home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.  (Læst 66889 gange)
SirToby
Manager

Sv: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
« Svar #180: 07 Okt 2007, 23:01 »

Så fucking tæt på allerede i 2. sæson at blive klar til Champions Leagues 3. kvalifikationsrunde . Fører 2-0 hjemme imod Siroki, men taber 3-2, til trods for at mit mandskab skaber betydeligt mest.

Harelort! Fuck! Pis!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #181: 09 Okt 2007, 11:56 »

Så fucking tæt på allerede i 2. sæson at blive klar til Champions Leagues 3. kvalifikationsrunde . Fører 2-0 hjemme imod Siroki, men taber 3-2, til trods for at mit mandskab skaber betydeligt mest.

Harelort! Fuck! Pis!

Jeg tror ikke du er den eneste som har prøvet dette. Helt sikkert, det er møghamrende surt, men mon ikke den er der næste sæson? Og det du har tjent indtil videre er jo meget godt, ikk? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Niko
Gæst

« Svar #182: 09 Okt 2007, 13:00 »

HEART OF MIDLOTHIAN
VELKOMMEN TIL EDINBURGH

Indledning
Jeg valgte så at mit sidste gem i Football Manager 2007 skulle være med et af mine yndlingshold, Heart of Midlothian, bedre kendt under navnet Hearts FC. Jeg har ikke stillet mig nogle mål, overhovedet, jeg vil bare føre Hearts frem i Europa, og give den gas.

2006-07
Hearts, har de senere par år ligget lige under Glasgow holdene, Rangers og Celtic. De er dog kommet godt op, og fik en fantastisk andenplads, som kunne give dem adgang til Champions League. Der fik jeg dem også til, og vi kom i en meget svær gruppe. Barcelona, Werder Bremen og CSKA Moskva var de modstandere, som vi skulle kæmpe imod.

Det gik rigtig godt, og vi fik samlet hele 7 point sammen. 7 point som gjorde at vi endte på en 3. Plads. Der gav os adgang til Uefa Cuppen. Den turnering tog vi med storm og bragte pokalen til Edinburgh.

Efter denne flotte triumf, skulle vi spille et par kampe mere i Bank of Scotland. Celtic og Rangers, var som de plejer i tæt løb oppe i toppen af tabellen, men vi var lige bag ved dem. Der var 2 point forskel, på os og dem. Vi spillede de sidste par kampe, og det endte som det stod før. 1 pladsen: Celtic, 2 pladsen: Rangers og vi blev nummer 3.

Pokalturneringen, røg vi hurtigt ud af, da vi satsede en masse på Uefa Cuppen.

Start opstillingen

Graig Gordon

Robbie Nielson - Christophe Berra - Christos Karipidis - Lee Wallace

Deividas Cesnauskis - Niki Zimling - Mikkel Thygesen - Simon Poulsen

Afonso Alves - Roman Bednar

SirToby
Manager

« Svar #183: 09 Okt 2007, 13:40 »

Jeg tror ikke du er den eneste som har prøvet dette. Helt sikkert, det er møghamrende surt, men mon ikke den er der næste sæson? Og det du har tjent indtil videre er jo meget godt, ikk? Smiley

Kerm

Tja, det er det nok Smiley

En lille opdatering halvt inde i anden sæson:

Vi er utroligt dominerende i ligaen. Den hidtil eneste uafgjort et netop faldet, og det var ude imod 2'eren, Llanelli, hvor vi nok burde have fået alle tre point. Vi er desuden stadig med i alle tre cupturneringer.

Mine to angribere, Barry Corr og Scott Bridges, har været fantastiske med henholdsvis 24 og 15 mål. Min trup er i det hele taget suveræn bred og skader gør absolut intet, hvilket er lækkert. I kan bare bede om SS.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #184: 09 Okt 2007, 14:14 »

Tja, det er det nok Smiley

En lille opdatering halvt inde i anden sæson:

Vi er utroligt dominerende i ligaen. Den hidtil eneste uafgjort et netop faldet, og det var ude imod 2'eren, Llanelli, hvor vi nok burde have fået alle tre point. Vi er desuden stadig med i alle tre cupturneringer.

Mine to angribere, Barry Corr og Scott Bridges, har været fantastiske med henholdsvis 24 og 15 mål. Min trup er i det hele taget suveræn bred og skader gør absolut intet, hvilket er lækkert. I kan bare bede om SS.

Mon ikke allerede man øjner endnu et mesterskab? Og måske det er muligt at tage alt hvad der kan tages, med hensyn til ligaen og de forskellige cups? Wink

Kunne du ikke smide et SS af dine angribere? Wink

Kerm

Helvede i Nord

SirToby
Manager

« Svar #185: 09 Okt 2007, 14:35 »

Mon ikke allerede man øjner endnu et mesterskab? Og måske det er muligt at tage alt hvad der kan tages, med hensyn til ligaen og de forskellige cups? Wink

Kunne du ikke smide et SS af dine angribere? Wink

Kerm

Selvfølgelig. De begge er dog beklagevis skadet i øjeblikket.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #186: 10 Okt 2007, 11:40 »

Tjae, verdensstjerner bliver de nok aldrig, men okay. Nu er det jo heller ikke ligefrem Spanien du spiller i, men Scott ser dog ud til at have en større fremtid foran sig.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

SirToby
Manager

« Svar #187: 10 Okt 2007, 15:39 »

The New Saints

Slutstilling
Mere suverænt bliver det ikke. At gå igennem sæsonen ubesejret allerede i min anden sæson er lækkert. En 6-0-sejr i allersidste runde gjorde lige præcis, at vi endte på 100 mål. Den helt store stjerne, Corr, gjorde sig desuden yderst flot bemærket i denne kampe med fire assists og to mål.

Welsh Challenge Cup finale
Frusterende! Llanelli spiller defensivt efter sin udligning, som i øvrigt faldt på deres eneste chance i kampen. Vi havde chancerne til at vinde med tre-fire mål, men i stedet snupper sølvtagerne sejren i straffesparkskonkur rence. Typisk - det er set før fra deres side.

Welsh Cup finale
Lorte-Llanelli var ikke gode nok til at komme i finalen her, og modstanderen hed i stedet Caernarfon. Heldigvis kunne vi denne gang omsætte ekstrem dominans til sikker sejr og løfte det første cuptrofæ under min ledelse.

Trup med statistik
Der er naturligvis en enkel spiller, som er iøjnefaldende her: Barry Corr. 41 mål, 20 assists og 20 Man of The Match-priser. Sublim præstation, og det vil være fantastisk, hvis vi igen i næste sæson har ham på en lejeaftale. Fløjspilleren, Billy Dennehy, spillede også en rolle i denne sæson med 17 mål og 18 assists.

En ekstrem bred trup og flotte roteringer i startopstillingen fra mig var succesen bag de konstante resultater. Nu skal der arbejdes imod Champions League-succes.

Rossonero
Gæst

« Svar #188: 10 Okt 2007, 15:41 »

Flot klaret SirToby! Smiley

SirToby
Manager

« Svar #189: 10 Okt 2007, 15:43 »

Flot klaret SirToby! Smiley

Du skal selvfølgelig have et tak for den bedømmelse af min præstation.

Smiley

SirToby
Manager

« Svar #190: 15 Okt 2007, 20:25 »

Så fik man også spillet en sæson med et andet walisisk hold, Rhyl.

http://img504.imageshack.us/img504/7716/1leftdi5.png
Stilling før sidste runde.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/7wI61429.jpg
Allersidsterunde hvor jeg kunne have overlevet med uafgjort, hvis Llanelli vandt med mindre end fem mål. De vandt dog lige præcis med fem mål, hvorfor vi var tvunget til at vinde. Det var vi også godt på vej til, men i minut 90 blev vores føring udlignet.

FUCK, FUCK, FUCK!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #191: 15 Okt 2007, 20:26 »

Sur røv Toby!

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #192: 15 Okt 2007, 22:16 »

FREMRAGENDE læsning... Bliver nødt til og fortælle om mit FCK/Danmark-spil år 2015, når jeg får lidt tid. Men kan da lige fortælle at Danmark er ført fra 86. plads til 3. plads på verdensranglisten på 3 år.

Rossonero
Gæst

« Svar #193: 15 Okt 2007, 22:20 »

FREMRAGENDE læsning... Bliver nødt til og fortælle om mit FCK/Danmark-spil år 2015, når jeg får lidt tid. Men kan da lige fortælle at Danmark er ført fra 86. plads til 3. plads på verdensranglisten på 3 år.

Imponerende i den grad ...

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #194: 17 Okt 2007, 11:00 »

Så fik man også spillet en sæson med et andet walisisk hold, Rhyl.

http://img504.imageshack.us/img504/7716/1leftdi5.png
Stilling før sidste runde.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/7wI61429.jpg
Allersidsterunde hvor jeg kunne have overlevet med uafgjort, hvis Llanelli vandt med mindre end fem mål. De vandt dog lige præcis med fem mål, hvorfor vi var tvunget til at vinde. Det var vi også godt på vej til, men i minut 90 blev vores føring udlignet.

FUCK, FUCK, FUCK!

Hvorfor er det den Walisiske liga trækker så meget i dig? Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010