home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:27:01 katharine Blogs Why Kaspersky Small Of...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bredde og fløjspil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bredde og fløjspil  (Læst 590 gange)
mrfair
Gæst

Bredde og fløjspil
« : 19 Feb 2007, 15:55 »

Hej folkens.

Normalt, når man møder et bedre hold, vil man sørge for, ikke at spille alt for bredt. Samtidig kan det være et godt valg at spille over fløjene, så man undgår for mange af de centrale boldtab.
Umiddelbart synes disse to indstillinger at være en smule modsatte, men jeg forestiller mig, at dette alligevel ikke er tilfældet, da bredden måske især kommer til udtryk når man forsvarer sig og her rykker tæt sammen (hvis man spiller smalt).
Når man så erobrer bolden og smækker den ud til sine fløje betyder bredden ikke lige så meget.

Er der nogen som har erfaringer på dette område, eller kan give kommentater i øvrigt?

mrfair
Gæst

Sv: Bredde og fløjspil
« Svar #1: 20 Feb 2007, 13:54 »

Jeg kan i øvrigt henvise til en artikel i FM-Britain hvor der argumenteres for, at smalt spil, bør kobles sammen med spil gennem midten og bredt spil bør kobles sammen med spil over fløjene.
Link her: http://www.fm-britain.co.uk/index.php?page=articles&view=news&news_id=95

Nogen erfaringer, anyone?

Bademesteren
Manager

« Svar #2: 20 Feb 2007, 14:45 »

Meget spændende læsning må man sige - et must for enhver der vil lave sine egen taktik.

CHaozz
Juniorspiller
**

« Svar #3: 25 Feb 2007, 00:57 »

Meget spændende læsning må man sige - et must for enhver der vil lave sine egen taktik.
Helt enig (: Virkelig godt stof at læse synes jeg. Har dog visse problemer for engelsk men mon ikke en fra crewet ville kunne oversætte den og smække den op på siden for vil mene at det jeg kunne læse så har der været godt brugbart stof. Især omkring closing down og forward runs!

Bademesteren
Manager

« Svar #4: 11 Mar 2007, 23:23 »

Helt enig (: Virkelig godt stof at læse synes jeg. Har dog visse problemer for engelsk men mon ikke en fra crewet ville kunne oversætte den og smække den op på siden for vil mene at det jeg kunne læse så har der været godt brugbart stof. Især omkring closing down og forward runs!

Nogle fra crewet, der kunne finde på det?

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #5: 12 Mar 2007, 07:24 »

Jeg har faktisk bygget min taktik op over wwfans Ro0(Nul-reglen) i henhold til den artikelserie, der linkes til ovenfor.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010