home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  dafuge's FM07 Challenge
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: dafuge's FM07 Challenge  (Læst 27072 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: dafuge's FM07 Challenge
« Svar #60: 05 Mar 2007, 17:02 »

Ja, kun alle engelske ligaer og medium database.

Jeg syns det er tough.. Smiley hehe... Kræver tålmodighed...

Tror jeg vil bruge tricket med reserveholdene... både den med U18 og finde et storholdsreserver.. . Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 05 Mar 2007, 18:12 »

Jaah, det er godt nok tough.. Men jeg er frisk på udfordringen.. Men en klub som Hednesford har 5 spiller til at starte med, og ingen af dem har mere end 3 tal over 10 i noget.. Så lidt trist... Per Weihrauh vil ikke til min klub, leder desperat efter et scoop?? Skal jeg tage Bolton eller Gravesend som moderklub..?? Hvad er klogest..

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #62: 05 Mar 2007, 18:15 »

Jaah, det er godt nok tough.. Men jeg er frisk på udfordringen.. Men en klub som Hednesford har 5 spiller til at starte med, og ingen af dem har mere end 3 tal over 10 i noget.. Så lidt trist... Per Weihrauh vil ikke til min klub, leder desperat efter et scoop?? Skal jeg tage Bolton eller Gravesend som moderklub..?? Hvad er klogest..

Jeg ville vælge Bolton... Jeg har selv fået Tottenham

You'll Never Walk Alone.

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 05 Mar 2007, 19:21 »

Jeg ville vælge Bolton... Jeg har selv fået Tottenham
Er det en fordel tror du..?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #64: 07 Mar 2007, 11:55 »

Jeg fik i starten Ipswich som parent club, og de sendte mig et par gode spillere. Siden har jeg haft West Ham og Swansea, og de har sendt mig nul og nix, og når jeg forsøger at låne deres spillere, vil de ikke lånes ud til mig.

Så vælg kun storklubber som parent club med omhu, hvis du forventer at få spillere fra dem.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #65: 07 Mar 2007, 11:56 »

Jeg syns det er tough.. Smiley hehe... Kræver tålmodighed...

Ja det er jo ikke nogen nem challenge Smiley

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #66: 07 Mar 2007, 12:21 »

Er det en fordel tror du..?

Efter at være kommet sådan lidt længere ind i spillet er det måske ikke nej.. Spillerne gider jo ikk til sådan en lille klub...

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #67: 10 Mar 2007, 14:45 »

Det giver dejlig kasse at spille mod Premier League holdene Smiley

You'll Never Walk Alone.

greve
Ynglingespiller

« Svar #68: 15 Mar 2007, 16:13 »

Er lige begyndt med denne challenge med Gateshead og har hentet 4-5 spillere unden kontrakt og har lige spillet de to første 2 kampe med hhv. en 4-1 sejr og et 3-2 nederlag
« Seneste Redigering: 15 Mar 2007, 16:15 af greve » Logged

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #69: 15 Mar 2007, 16:19 »

Altså jeg ligger godtnok nr. 1 med Hednesford her i første sæson, med 10 point ned til nummer 2 og kun 10 kampe tilbage, så mon ikke jeg rykker op.:-D Jeg har forsøgt mig frem og tilbage med forskellige moderklubber, men ingen vil leje spillere ud til mig.. Aston Villa har jeg for tiden, BAD DEAL! Men udover det, har jeg nok hentet 80 spillere på free transfer, der er  blevet sorteret i dem, så kun de bedste er på kontrakt. Ingen af de spillere jeg startede med er på holdet mere... Jeg har lavet en taktik der mener meget om Bademesterens Diamant, og den fungere super godt.!

Til jer, der spiller Dafuge's Challenge, kom disse spillere, de har trukket det store læs for mig:

Benjamin Kumi - Off. Midt
S. Turnbull - Def. Midt
K. Afriyie - Angriber.
Brett Johnson - Venstre Back

TOP NICE!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #70: 16 Mar 2007, 12:05 »

Altså jeg ligger godtnok nr. 1 med Hednesford her i første sæson, med 10 point ned til nummer 2 og kun 10 kampe tilbage, så mon ikke jeg rykker op.:-D Jeg har forsøgt mig frem og tilbage med forskellige moderklubber, men ingen vil leje spillere ud til mig.. Aston Villa har jeg for tiden, BAD DEAL! Men udover det, har jeg nok hentet 80 spillere på free transfer, der er  blevet sorteret i dem, så kun de bedste er på kontrakt. Ingen af de spillere jeg startede med er på holdet mere... Jeg har lavet en taktik der mener meget om Bademesterens Diamant, og den fungere super godt.!

Til jer, der spiller Dafuge's Challenge, kom disse spillere, de har trukket det store læs for mig:

Benjamin Kumi - Off. Midt
S. Turnbull - Def. Midt
K. Afriyie - Angriber.
Brett Johnson - Venstre Back

Skal lige ha kigget på de spillere så Smiley Jeg kørte i 1 sæson med en diamant der ikke fungerede, så prøvede jeg 4-4-2 alm og det fungerede heller ej...
Så sluttede sæsonen med succes med diamenten igen og nu kører jeg med den... Smiley

TOP NICE!

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #71: 19 Mar 2007, 13:48 »

2 sæson begynder det lige så fornuftigt at køre... Vi håber på oprykning i år i Carshalton... Smiley

Vi blir den næste store London klub Wink

You'll Never Walk Alone.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #72: 19 Mar 2007, 14:59 »

Ser fornuftigt ud mortenbrenoe!

Jeg har ikke skrevet herinde længe, og det har den naturlige forklaring at jeg liiige holder en bette pause fra det spil.. Jeg begyndte at blive meget irriteret, da resultaterne pludselig udeblev, så lige nu spiller jeg lidt på et andet spil - men vender selvfølgelig tilbage Wink

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #73: 19 Mar 2007, 15:05 »

Ser fornuftigt ud mortenbrenoe!

Jeg har ikke skrevet herinde længe, og det har den naturlige forklaring at jeg liiige holder en bette pause fra det spil.. Jeg begyndte at blive meget irriteret, da resultaterne pludselig udeblev, så lige nu spiller jeg lidt på et andet spil - men vender selvfølgelig tilbage Wink

Har gjort præcis det samme Smiley Havde lige et run på over 10 kampe hvor jeg ikke tabte og lukkede ikke mål ind i 6 kampe i træk Smiley

You'll Never Walk Alone.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #74: 19 Mar 2007, 18:34 »

Det må da give nogle tilvænnigsproblemer? 11 spillere som ikke kender hinanden  Huh

Hos mig går det fint i Wimbledon, ligger meget tæt på en oprykning pt. hvor en spiller som James Jennins, FV, og Scott Guyett har udmærket sig.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010