Rooland
|
|
Hey freaks  Jeg prøver endnu en gang med en blog og da jeg ikke har en anelse om hvad der er sjovt at høre om i en blog spørger jeg jer  Hvilket af holdene syntes i der vil være mest Sjovt/Spændende at høre om? Rooland
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Det hold du synes er sjovest at skrive om, er det hold jeg finder sjovest at høre om. ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
En stemme afgør det hele 
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
tag San Marino de har kun vundet en kamp i deres historie det var i 2004 mod lichtenset siden de spillede deres første landskamp i 1992
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Du vil hurtig blive træt af begge de hold .. Gem man spiller langt ud i årene er fordi man vinder en masse kampe. Spil der tidligt går i stå er fordi man mister lysten fordi man taber hele tiden. Jeg synes du skal vælge et klubhold. Et midter hold fra England eller Lille fra Frankrig, Dem kan jeg varmt anbefale. Hele første holdet er talenter! Det er virkelig et fedt hold!
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Hvad nu hvis jeg ikke taber  Hvad nu hvis jeg vinder en kamp med San Marino  Det er det der er sjovt med små hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
SmokinJoe
Gæst
|
|
Hvorfor ikke ta japan eller jamaica, eller island/færøerne?
Ku da være spændene læsning...
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Lidt flere muligheder tilføjet  Afstemning genstartet 
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvad nu hvis jeg ikke taber  Hvad nu hvis jeg vinder en kamp med San Marino  Det er det der er sjovt med små hold. Hvis du vælger San Marino Taber du alle kampe. Folk forventer også meget mere af en blog med et landshold.
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Hvis du vælger San Marino Taber du alle kampe. Folk forventer også meget mere af en blog med et landshold.
Du kan da se når fok stemmer på Luxembourg og San Marino fordi de vil høre om dem og de ved da at der vil komme nederlag, men at der også chance for sejre 
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Hvad siger folk Evt. til en blog med det Catalanske landshold hvis jeg kan få puttet dem ind i spillet  Ved selvfølgelig godt at det er et Uofficielt lanshold ifølge FIFA, Men de spiller da landskampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
det Catalanske landshold kunne være fedt at høre om, men da det er et Uofficelt landshold så kan du da ikke deltage i VM ? eller er det bare mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Det kan jeg da sørge for at de kan deltage i i VM vis de vel og mærke Går videre fra Kvalen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|