home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  En islandsk saga
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: En islandsk saga  (Læst 3495 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
En islandsk saga
« : 19 Feb 2007, 23:33 »

Jeg har ændret i databasen, for at give spillet den rette handling. Til dem der ikke synes om det, må det være deres egen fejl.



Garðabær – november 2006


Formanden stopper!
I dag måtte den lille islandske klub, Stjarnan sige farvel til klubbens formand Bjarni Benediktsson, der onsdag aften fik en blodprop. Efter at være blevet udskrevet fra sygehuset i Reykjavik hertil formiddag valgte han at sige fra som formand for Stjarnan.

Efter Bjarni Benediktsson formandsafgang havde de fleste på fornemmelsen af hans søn ville tage over, men det vidste sig at der var andre planer for den lille klub.

Stjarnan solgt!
Men de fleste regnede med at der bare skulle findes ny formand, vidste det sig at det var hele ledelsen der skulle skiftes ud.
Bjarni Benediktsson valgte at bruge sin sidste dag i formandssædet til at sælge hans elskede klub til den unge islandske forretningsmand, Einar Brynjólfsson, der har tjent flere hundredmillioner på investeringer rundt om i Skandinavien.

Einar Brynjólfsson skulle havde smidt 10 mio danske kroner i klubben. Og det menes at han allerede har fundet sin kommende cheftræner.
En cheftræner med international erfaring og en håndfuld landskampe i bagagen. Men hvem det er, er der ingen der ved.

Det at Einar Brynjólfsson har overtaget klubben betyder også at der er kommet ny direktør og ny sportschef i klubben.
Den nye direktør i Stjarnan er Ragnar Guðjónsson, som god ven af Einar Brynjólfsson, og som ny sportschef er Bjarkir Laxdal, ligeledes en god ven af Einar Brynjólfsson.

Som det sidste blev der også præsenteret ny sponsor for Stjarnan, nemlig Einar Brynjólfsson's investerings firma, Iceland Invest, dog vil det ikke blive deres logo, der komme til at sidde på Stjarnan's trøjer. Derimod vil holdet spille med "Den Blå Lagune" på brystet.
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: En islandsk saga
« Svar #1: 19 Feb 2007, 23:36 »

God start, bliver spændende at følge dig i Island Smiley Er sådan set ligeglad med at du har ændret i databasen, bare historien bliver god Thumbs Up
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: En islandsk saga
« Svar #2: 19 Feb 2007, 23:40 »

Super start Berendt. Fedt klub valg du har foretaget, glæder mig til at høre hvordan tingene kommer til at gå op på Island, og hvem den kommende træner bliver.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #3: 19 Feb 2007, 23:43 »

fuck hvor er jeg forvirret i alle de navn jeg læser den igen imorgen hvor jeg er frisk men ellers ligner det en god start og så må jeg nok indrømme jeg aldrig har hørt om Stjarnan
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #4: 19 Feb 2007, 23:45 »

God start - men som Pelen, så det sku forvirrende med de underlige navne Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #5: 19 Feb 2007, 23:58 »

Fin start på en mulig meget god blog.

Hvordan kan man vide at det er en træner med "international erfaring og en håndfuld landskampe", hvis man ikke ved hvem den nye træner bliver...  Grin
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #6: 20 Feb 2007, 01:31 »

God start, bliver spændende at følge dig i Island Smiley Er sådan set ligeglad med at du har ændret i databasen, bare historien bliver god Thumbs Up

Takker Smiley Håber da jeg så kan skrive en god historie Peace

Super start Berendt. Fedt klub valg du har foretaget, glæder mig til at høre hvordan tingene kommer til at gå op på Island, og hvem den kommende træner bliver.

Jah, nu må vi jo vente og så hvem der bliver den nye træner... Har updaten klar... Smiley

fuck hvor er jeg forvirret i alle de navn jeg læser den igen imorgen hvor jeg er frisk men ellers ligner det en god start og så må jeg nok indrømme jeg aldrig har hørt om Stjarnan

Stjarnan er en islandsk 1. divisionsklub, altså i den næst bedste række... Og jah ved godt det kan være forvirrende, men har været nød til det, for at historien skal passe...

God start - men som Pelen, så det sku forvirrende med de underlige navne Opstemt

Jah, det ville være nemmere hvis de var danskere Peace

Fin start på en mulig meget god blog.

Hvordan kan man vide at det er en træner med "international erfaring og en håndfuld landskampe", hvis man ikke ved hvem den nye træner bliver...  Grin

Fordi at han ikke skulle præsenteres i den første update Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #7: 20 Feb 2007, 01:32 »

Garðabær – 31. december 2006


En lille gruppe pressefolk var mødt frem til det indkaldte pressemøde fra Stjarnan. I pressemeddelelsen havde der stået at klubben nu var klar med ny træner, og at det ville betyder ændringer i klubbens hverdag. Derudover ville klubbens nye trøjer også blive vist frem.

Det var formanden Einar Brynjólfsson og sportsdirektør Bjarkir Laxdal, der tog imod den ventende presse. Ved siden af dem sad to unge knægte med en voksen mand i mellem dem. Manden i midten virkede bekendt for et par af de rutinerede sportsjournalister.

Bjarkir Laxdal lagde ud:
”Først velkommen til jer alle sammen. Som I nok kan se, er der tre nye ansigter der skal præsenteres i dag. Dernæst skal I præsenteres for nogle nye planer, og til sidst vil I få de nye trøjer at se.

Her ved siden af mig sidder tre danskere, hvor af de fleste af jer nok kun kender den ene, nemlig vores nye cheftræner, Per Pedersen.”


Per Pedersen fik ordet kort:
”Igen, hej til jer alle sammen! Dernæst vil jeg sige at jeg gælder mig utrolig meget til at arbejde her i klubben. Og jeg håber at kunne bruge min erfaring i det daglige arbejde i klubben. Det venter en spændende sæson, og jeg glæder mig som sagt til at arbejde med spillerne i klubben, og ikke mindst de to jeg har ved min side.”

Bjarkir Laxdal fik igen ordet:
”Per er ikke kommet helt alene, med sig fra Danmark har han to spændende spillere, nemlig Morten Foged og Nicolaj Berendt.
Det er begge to unge spillere på henholdsvis 15 og 19 år. Morten har fået sin fodboldopdragelse i FC Midtjylland,
mens Nicolaj kommer fra den lille nordsjællandske klub, Espergærde IF.”

Herefter fik Einar Brynjólfsson:
”Det er ikke kun disse tre der er nye i klubben. Klubben har fra dags dato etableret et samarbejde med Per Pedersens gamle klub OB, som betyder at OB kan leje spillere ud til os, samt at vi hvert år vil have en træningskamp mod OB.
Dette kan hjælpe os med at indfri vores forventninger om at rykke op i løbet af max 2 sæsoner. Det finder vi muligt da vi har en økonomi der gør at vi kan blande os med de største på Island, samtidig kan eventuelle forstærkninger fra OB kun være en fordel.”


Til sidst blev klubbens nye trøjer præsenteret:

Hjemme:

Ude:




Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #8: 20 Feb 2007, 07:40 »

Det var den database du skulle lave.!?
Nå, men god start på bloggen, ser frem til, at følge med.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #9: 20 Feb 2007, 08:14 »

Spændende blog, håber den fortsætter sådan her, så kan det være man vælger at følge med i den også....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #10: 20 Feb 2007, 08:51 »

Det tegner jo stadig godt, mon vi kommer til at høre mere til ham spilleren fra Espergærde?

...Det kunne jo være at han blev et flop  Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #11: 20 Feb 2007, 12:03 »

Det var den database du skulle lave.!?
Nå, men god start på bloggen, ser frem til, at følge med.
Jeps, det var den database jeg sad og lavede...
Og takker.

Spændende blog, håber den fortsætter sådan her, så kan det være man vælger at følge med i den også....
Jeg vil da forsøge at forsætte med den Wink
Så må vi se om du følger med Peace

Det tegner jo stadig godt, mon vi kommer til at høre mere til ham spilleren fra Espergærde?

...Det kunne jo være at han blev et flop  Wink
Hehe, nu har jeg fået spillet de første to træningskampe,og ham der Espergærde knægten har indtil videre spillet til 7 og 5, så det er lidt blandet. Men han er heller ikke blandt de bedste forsvarer i truppen. Wink
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: En islandsk saga
« Svar #12: 20 Feb 2007, 14:55 »

Det ser godt ud! Glæder mig til update. Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: En islandsk saga
« Svar #13: 20 Feb 2007, 23:46 »

Hejsa Berendt!

Det ser super godt ud. Fedt at se gode gamle Per P. i træner stolen for Stjarnan. Det kan kun blive en succes Smiley Lyder også som et par spædendende unge spillere som han har fået med sig til Island.

Ellers også nogen flotte trøjer som Stjarnan skal spilles i.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En islandsk saga
« Svar #14: 21 Feb 2007, 11:04 »

Det ser godt ud! Glæder mig til update. Smiley
Det kan være jeg når en update før jeg skal til fodbold i aften Opstemt

Hejsa Berendt!

Det ser super godt ud. Fedt at se gode gamle Per P. i træner stolen for Stjarnan. Det kan kun blive en succes Smiley Lyder også som et par spædendende unge spillere som han har fået med sig til Island.

Ellers også nogen flotte trøjer som Stjarnan skal spilles i.
Hehe, takker for din tillid til Per P, tror også det kan blive godt... Opstemt

Og jah Peace har fået flere spændende spillere Opstemt
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010