home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  dafuge's FM07 Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: dafuge's FM07 Challenge  (Læst 27016 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: dafuge's FM07 Challenge
« Svar #90: 05 Apr 2007, 18:59 »

Tusind tak! er også meget stolt... Smiley Her i League one ligger jeg lige under playoff selvom media predictions igen i år sender mig på en sikker sidste og nedrykningsplads... Det vil jeg da skide på Smiley hehe

Conference var også det sværeste for mig... Efter oprykning overlevede jeg kun lige præcis. Men så rykkede jeg også op i de to næste sæsoner Wink

Jeg er i øvrigt lige blevet landstræner for DK Smiley Lagde ud med sejr over Moldova og et andet skodhold Peace hehe... Er i

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #91: 05 Apr 2007, 21:54 »

Efter oprykning til Conference, har jeg også haft problemer med Hednesford i Conference, endte dog som nr. 8, hvilket var pænt.. Så håber på oprykning her i 3. sæson...:-D

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #92: 10 Apr 2007, 16:50 »

Efter at have endt 1 sæson i League 1 som nr 4 tabte jeg min første playoffsemifinale nogensinde Peace

Så i denne sæson er jeg pludselig blevet udnævnt som en af favoritterne i ligaen... Det har mine spillere haft svært ved at håndtere og i det hele taget smider jeg mange point på at spille uafgjort selvom jeg har langt flere skud end modstanderne Skuffet Det er lidt tough og for første gang i spillet (Efterår 2013) blev jeg nød til at gå ud af spillet fordi jeg var så frustreret Peace

Nu går der heldigvis et par dage uden spillet, men noget tyder på jeg skal have lavet lidt om på taktikken eftersom jeg er favoritter i mange af kampene...

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #93: 12 Apr 2007, 14:09 »

Er blevet continental kendt efter at have ført DK til World Cup sejr i 2014 i spanien Smiley

You'll Never Walk Alone.

Dusty78DK
Manager

« Svar #94: 12 Apr 2007, 14:15 »

Er blevet continental kendt efter at have ført DK til World Cup sejr i 2014 i spanien Smiley

Velkommen i klubben som VM guldvinder for Danmark  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #95: 12 Apr 2007, 15:36 »

Er blevet continental kendt efter at have ført DK til World Cup sejr i 2014 i spanien

Any form of international management is not allowed, until you have completed the challenge.

Fra reglerne i challengen. Landtrænerudnævnels er er jo tydeligvis stadig flawed, og på denne måde får du dig et uretmæssigt højt reputation som tiltrækker flere spillere Smiley

Men tillykke da. Tunge

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #96: 15 Apr 2007, 12:14 »

Som sagt spiller jeg ikke 100% efter reglerne, så det bekymrer mig ikke... Smiley Jeg har heller ikk meldt mig til den, og hvis jeg får Carshalton helt til tops i Engelsk fodbold skal jeg ej være påvirket af at have været landstræner Wink

Så vil jeg ihvertfald være stjernestolt alligevel Smiley

En frygt er bare at klubben på et tidspunkt blir opkøbt af de forkerte som tager en anden manager med...

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #97: 15 Apr 2007, 12:16 »

Hvor langt er du i øvrigt nået med King's Lynn ?? jeg er i sæsonafslutningen år 2015...

You'll Never Walk Alone.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #98: 16 Apr 2007, 08:43 »

Ah fair nok, troede du gik efter reglerne Wink

Jeg har efterhånden holdt en lang pause med King's Lynn spillet, efter jeg gik i gang med mit andet spil pga dårlige resultater.. hehe.. Men jeg er vist i gang med min 9. sæson så vidt jeg husker, dvs jeg er i sæson 2015/16 Smiley

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #99: 25 Apr 2007, 12:37 »

Jeg er lige rykket op i Championship og har fået en god start  op ligaen. Ligger 2er i øjeblikket og jeg skal nok komme i playoff Smiley Håber at opretholde interessen, men tit blir interessen lidt lavere når alle de rigtige navne begynder at trække sig tilbage Peace Men okay.. Thats the name of the game Smiley

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #100: 28 Maj 2007, 20:33 »

Nu er jeg så rykket op i Premier League. Blev nr 12 det første år og tabte Liga Cup finalen til Portsmouth. Et år hvor Sheff Wed blev mestre!!

I 2 sæson blev jeg 10er og tabte FA cup finalen til Chelsea og kom derfor i Uefa Cup.

I 3 sæson startede jeg som vanligt dårligt, men er ved at komme igang nu. I Uefa Cuppen jeg lige har kvalificeret mig til Knockout fasen efter 3 sejre over Dinamo Kiev, Litex og Madeira.

Vi arbejder os stille og roligt opad i tabellen Smiley

You'll Never Walk Alone.

Fatboykim
Gæst

« Svar #101: 03 Jun 2007, 03:49 »

Jeg er også igang med dafuge...
Jeg er AFC Telfort... var tæt på at rykke ned i første sæson - rykkede op i anden - havde det svært første sæson i "national" men sluttede lidt under midten - er nu i fjerde sæson og ligger pt på en 10. plads efter 16 kampe...

det er en helt genial challenge fordi man hele tiden føler at ens hold forbedrer sig...

købte Morten bisgård men han var et flop... før denne sæson fik jeg Bruno N'Gotty hvilket jeg synes er stort! han spiller os okay....

mine profiler er: Stewen Cann(GK), Luke Barwick(CD), Lee Fowler(MC), Richard Evans(AML),
Stjernen: Courtney Springer(ST) - pt er Nottm Forest, som ligger i PL interesseret i ham...

@Mortenbrenoe: hvor stort er dit stadion? går ud fra det er blevet udvidet Smiley

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #102: 06 Jun 2007, 12:46 »

@Fatboykim : Det lokale byråd ville aldrig udvide mit stadion.. Så jeg måtte nøjes med et sølle stadion på 8000 hele vejen til Premier League... Der blev så bygget et nyt stadion hvor der er plads til ca 25000.... Jeg kan igen ikke udvide på grund af byrådet, så mon ikke jeg inden for nogle år snart bygger et nyt stadion igen Peace hehe

Blev iøvrigt 10er igen i min 4 sæson og blev landstræner for Tyrkiet...

You'll Never Walk Alone.

Fatboykim
Gæst

« Svar #103: 06 Jun 2007, 19:09 »

hehe surt... der er plads til over 6000 på mit stadion... og startede med et ungdomsarkedemi, men der er dog ikke kommet noget ud af det endnu...
ligger stadig i national, da min vigtigste spiller blev skadet i slutningen af sidste sæson, og missede play-off...
lige pt ligger jeg nummer 3 efter 29 kampe, og mine angriber er holdt helt op med at score, men håber snart det vender igen!

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 05 Jul 2007, 20:53 »

@Fatboykim : Det lokale byråd ville aldrig udvide mit stadion.. Så jeg måtte nøjes med et sølle stadion på 8000 hele vejen til Premier League... Der blev så bygget et nyt stadion hvor der er plads til ca 25000.... Jeg kan igen ikke udvide på grund af byrådet, så mon ikke jeg inden for nogle år snart bygger et nyt stadion igen Peace hehe

Blev iøvrigt 10er igen i min 4 sæson og blev landstræner for Tyrkiet...

Kan man høre noget nyt fra holdet??

Lang tid siden sidst! Peace

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010