home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.  (Læst 67031 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
« Svar #105: 23 Maj 2007, 21:22 »

Skriv updates på arbejdet crazy

Ej, håber, at du får noget net i fritidshuset, så der kan komme en blog ud af det Smiley

Måske man selv skulle skal en blog om Rødby? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

« Svar #106: 29 Maj 2007, 09:20 »

Update 1: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg157979#msg157979
Update 2: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg161094#msg161094
Update 3: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg167674#msg167674

Så er der igen nyt fra Rødby

Som I jo sikkert kan huske, er Rødby rykket op i Sas-ligaen.
Der er dog ingen overhovedet, som regner med at vi får lov at blive der.
Medierne mener, at vi er sikre nedrykkere.
Favoritter til titlen er Aab. Det bliver spændende at skulle møde dem i SuperCup’en.

Aab har åbenbart fået øjnene op for –KNM- da de tabte til os i Pokalfinalen. De har i hvert fald tænkt sig at smide en ordentlig sæk penge efter ham. 10 mill. har de budt for ham, men jeg vil ikke sælge ham… Der skal helt andre beløb på bordet, hvis han skal sælges.

I SuperCup’en mødte vi Aab, og vi kom foran efter 35 min. ved Morten Nordstrand. Denne stilling holdt helt indtil der manglede 3 minutter, hvor Aab desværre får udlignet.
Kampen går videre med straffespakskonkurr ence, hvor Cawersk står helt fantastisk, og klarer 2 forsøg, hvorefter Brodtgaard kan lukke og slukke. Rødby vinder SuperCup’en og vores fans er i eksta-se… (Det er jeg også).

Herefter kommer der flere bud på –KNM-
Først fra Brøndby, som vil give 14 mill + Marc Olsen for ham, men de får pænt nej tak.

Derefter kommer Aab så med deres andet bud. De vil nu hoste op med 16 mill for ham, men de får også afslag.

Rødby skulle nu møde Zrinjski i returkampen i Uefa-cup’en
Efter den flotte udesejr på 5-1 i den første kamp, stillede vi op med flere reserver, men fik alligevel en flot 2-1 sejr på hjemmebanen.

Jeg havde opdaget at Brøndby’s Kevin Larsen var utilfreds med tilværelsen på Vestegnen, så jeg bød på ham, og efter lidt forhandlinger, gik Brøndby med til at sælge.

Kevin Larsen accepterede kontrakten, da han så frem til at komme til at spille med i Uefa-cup’en.

I Uefa’ens anden runde skulle vi møde Sparta Prag. Den første kamp skulle spilles i Prag, og det var med bange anelser, at vi tog af sted. Det gik dog over al forventning. Vi vandt 2-0, og vi spillede en fremragende kamp. Queencastle lavede assist på begge vores mål, som blev scoret af cube og Brodtgaard.

Returkampen i Rødby blev spillet for næsten fuldt hus. Det blev en tæt kamp, og vi måtte nøjes med 1-1. men pyt med det. Vi var videre til 3. runde. Brodtgaard scorede igen. Hans 3. mål i 4 Uefa-kampe.

I 3. runde skulle vi møde mægtige Bayern Munchen !!
Ingen – absolut ingen regnede med at vi havde en chance. Første kamp skulle spilles i Rødby. Min assisterende manager havde givet mig besked på, at Bayerns angribere var lynende hurtige, så jeg skulle bruge hurtige forsvarsspillere eller forsvare dybt. Desuden skulle jeg holde et vågent øje med deres farligste spiller Lukas Podolski. Han var nu ikke med i kampen, men deres angreb så nu frygtindgydende ud alligevel. De stillede op med Nicklas Bendtner og  Roy Makaay i front.

Inden kampen startede, sagde jeg til mine spillere, at jeg ikke regnede med at vi ville vinde. Jeg gav også mine spillere besked på at skærme Bendtner af altid, tackle hårdt, og tvinge ham til at bruge venstre fod.

Men vi spillede da helt fantastisk alle mand !!  Vi kom foran 1-0 efter 16 minutter, og scorede endnu engang da der var spillet 18 minutter. Bayern var groggy efter de to hurtige mål. Ved pausen stod der 4-0 til Rødby. Vi sad fuldstændigt på den kamp, og jeg så målløs til, mens mine spillere kørte Bayern over! Vi vandt 5-0, og pressen – ja hele fodbold-Danmark var på den anden ende.

Målscorere:
Nordstrand, Ydersog, Birkedahl, Brodtgaard, og et selvmål af  Lucio.
MOM: Brodtgaard (som scorede sit 4. uefa mål i 5 kampe).
Bayerns manager var rasende efter kampen!

Men typisk når man spiller FM. Man kan vinde over et top-hold, men kan så kun spille 2-2 i Sas-ligaen mod SønderjydskE.

Men ellers går det også fremragende i suppen. Efter en forsigtig start, er Rødby også begyndt at vinde i ligaen. Vi er efter 9 kampe stadig ubesejret. I øvrigt som det eneste hold!
Sørgeligt at se Brøndby på sidstepladsen!

Det var alt for denne gang.

Hvordan vil det gå med Rødby i returkampen – vil vi komme videre til gruppespillet ?
Følg med her på siden…

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

mrfair
Gæst

« Svar #107: 29 Maj 2007, 10:17 »

Det er da et af de vildeste resultater jeg har set i meget lang tid (mod München, ikke Sønderjyske  Wink)
Mon ikke du går videre  Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #108: 29 Maj 2007, 10:26 »

Ja jeg synes også at der er vildt....

Jeg er stadig målløs... !!!

mrfair
Gæst

« Svar #109: 29 Maj 2007, 10:28 »

Jeg vil også lige give et hurtigt resultat:

Efter min fuldt fortjente 2-2 på udebane i CL 1/8, mod ManUtd. Skulle drengene vise hvad de var lavet af, hjemme på Atletion.

Jeg vil spare jer for detaljer, men blot konstatere, at dette blev endestationen for United.
En stensikker 2-0 sejr sikrede AGF´s første plads i CL-kvartfinalerne nogensinde  Smiley

Desværre raktre det ikke længere. Næste station var Lazio, som efter en 2-0 sejr hjemme, kunne køre det videre avancement hjem, med 1-1 ude mod et heroisk kæmpende AGF-hold. Lazio gik i øvrigt videre og vandt CL.

Alt i alt har sæsonen dog været "great succes", som Borat ville sige. Vi har netop vundet pokalen og ligger med 3 runder igen 5 point foran FCK. En lille detalje er det dog, at de tre sidste kampe skal spilles hhv. lørdag, søndag og mandag  Shockeret Ja, du ser rigtigt. 3 dage i træk med kamp. Det er da den sikre vej til skader.

Nu skal mesterskabet "bare" hjem, så vi kan se fremad. Jeg har allerede sikret mig et par forstærkninger til næste sæson. Bl.a. kommer Kevin Hofland til Århus og tilfører noget tiltrængt rutine til et AGF hold, hvor der ikke er en spiller over 28 år (Brede Hangeland).

Økonomien er helt sikkert til flere spillerindkøb, men spørgsmålet er om de rigtige spillere til til byen. Der hjælper det forhåbentlig med udsigten til CL næste sæson.

Brodtgaard
Manager

« Svar #110: 29 Maj 2007, 12:50 »

Flot at komme i kvartfinalerne med de hviiiii'e  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #111: 29 Maj 2007, 13:02 »

Fede odds Grin

Sjælendt mål fra mig \o/

Men for fan' da, det ser godt ud Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Soccerpop
Gæst

« Svar #112: 29 Maj 2007, 14:11 »

Hvor er jeg Broodtgaard? Græder
Í 2009 var jeg da fast mand hos Bade Skuffet

Brodtgaard
Manager

« Svar #113: 29 Maj 2007, 17:15 »

Du er lige på vippen til førsteholdet...
Jeg smider lige et SS i morgen   Wink

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #114: 29 Maj 2007, 19:32 »

Nu vil jeg så også prøve at bidrage i denne tråd  Smiley

Jeg startede med et City spil i et forsøg der hed noget med at få en 3-5-2 til fungere.. Det lykkedes ikke.. Jeg klarede kun lige nøjagtigt den første sæon (16 plads - 1 point over nedrykning) Heldigt nok for klubben, og mig, fik jeg lov at blive.. Jeg skiftede taktik til Bade's diamant, ændre lidt i indstillingerne for DC'erne og wupti det gik straks bedre. Jeg endte på en 8'ende og kvalificerede mig til Toto, så vidt jeg husker, kom i hvert fald med i Uefa Cuppen, hvor jeg klarede mig OK, tror det var 1/8 eller 1/4 jeg kom til.. Kan dog ikke huske det med sikkerhed.. Den gode præstation resulterede i en udvidelse af City of Manchester Stadium (ny kap. 54000). 2008/9 gik ligeledes godt, dog en sæson med mange skader, endte som 8'er og direkte kval til UEFA Cup. Pga. bedste disiplin i ligaen. Mener det gik nogenlunde lige ledes i Uefa igen, og endnu en udbyggelse på City of Manchester Stadium (ny kap. 60.000). Så i 2009/10 gik det rigtig godt. En 4 plads og Kval til CL, hvor jeg dog røg ud i 1/8 men alligevel, deltagelse i CL var super. 2010/11 kravlede jeg yderligere en plads op i tabbellen og endte som nr. 3. Igen til Champions League, hvor jeg nu er røget ud ag gruppe spillet, trods bl.a. en sejr over Barca på 4-1 hjemme. Den første runde af UEFA slutspillet endte med en samlet 7-1 sejr over Besiktas, og nu venter RM.

Gennem tiden har jeg fået udviklet trænings og ungdoms faciliteterne til Top training facillities og State of Art youth facillities og youth akadamy.
Klubben kan ikke få tilladelse til at udvide stadionet mere. Skuffet

Yderligere skal det lige nævnes at jeg er gået fra et overskud, da jeg kom på mellem 3 og 4.000.000 £ til nu at være på 25.000.000, hvor jeg op til sæsonen havde på 45.000.000, men pga. spiller indkøb er den kommet ned igen.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Brodtgaard
Manager

« Svar #115: 30 Maj 2007, 07:37 »

Her er et SS
Du mangler lige lidt i Markering for at komme på førsteholdet…
Men det er også svært at slå Zone43 eller -KNM- af holdet.

Vi får flere og flere Rødby-spillere på U-landsholdene.
Soccerpop har scoret sit første landskampsmål!

Læg i øvrigt mærke til Bosniens målmand - flot at blive MOM efter kun 22 minutters spil  Huh

« Seneste Redigering: 30 Maj 2007, 08:16 af Brodtgaard » Logged

Brodtgaard
Manager

« Svar #116: 30 Maj 2007, 10:58 »

Update 4: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg169846;topicseen#msg169846

Update 5:

Denne gang får I kun en lille update på mit Rødby-spil.

Rødby var spændte på returkampen mod mægtige Bayern.
Vi skulle spille på udebane, og det ville blive svært at gå videre til gruppespillet. Jeg regnede med at vi ville møde et topmotiveret hold, der havde noget at bevise overfor deres mange fans.
Selvom om vi vandt den første kamp 5-0 (jeg er stadig målløs) var der ikke afgjort noget endnu.

Vi starter optimistisk med den taktik vi plejer at bruge i sas-ligaen. Min assisterende manager har advaret mod Bayerns hurtige angribere og især Lukas Podolski, så jeg sætter min forsvarslinie til at forsvare dybt. Desuden skal de skærme Podolski af, tackle ham hårdt, og tvinge ham til at bruge venstre fod.

Vi kommer dog hurtig bagud. Allerede efter 5 minutter scorer Nicklas Bendtner til 1-0, og stadion koger. Bendtner scorer igen til 2-0 efter 12 minutter, og jeg regner allerede her med, at vi ikke går videre. Men vi kommer godt igen, og har et par forsøg, som dog går forbi målet.
Første halvleg ender 2-0 til Bayern, og jeg håber så småt på at vi kan køre den hjem…
Men sikke en anden halvleg af Bayern. Vi kommer bagud 3-0 allerede efter 3 minutter. Podolski tørrer forsvaret og scorer. Bayern har alt spillet og ruller det ene angreb frem efter det andet. Især Mark van Bommel spiller godt. Efter 56 minutter scorer han direkte på frispark til 4-0. Bayern mangler nu kun et mål for at få forlænget spilletid. Jeg ændrer taktikken lidt, så vi spiller lidt mere defensivt, og sætter drengene til at spille på kontraangreb.
Men Bayern spiller stadig godt, og har flere gode forsøg, men kan ikke score. Vi er næsten videre til gruppespillet. Der er spillet 94 minutter, og jeg håber at dommeren snart fløjter af, så vi kan juble…
Men så dukker van Bommel op, og gør det onde ved os. Han scorer til 5-0 langt langt inde i overtiden, og så fløjter dommeren af…  Surt at vi ikke kan holde fast ved de 4-0.
Jeg forsøger at opmuntre mine spillere i pausen til den forlængede spilletid, men kan godt se på dem, at de ikke regner med at vi går videre..  ”kom nu gutter – vi mangler kun et mål”  siger jeg til dem, og håber at de kan finde lidt motivation.

Bayern kører på igen, og vi er presset tilbage. De angriber igen og igen, og vi sparker bare væk. Vi kan slet ikke få gang i spillet. Men heldigvis kan Bayern ikke score. I slutningen af første halvleg af den forlængede spilletid, får vi et frispark i højre side, og Queencastle lægger bolden indover. Ved fjerneste stolpe dukker Kevin Larsen op og kan heade bolden i mål. Jeg ryger op af stolen og jubler sammen med mine spillere. Anden halvleg presser Bayern igen, men de kan heldigvis ikke få bolden ind over stregen. Vi taber 5-1, men Rødby er videre til gruppespillet! Det er helt vildt. Jeg har aldrig været glad for at tabe 5-1 før, men dette nederlag er jeg godt tilfreds med.

Hele fodbold-Danmark er på den anden ende. Ja hele fodbold-europa faktisk. Jeg må knibe mig selv i armen flere gange den nat…

Efter lodtrækningen til gruppespillet, ser vores gruppe sådan ud:

PSV
Mallorca
Marseille
Boavista
Rødby

En  meget svær pulje for lille Rødby, men jeg håber at vi kan lave et par overraskelser igen.

cube
Manager

« Svar #117: 30 Maj 2007, 17:28 »

Min karriere!
FC København  > Valencia > Paris Saint-Germain.
Året er 2015.

Trofæer hentet:
3 x SAS Ligaen
2 x Landspokalturnering en
3 x DONG Super Cup
1 x Royal League
1 x La Primera División
1 x Copa Del Rey
1 x Supercopa
1 x Ligue 1
1 x Coupe de France
1 x Coupe de Champions
1 x UEFA Cup
1 x UEFA Super Cup

Hvis jeg vinder Coupe de la Ligue har jeg vundet alt, der kan vindes i Danmark, Spanien og Frankrig. Hvis jeg vil vinde alt i Europa mangler jeg lige Champions League. Min bedste præstation der er en semifinale med FCK.

Min startopstilling med PSG ser sådan her ud (selvom det måske ikke siger så meget - regens nogle af dem):

Stijn Aydin           Ilhan Erkan

Pedro Mosquera          Abou Diaby          Carlos Ceballos          Thiago

Aleandro Rosi          Younes Kaboul          Arturo Vidal          Eduardo Ratinho

Robby De Wit

Pedro Mosquera stod i sidste sæson for hele 29 assists Opstemt

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

mrfair
Gæst

« Svar #118: 31 Maj 2007, 10:23 »

Det er rigtigt fedt at se alle de historier. Det er også gode resultater hele vejen igennen. Meget underholdende.

Brodtgaard
Manager

« Svar #119: 06 Jun 2007, 09:04 »

Update 4: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg169846;topicseen#msg169846
Update 5: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5618.msg170245;topicseen#msg170245

Så er der lidt nyt fra Rødby

En lille hurtig update på hvordan det er gået i gruppespillet i Uefa-cuppen:

Rødby – Mallorca 1-1
1-0 Dolle
1-1 Lorenzo Ortega
MOM: Guldbrand

PSV – Rødby 0-2
0-1 Brodtgaard
0-2 Ydersog
MOM: Birkedahl

Rødby – Marseille 0-0
MOM: Kevin Larsen

Boavista – Rødby: 0-3
0-1: Morten Nordstrand
0-2: Morten Nordstrand
0-3: Brodtgaard
MOM: Morten Nordstrand

Sådan gik det til at Rødby er videre fra Gruppespillet. Vi ender på 2. pladsen med 8 point.

I næste runde har vi trukket Palermo.

I Sas-ligaen skulle vi helt hen til 1. nov. før Rødby tabte. Vi kunne ikke rigtigt få spillet til at køre i den kamp, og vi tabte fortjent til Brøndby. Vi havde ellers en rigtig god måned i oktober, og fik 6 spillere på månedens hold.

Jeg er imponeret over vores ungdomshold. Vi har rigtig mange talenter. Det kan også ses på U19 landsholdet, hvor det næsten var et rent Rødby-hold der spillede mod Estland

I Sas-ligaen er det går over al forventning. Vi fører ligaen med 7 point foran FCK. Jeg håber at vi kan køre videre i forårssæsonen, så vi kan komme ud at spille i CHL!
Dejligt at se at Brøndby er kommet over nedrykningsstregen. De har i øvrigt fyret Meulensteen (!) og ansat Erik Rasmussen…

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010