|
Brodtgaard
|
|
Man får jo helt lyst til at være med..  Men gider ikke være en runde efter, så jeg venter til efteråret! Du er da altid velkommen, og hvis du melder dig til nu, er du ikke engang sidst
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Så er 2. runde færdigspillet, og der er opdateret Vi har en ny Freak på førstepladsen, nemlig Brian Lindahl med holdet CFC/PSB: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Katastroferunde  Men jeg havde da trods alt ikke den dårligste runde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Katastroferunde  Men jeg havde da trods alt ikke den dårligste runde  Nej, den "ære" tilfalder da Ronal-Hatt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bim99
Gæst
|
|
så er jeg tilmeldt ligaen .
Hold : Oddseklubben hold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adebayor 25
|
|
Så er 2. runde færdigspillet, og der er opdateret Vi har en ny Freak på førstepladsen, nemlig Brian Lindahl med holdet CFC/PSB:  Sådan der ! vidste i gjorde det godt igen AaB ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Så er der opdateret efter 3. runde  Brian Lindahl holder fast i 1. pladsen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Yeah. Det kører sgu godt, men vi alle ved jo at det hurtig kan ændre sig. Ærgeligt man ikke havde ME som Captajn igår 
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Så er der opdateret efter 4. runde og BlaZZo holder førstepladsen  Men en skidt runde af Martin Møller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Så er 5. runde klar:  BlaZZo er stadig nr. 1 !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batistuta
|
|
Kunne godt drømme om at Martin Ericson var på mit hold... Men jeg må jo satse på de snart stopper med at lave alle de straffespark på bif spillerne...
En ting er sikkert... min tålmodighed med Berglund er meget tæt på opbrugt... troede han var årets fidus...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Kunne godt drømme om at Martin Ericson var på mit hold... Men jeg må jo satse på de snart stopper med at lave alle de straffespark på bif spillerne...
En ting er sikkert... min tålmodighed med Berglund er meget tæt på opbrugt... troede han var årets fidus...
Det samme her, det er ufatteligt at han ikke kan scorer nogle kasser......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Jeg tror også at det bliver meget småt med spilletid til Berglund fremover... Nu er Allbäck jo klar igen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Batistuta
|
|
Jeg tror også at det bliver meget småt med spilletid til Berglund fremover... Nu er Allbäck jo klar igen...
ganske rigtigt. bare surt de 2 andre er så dyre... men kommer vel også lidt an på om de stiller med en eller 2 angribere. for så kan han vel snige sig til 10 min engang imellem. Ud til næste runde ryger han dog nok... Skal jo op på den første plads. Der er jo bare io bare lige de skide transfer penge man skal overveje om man vil poste ud med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Jamen så er der opdateret efter 6. runde... Det er rimeligt tæt i toppen ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|