21 Feb 2007, 17:00 »

"Fem minutter senere kom bolden i mål, men af uforklarlige årsager blev nigerianske Peter Odemwingies hovedstødsmål underkendt for et angiveligt frispark på Nemanja Vidic. Det skulle man dog næsten være englænder for at få øje på."

Citat: bold.dk

Jeg har ikke set situationen, men noget tyder på at den vist ikke var så "helt klar" som du antyder.

Efter min mening var der frispark, men den er diskutabel. Den nyhed, du linker til der, bærer dog efter min mening præg af, at journalisten umiddelbart ikke ser ud til at være ret meget for United, for den er langt fra så tynd, som han får det til at lyde der.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #25: 21 Feb 2007, 17:03 »

Jeg er langt fra at være Manchester fan, men mener helt klart at der var friskpark i situationen. Jeg forstår ikke rigtig artiklen fra Bold.dk da man da tydeligt kan se han bliver hevet ned i jorden. Synd for Lille, men Manchester var bedre i løbet af kampen og fortjente sejren.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #26: 21 Feb 2007, 17:16 »

Stop det tuderi, United er sgu ikke mere heldig end andre, det er et spørgsmål om vilje
Korrekt.. Dommerens vilje til at bortdømme Lille.

Målet ved frispark kan diskuteres, nogle gange går det andre gange ej...

Men Lilles mål skulle ha stået... Men flot dive af Vidic  Thumbs Up

Iøvrigt fortjent nok sejr, men omstændighederne  Sur  Opstemt

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Zone 43
Manager

« Svar #27: 21 Feb 2007, 17:18 »

dvs. at det er i orden, at skubbe i ryggen? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #28: 21 Feb 2007, 17:24 »

Lol, det der er da til grin. At beskylde Vidic for at dive, når han får to hænder i ryggen, er da helt håbløst.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #29: 21 Feb 2007, 17:25 »

Hvorfor søren har så mange set Man Utd kampen, jeg vidste ikke at Viasat var så billigt Wink

Jeg nåede desværre ikke ret meget fodbold i går, da jeg var lidt sent hjemme, men jeg så 2. halvleg af PSV-Arsenal, og det var da halv pinligt at se på. Vi var meget i boldbesiddelse, men havde INGEN fantasi oppe foran, og derfor kom det utroligt sjældent til chancer. Jeg har hørt at 1. halvleg var bedre, og det kunne jeg også se på TV3's højdepunkter, men det var sgu en svag 2. halvleg af Arsenal, det må vi håbe at vi kan gøre bedre på hjemmebane.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010