home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.  (Læst 66994 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
« Svar #120: 19 Jun 2007, 13:20 »

Update 1: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg157979#msg157979
Update 2: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg161094#msg161094
Update 3: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg167674#msg167674
Update 4: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg169846;topicseen#msg169846
Update 5: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg170245;topicseen#msg170245
Update 6: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg173469#msg173469

Så er der igen nyt fra Rødby.

Kampene mod Palermo blev spændende.
Første kamp skulle spilles hjemme, og endte med en 3-2 sejr
Returopgøret blev 2-1 til Rødby, og vi gik derfor videre til 2. knockout runde.

Her skulle vi møde Fenerbache og deres frygtede fans på udebane.
Fenerbache vandt 2-1, men vi fik da et dejligt udebanemål.
Hjemme vandt vi 2-0, og vi var videre til kvartfinalen!

I kvartfinalen skulle vi møde mægtige AC Milan.
Vi skulle spille første kamp hjemme, og det blev et spændende opgør, hvor vi havde flere chancer til at score, men kampen endte 0-0

I udekampen overraskede vi fuldstændigt Milan. Vi vandt 2-0 !  Det hjalp selvfølgelig på det, at Kaka blev skadet allerede efter 34 minutter, og hans afløser Gattuso blev også skadet. Desuden fik de en spiller udvist.  Birkedahl spillede en stor kamp og fik et flot 10-tal og blev selv-følgelig Man of the match.
2-0 til Rødby, og vi gik videre til Semifinalen.

Semifinalen skulle spilles mod Inter, som havde fordel af hjemmebane i første kamp.
Det blev en tæt kamp, hvor Inter-angriberen M. Klose scorer 2 mål. Heldigvis scorer vi i slutningen af kampen, og får et måske vigtigt udebanemål.

I returopgøret kommer vi foran 1-0 på et flot mål af Morten Nordstrand. Inden pausen øger ydersog til 2-0. Ved pausen er vi således videre til finalen, og vi stiller lidt mere defensivt op til anden halvleg. Desværre reducerer Cambiasso på et flot langskud. Hurtigt derefter udligner Stankovic direkte på frispark til 2-2. Så satser vi hele butikken på at få scoret yderligere, og får da også scoret til 3-2 ved greve, men får desværre ikke flere mål.
Inter går videre til finalen på reglen om udebanemål.
Men jeg er stolt af drengene over at vi er nået så langt.

Inter vinder senere finalen 2-0 over Dinamo Kiev.

Uefa Cuppens Topscorer liste:

Uefa Cuppens Assist liste:

Uefa Cuppens bedste spillere:

Rødby genvandt Pokalfinalen.
Det blev 1-0 over Vejle.
Brodtgaard scorede kampens enlige mål, og Birkedahl blev Pokalfighter.

Topscorer i Pokalturneringen blev ydersog:

Assistlisten i Pokalturneringen:

Rødby blev klare og fortjente vindere af Sas-ligaen. Danmarksmestre i første forsøg! Jeg er imponeret af drengene.
Med sejr i både Sas-ligaen og i Pokalturneringen tog vi The Double. En skam at det glippede i Uefa-cuppen.

Stillingen i Sas-ligaen:

Vi havde flere spillere på Topscorerlisten:

Assistlisten:

Årets spiller i Sas-ligaen:

Flest gange MOM blev Birkedahl:

Kampprogrammet:

Reserverne har gjort rent bord i deres liga…

U 18 holdet har også vundet deres liga:

Jeg har desuden spottet en såkaldt newgen-spiller fra OB, som jeg fik fat i på fri transfer.
Et lovende angrebstalent med PA på 193 !! Ham venter jeg mig meget af. Han skifter til Rødby den 1. juli 2010.

« Seneste Redigering: 19 Jun 2007, 13:33 af Brodtgaard » Logged

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #121: 19 Jun 2007, 14:27 »

Hvor kan man se hvor der står PA?   Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Brodtgaard
Manager

« Svar #122: 19 Jun 2007, 14:30 »

Det kan man i Genie...   som kan downloades her på siden...

EDIT:  Den kan hentes her:  http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;gid=2;id=28
« Seneste Redigering: 19 Jun 2007, 14:33 af Brodtgaard » Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #123: 19 Jun 2007, 16:02 »

Det kan man i Genie...   som kan downloades her på siden...

EDIT:  Den kan hentes her:  http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=download;gid=2;id=28

Okay.
Takker. Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #124: 21 Jun 2007, 17:12 »

Er i gang med min 4. sæson med Arsenal

Første sæson: Premier League trofæ, vinder af ligacup, semifinale i FA cup, semifinale i CL
Anden sæson: Premier League trofæ, vinder af ligacup, semifinale i FA cup, CL trofæ
Tredje sæson: Samme som i anden sæson + Verdensmesterskab for klubhold vinder, Super Cup vinder

Fjerede sæson: Ligger 1 i PL med 10 point til nr. 2 og jeg har to kampe mindre efter 23 kampe (for mit hold), vinder af verdensmesterskabet for klubhold, Super Cup vinder, er i ilga cup finalen, 5. runde af FA cup, og 1. knockout runde i CL

De største bedrifter for mit hold:
37 kampe i træk uden nederlag i tredje sæson i PL
Lige nu 17 sejre i træk i alle turneringer, 9 i PL
8-0 i finalen i VM for klubhold i tredje sæson, 4-0 i fjerde sæson
Henry scorede 53 mål i 58 kampe i 1. sæson

Mit hold består nu af:

Målmænd: Kasper Schmeichel, Wang Dalei, Jens Lehmann (gammel)

Forsvar: Gareth Bale, Traoré, Gallas, Touré, Piqué, Djourou, A. Vanden Borre, Barragan (ingen udlejet her i 4. sæson, så bliver næsten glad, når der er skader, for så behøver jeg ikke vælge fra)

Plejer at bruge:
Traoré - Piqué - Touré - A. Vanden Borre (men benytter utroligt meget udskiftning)

Defensiv midtbane: Denilson, Gago (rotation, men Gago 1. valg)

Central midtbane: Francesc Fábregas (hvis skadet, bruger jeg en af angriberne og sætter ham op som off. midt)

Fløje (venstre): Guardado, Adu, Ljungberg (Ljungberg udlejet; Guardado 1. valg, men Adu får mange optrædener alligevel)

Fløje (højre): Cárdenas, Hleb (rotation alt efter form)

Angreb: Henry, Walcott, Baptista, Vela, Bendtner, Lupoli, Niguez, Vincent Van Den Berg (Niguez og Vincent Van Den Berg udlejet; Henry + Baptista 1. valg, men benytter Walcott og Bendtner ofte og så en gang i mellem Vela som off midt i stedet for Fábregas)

Så min opstilling er (sædvanligvis)

Kasper Schmeichel

Vanden Borre                     Touré                         Pique                           Traoré

Fernande Gago

Hleb/Cardenas                                 Fabregas                                         Guardado

Henry                        Baptista

Med pile frem fra fløjene og en masse spiller-instruktioner, det fungerer bare perfekt !!

Hva synes i om mit hold?

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #125: 25 Jun 2007, 20:13 »

Er netop blevet færdig med 1. sæson af mit Moor Green-game. Man overtager dem med en lidt halvskidt økonomi, hvor der bliver sat mange penge til pga. bonuser osv. men ligeså snart jeg røg i FA-pokallen og FA-cuppen fik økonomien et ordentlig hug opad. Bestyrelsen forventer at man undgår nedrykning til at starte med, hvilket er mig lidt uforståeligt, for truppen er ikke særlig bred på midtbanen, men den har kvalitet og med nogle ekstra hyringer på midtbanen lykkedes det mig faktisk at rykke direkte op, hvilket kun er #1 som gør. Jeg er nu i gang med slutningen af sæsonen, spillerne er endnu ikke gået på ferie, men jeg har fået arrangeret venskabsturneringer mod hold, som ligger 2-3 ligaer over mig, så der burde komme nogle penge i kassen, og jeg kan for alvor få tjekket holdet mod et virkelig tophold. Næste sæson forventer bestyrelsen selvfølgelig at jeg undgår nedrykning, men jeg tror - naivt måske - på en topplacering.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #126: 25 Jun 2007, 21:31 »

Det er jo helt vanvittigt...  Shockeret
Brodtgaard har fået os på det Europæiske landkort. Fantastisk!!! ...og så er jeg jo genial.  funny

Godt klaret Brodtgaard, rigtig flot. Fortsæt endelig. Kan man nå at få et SS af average rating i Suppen og pokalen?

Du nævnte noget om at der var nogen klubber efter mig. Kan man fåat vide hvem det var/er?
« Seneste Redigering: 25 Jun 2007, 23:11 af Birkedahl » Logged

Veni, vidi, vici

Brodtgaard
Manager

« Svar #127: 10 Jul 2007, 08:12 »

Det er jo helt vanvittigt...  Shockeret
Brodtgaard har fået os på det Europæiske landkort. Fantastisk!!! ...og så er jeg jo genial.  funny

Godt klaret Brodtgaard, rigtig flot. Fortsæt endelig. Kan man nå at få et SS af average rating i Suppen og pokalen?

Du nævnte noget om at der var nogen klubber efter mig. Kan man fåat vide hvem det var/er?

De klubber som var på jagt efter dig, er bl.a. Aab, FCK og Brøndby.

Diverse SS er på vej...    Opstemt
« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 08:16 af Brodtgaard » Logged

Brodtgaard
Manager

« Svar #128: 10 Jul 2007, 11:03 »

Update 1: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg157979#msg157979
Update 2: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg161094#msg161094
Update 3: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg167674#msg167674
Update 4: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg169846;topicseen#msg169846
Update 5: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg170245;topicseen#msg170245
Update 6: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg173469#msg173469
Update 7: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg180537;topicseen#msg180537

Så er der igen nyt fra Rødby Boldklub.

Jeg poster lige et par billeder af Rødby Stadion. Billederne har jeg selv taget, da jeg startede som manager i Rødby:

Som I kan se, trængte det gevaldigt til en udbygning. Det er nu sket, så der nu er plads til 6000 siddende tilskuere.
Men jeg synes nu at vi trænger til et nyt stadion… Især med vores deltagelse i CHL.

Jeg har derfor stillet et ultimatum til bestyrelsen, om endnu en udbygning evt. et helt nyt stadion…

Jeg må da indrømme, at jeg frygtede lidt at jeg ville blive fyret, men det skete da heldigvis ikke…

Det er gået over alt forventning i Champions League.

Rødby kom i gruppespillet ved at slå Feyenoord ud. Vi vandt gruppen bl.a. efter 2 flotte sejre over Liverpool og Monaco

Gruppen:

I første knock-outrunde blev Benfica besejret på reglen om udebanemål.

I kvartfinalen skulle vi møde mægtige Manchester United hjemme, og jeg er sikker på, at vi blev undervurderet en hel del…
Det blev en utrolig kamp – Jeg er stadig rystet (og glad) over, at mine drenge kunne spille så godt. De røde djævle stillede ret alternativt op med mange reserver. De troede sikkert at det var en formsag at tæske lille Rødby. F.eks. var bl.a. C. Ronaldo slet ikke i truppen. Man U blev fuldstændig pulveriseret af de røde djævle fra Rødby. Morten Nordstrand blev kampens helt store spiller. Alle 5998 tilskuere var ellevilde.

Returkampen blev mere lige. Man U havde sat Rooney helt i front, og C. Ronaldo var med fra start. Kampen endte 1-1 og vi var videre til semifinalen.

I semifinalen skulle vi møde selveste FC Barcelona. Første kamp skulle spilles på Camp Nou, og blev en rigtig spændende kamp. Rødby blev igen undervurderet, for Barca stillede op bl.a. uden Eto’o, Puyol og Ronaldinho. Messi var skadet.

Rødby lagde hårdt ud, og Dusty kunne score allerede efter 19 sekunder!!

Men Barca fik hurtigt udlignet til 1-1 efter 6 minutter. Dusty scorede igen til 1-2 efter et kvarter, men Barca svarede igen til 2-2 efter 21 minutter og kom også foran 3-2 efter bare 23 minutter. To hurtige mål til Barca - Da troede jeg ikke helt på det længere. Men Birkedahl fik udlignet til 3-3 før pausen. Endnu et at Birke’s mange mål efter hjørnespark. Den man er giftig på dødbolde.

Efter pausen scorede Birkedahl igen efter hjørnespark, og vi var sensationelt foran 3-4. Stor stor ærgrelse da Bojan sidst i kampen dukkede op i målfeltet, og kunne udligne til kampens slutresultat 4-4. Men jeg var sgu stolt af drengene, selvom Barca stillede op uden flere profiler.
Dusty blev Man of the Match.

Returkampen blev en rigtig spændende kamp, med flere store chancer til begge hold. Barca havde denne gang både Eto’o, Puyol og Ronaldinho med, men det blev Guldbrand, som på et rigtig flot langskud, kunne afgøre kampen til 1-0 til Rødby. Vores keeper –Sommer- (en Newgenspiller, som jeg havde spottet i FCK) havde flere klasseredninger. (Se SS af –Sommer- længere nede). 
Man of the Match blev Brodtgaard.  Rødby er i finalen !!   Det er helt ufatteligt…  I finalen venter Lyon, som slog Inter ud i semifinalen.

Gennemsnitsbedømmel se i CHL inden finalen:
Man kan vist godt sige at Birkedahl er en uvurderlig spiller for Rødby.

Målscorere i CHL:

Assistlisten i CHL:

MOM i CHL:

Oversigt over CHL-turneringen:

I den danske Pokalturnering er det gået ”som det plejer”…
Rødby vandt turneringen for 3. gang i træk med en sejr over AGF.
Det blev en spændende finale, som Rødby sad fuldstændigt på. I den ordinære kamps overtid fører vi 2-1, men så laver Birkedahl en lille opdækningsfejl, og Christopher Poulsen kan udligne til 2-2. Det var også Birkedahl som var skyld i AGF’s første mål, da han begår straffe mod en AGF-spiller. En af Birkedahls meget sjældne uheldige kampe.
Heldigvis sørger Nordstrand for sejren med 2 gode mål i den forlængede spilletid.
4-2 til Rødby i Pokalfinalen.

Gennemsnitsbedømmel se i Pokalturneringen:

Målscorere i Pokalen:

Rødby spiller i det hele taget rigtig godt i Sas-ligaen, og vi genvandt mesterskabet, og dermed The Double…

Stillingen:

Gennemsnitsbedømmel se i Sas-ligaen:

MOM i ligaen:

Topscorerlisten i ligaen:

Et SS af Birkedahl. Måske vores vigtigste spiller:

Rødby har fået 3 spillere på landsholdet! M. Laudrup har fået øjnene op for Birkedahl, Brodtgaard og Nordstrand. Brodtgaard er den eneste som har fået spilletid af de tre.

Mange spillere på U21 landsholdet:

Som lovet tidligere er her et SS af vores nye keeper –Sommer-.
-Sommer- har jeg fået billigt fra FCK som havde ham på 2. holdet !! En ung Newgen-spiller med et stort potentiale.

Desuden har Rødby fostret et angrebstalent. United-Styrer på bare 17 år. En spiller som jeg venter mig rigtig meget af… 23 mål i 20 kampe på vores U18 hold.

Rødby-truppen som den er lige nu:

Transfer på vej til Rødby.
For længe siden besluttede jeg mig for at vi skulle forstærkes, hvis vi skulle kunne klare os internationalt. Derfor købte jeg Mauro Zárate, som kommer til Rødby til sommer.
Det bliver spændende at se hvordan han klarer sig. Jeg havde dog ikke regnet med at mine angribere, Dusty og Nordstrand, ville klare sig så godt i CHL, så derfor købte jeg Zárate. Der bliver kamp om pladserne i næste sæson.

Mauro Zárate:

Det var alt for denne gang – følg med senere, når Champions League Finalen skal afgøres.
Rødby VS Lyon…
« Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 11:11 af Brodtgaard » Logged

Guldbrand
Gæst

« Svar #129: 10 Jul 2007, 11:52 »

Jo Jo..  det er jo ikke "hr-Hvem-Som-Helst" som sikrede Rødby en plads i finalen !    Thumbs Up

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #130: 11 Jul 2007, 16:16 »

Hvem, hvor og hvor meget
Er netop blevet færdig med 2. sæson, hvor jeg vandt Ligaen, CHL og Super Cuppen med Atl. Madrid. Alt dette har givet mig et KÆMPE mæssigt budget til at forstærke truppen. Første sæson måtte jeg "nøjes" med Ligaen.

Økonomi
Jeg er netop blevet tilbudt det nye budget. 20 mio DKKR om ugen til løningerne også 155 mio DKKR at købe ind for, eller 10 mio DKKR ugentligt til løninger også 670 mio at lege med. Jeg valgte et budget der hed 11 mio DKKR til løninger og 610 mio til at lege med. Desuden har bestyrelsen også lige offentlig gjort at de vil udvide mit stadion.

Truppen
De eneste forstærkninger jeg mangler er en ekstra angriber, gerne af fast landsholdsplads-kaliber, hvilket jeg satser på bliver Miroslav Klose, også en venstre fløj til at overtage efter Martin Petrov, som for det første bevæger sig ind på sit 30. år, men også næsten lige er kommet tilbage efter en skade med et brækket ben, så hans stats er raslet ned, dertil har jeg Silva i kornet.

Fremtiden
Mit omdømme er Verdensklasse, og jeg startede ud med serie 6 spiller, så vidt jeg husker, den var ihvertfald ikke særlig høj. Atl. Madrid er jo ikke verdens største klub, så jeg tror snart ikke der går så længe før jeg begynder at få nogle tilbud ude omkring i Europa, men nu må vi se tiden an. Jeg har ingen planer om at smutte fra Atl. Madrid, primært pga. den fremgang jeg har tilført klubben, og jeg glæder mig endnu mere hvis jeg får Klose og Silva.
Ungdomsarbejdet er ikke verdens bedste, så der skal desuden hentes nogle af dem, dog har jeg ikke set det nye kuld som snart kommer op på C-holdet, men mon de allesammen bliver verdensstjerner? - Man kan vel være heldig, meeeeen.. ? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Brodtgaard
Manager

« Svar #131: 12 Jul 2007, 09:39 »

Sidste opdatering fra Rødby..

Rødby har vundet finalen i Champions League !!

1-0 M. Ericsson
2-0 Kevin Larsen
3-0 Birkedahl
3-1 Oleg Husyev
4-1 ydersog
Mom: Brodtgaard (3 assist)

Det blev en fantastisk kamp. Rødby lagde godt ud, og kunne efter 20 minutter bringe sig foran 1-0 ved M. Ericsson på flot forarbejde af Brodtgaard. Lyon havde flere gode forsøg, men –Sommer- stod en fantastisk kamp i målet.
Det blev 2-0 efter 40 minutter da Brodtgaard spillede Kevin Larsen helt fri, som let kunne score. I første halvlegs overtid sendte Brodtgaard et hjørnespark til forreste stolpe, hvor Birkedahl (hvem ellers…) kunne heade Rødby yderligere i front, til en føring på 3-0 ved pausen.

Efter pausen pressede Lyon voldsomt på, men –Sommer- fortsatte med at redde det ene forsøg efter det andet. Han måtte dog gå den tunge gang og hente bolden ud af nettet efter 60 minutter.
Her fik Oleg Husyev en gratis chance, da –KNM- desværre spillede ham helt fri. Et let mål for Lyon.
Herefter gik vi over til at spille lidt mere forsigtigt, og satsede på kontraangreb. Ydersog blev skiftet ind i stedet for Nordstrand, da vi manglede lidt hurtighed i angrebet. Ydersog kvitterede for tilliden, og spurtede fra Lyon-forsvaret, og kunne afgøre kampen til 4-1. Rødby var i ekstase. Vi havde gjort det umulige…

Fansene var vilde, Bestyrelsen var vilde – ja hele fodboldverden var på den anden ende over resultatet.

Bedste spillere i CHL:

CHL Bedømmelser:

CHL Målscorerne:

CHL Assistkongen er fra Rødby:

I Royal League spillede Rødby sig i finalen. Her skulle vi møde Aab, og vi vandt 1-0 på mål af Martin Ericsson.

Finalen:

Bedømmelser i RL:

Topscorer i RL:

Assistlisten i RL:

Efter de to vundne finaler, har jeg igen spurgt bestyrelsen om en udvidelse af stadion, og heldigvis har de, på bare få dage, ændret mening.

Michael Laudrup har udtaget flere spillere til Landsholdet:

En fantastisk sæson for Rødby.
Danmarksmester, Pokalmester, Royal League titel og vinder af Champions League…!

Det var alt. Jeg regner ikke med at opdatere mere fra mit Rødby-spil. Det har været sjovt at lave opdateringerne, og jeg vil da også spille videre med Rødby længe endnu. Der er jo stadig mange talenter på reserveholdet, som kan udvikle sig til klassespillere.

Et lille foto fra Rødby Stadion:

« Seneste Redigering: 12 Jul 2007, 09:43 af Brodtgaard » Logged

Guldbrand
Gæst

« Svar #132: 12 Jul 2007, 10:56 »

Må jeg se et SS af mig selv "Guldbrand "   ?  Er skuffet over at M. Laudrup ikke har udtaget mig til landsholdet..  Huh

Brodtgaard
Manager

« Svar #133: 12 Jul 2007, 10:58 »

Må jeg se et SS af mig selv "Guldbrand "   ?  Er skuffet over at M. Laudrup ikke har udtaget mig til landsholdet..  Huh

Ja selvfølgelig..   Men det bliver først i morgen, da jeg er på arbejde lige nu..

Zone 43
Manager

« Svar #134: 12 Jul 2007, 15:23 »

Rødby-truppen som den er lige nu:

Flere mål end Gosser lålålå \o/

Men for fan', det ser jo godt ud for bette Rødby Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010