home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 699 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  dafuge's FM07 Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: dafuge's FM07 Challenge  (Læst 27054 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: dafuge's FM07 Challenge
« Svar #75: 19 Mar 2007, 21:25 »

Det må da give nogle tilvænnigsproblemer? 11 spillere som ikke kender hinanden  Huh

Hos mig går det fint i Wimbledon, ligger meget tæt på en oprykning pt. hvor en spiller som James Jennins, FV, og Scott Guyett har udmærket sig.

Jamen, da jeg startede med Carshalton havde jeg ingen spillere eller staff. Så der var ingen vej udenom og det gik da heller ikke for godt i den første halvdel af første sæson... Gik betydelig bedre i foråret...
Her i 2 sæson blev jeg 3er i ligaen og vandt playoff Smiley
Så i August 2009 skal jeg i National Conference...

Slog St Albans 1-0 hjemme og 2-0 på udebane og skulle møde AFC Wimbledon i Playoff finalen. Det var en fantastisk kamp for den neutrale tilskuer, men jeg syns den var lidt for spændende! En dejlig fornemmelse da jeg rykkede op...

« Seneste Redigering: 19 Mar 2007, 21:27 af mortenbrenoe » Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #76: 20 Mar 2007, 16:46 »

Fuck det har været en sindsoprivende og frustrerende sæson i Conference National... :S Vandt kun 2 kampe i første halvdel af sæsonen! Var rimelig isoleret sammen med 2 andre hold.
Her på det seneste har jeg dog fået samlet nogle sejre sammen og har kontakt til dem lige over stregen. Tror på jeg overlever Smiley

Men jeg har været fantastisk dygtig/heldig taktisk i FA cuppen hvor jeg står i 4 runde på hjemmebane mod Coventry efter at ha slået QPR på udebane i ekstra tid og vundet en helt utrolig 1-0 sejr i Oldham hvor jeg blev kørt rundt. Min 4-5-1 virker sgu i de kampe hvor jeg er total undertippet, næsten da.

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #77: 21 Mar 2007, 11:58 »

Slog også Middlesbrough ud i 5 runde af Fa cuppen. 0-0 hjemme , blev til endnu en famøs 1-0 sejr i M'boro med 4-5-1 ...

Endestationen kom i 6 runde hvor Blackburn vandt 1-0 på War Memorial stadium Wink

Sluttede med 4p ned til stregen som nr 20 i min debutsæson i National Conference.

You'll Never Walk Alone.

greve
Ynglingespiller

« Svar #78: 21 Mar 2007, 21:00 »

En spiller der er god i første sæson er Okike fra Gateshead. Angriber der kan gå ud på OMV og OMH

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #79: 26 Mar 2007, 10:04 »

Vildt nok run i FA Cuppen der mortenbrenoe! Det må ha givet nogen penge i klubkassen...

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 26 Mar 2007, 10:26 »

Så rykkede jeg op i Conference, i første hug med Hednesford..! Havde et superænt forspring hele sæsonen igennem..Smiley Blev selv slået ud af West Ham i 2. Funde af FA Cuppen.. Så ikke det vilde..Opstemt Lagde dog ud med et 2-2 resultat mod Cambridge i første kamp i Conference. Så er spændt på at se om Kumi, Turnbull og co. kan holde den gode stime fra sidste sæson

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #81: 26 Mar 2007, 11:14 »

Vildt nok run i FA Cuppen der mortenbrenoe! Det må ha givet nogen penge i klubkassen...

Ja for helved Smiley det er rigtig lækkert... Og til hver Fa cup kam satte jeg mig så vidt muligt ind i modstandernes mulige svagheder og prøvede at udnytte det, med massere af individuelle taktiske oplæg omkring modstanderne... Det virkede Smiley

Men hver kamp i FA cup var en fed oplevelse.. og prøv lige at se hvor ufortjent det var at jeg slog Middlesbrough på udebane (den blev åbenbart 2-0 Peace)

You'll Never Walk Alone.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #82: 26 Mar 2007, 11:39 »

Haha.. altid godt at vinde 2-0 når man kun har 1 shot on target Smiley

Og det må være godt at se at det virker at sætte sig ind i tingene.. det har jeg bare ikke tålmodighed til Wink

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #83: 26 Mar 2007, 12:12 »

Det gør jeg heller ikke normalt... Smiley gider ikk til ligakampene, men prøvede så vidt muligt at se hvor jeg ku ha en chance, selvom jeg godt vidste at det i sidste ende handler om at være lidt heldig og ha en god dag for de ikk scorer.. Men dødbolde er supervigtige i sådanne kampe! Smiley Har en dansker der hedder Michael Kristensen som er vild til dødbolde...

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #84: 27 Mar 2007, 17:07 »

Haha.. altid godt at vinde 2-0 når man kun har 1 shot on target Smiley

Og det må være godt at se at det virker at sætte sig ind i tingene.. det har jeg bare ikke tålmodighed til Wink

Stilen fortsætter sgu her i 4 sæson i Fa Cup. Slog Wolves ud på hjemmebane og klarede 2-2 ude mod Chester (L1) og tog dem så på straffe på hjemmebane.. Smiley

I 3 runde har jeg et Championshiphold på hjemmebane som jeg ikke lige kan huske på stående fod Smiley

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #85: 28 Mar 2007, 20:25 »

Sådan!! Efter blot 2 sæsoner i Conference National skal Carshalton i League 2.. Smiley

Da jeg rykkede op i Conference National overlevede jeg kun lige med røven i vandskorpen og nu blev jeg 3er og vandt playoff... Det for vildt Smiley

You'll Never Walk Alone.

greve
Ynglingespiller

« Svar #86: 31 Mar 2007, 22:38 »

Er lige rykket op med Gateshead efter at Southrn og Okike scorede omkring 20 mål hver og Southrn omkring 10 assist

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #87: 04 Apr 2007, 01:01 »

Efter blot 1 sæson i League two endte jeg som højst overraskende 4er i ligaen. 1p fra direkte oprykning...
Kom i finalen via en 1-0 sejr i semien mod Bristol på udebane og spillede 0-0 hjemme...

I finalen kom jeg bagud 0-1 udlignede kort efter til 1-1 og i det 87 min scorede jeg sejrsmålet og tilskuerne gik amok... Jeg startede med Carshalton i sommeren 07 og nu er det sommer 5 år senere i 2012 og det har givet dem 3 oprykninger. 4 inkl den automatiske fra non-league Peace

Nonleague -> Conference South -> Conference National -> League 2 -> League 1 Smiley

Carshalton... This is that path to glory...

You'll Never Walk Alone.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #88: 04 Apr 2007, 11:06 »

Det er sqi godt gået. Det er ved at ligne bademesterens togt med Hucknall. Selv har jeg lidt problemer i Conference, men det er virkelig et spil der kræver tålmodighed...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #89: 04 Apr 2007, 11:14 »

Pænt gået morten!

AlexSN: Jeg har ladet mig fortælle (og mine egne erfaringer siger det også) at Conference National er den sværeste liga - forskellen mellem den og Conference N/S er ret stor i forhold til forskellen mellem fx League 2 og Conference National. Jeg oplevede selv at lege elevator mellem Conference National og Conference North 4 sæsoner i træk, men da jeg rykkede op i League 2 havde jeg ingen problemer med at blive deroppe, og kæmpe med i toppen. Det er også rart nok at der i League 2 er 4 hold der rykker op, men kun 2 der rykker ned Wink

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010