home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen  (Læst 8940 gange)
Berggreen19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« : 14 Feb 2007, 11:29 »

2/7-06
Leeds United får ny manager
Leeds United har i dag valgt at fyre træner Dennis Wise. I stedet har Yorkshire klubben højst overraskende ansat den 30 årige dansk/engelsk manager Christian Berggreen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



8/7-06
Leeds United låner endnu en brøndbyer
Leeds United har i dag hentet Brøndbys Morten ”Molle” Rasmussen på en 3 måneders lejeaftale.
"Morten er et stort talent som jeg kender rigtig godt fra dansk fodbold. Udsigten til spilletid i Brøndby lå et stykke væk for ham, så jeg er glad på hans vegne for at han kan få chancen her i det engelsk. Der er i første omgang tale om en 3 måneders aftale, men vi håber at kunne forlænge den.", sagde den nye Leeds træner



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9/7-06
Træningskamp
Dundee 1-4 Leeds
0-1 Sébastian Carole (24)
1-1 Ross Kerrigan (26)
1-2 Robbie Blake (32)
1-3 David Healy (34)
1-4 Kevin Nicholls (68)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

11/7-06
Legenden over alle legender skriver med Leeds.
Leeds United har i dag skrevet kontrakt med en helt speciel brasilianer. 40 Romario skrifter til Leeds på en fri transfer.
"Romario er en spiller der tilføjer holdet en enorm rutine. Selvom han ikke er helt ung længere er han stadig utrolig målfarlig og jeg tror at han bliver en god spiller for os.", sagde Berggreen

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12/7-06
2 nye på lejekontrakt
Leeds United har i dag hentet to unge spaniere på lejeaftale. 21årige Borja Valero fra Real Madrid og 19årige David Zurutuza fra Real Sociedad skifter begge på en 6 måneders aftale.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13/7-06
Træningskamp
Leeds 2–2 Lyon
0-1 Sylvian Wiltord (17)
1-1 Robbie Blake (19)
2-1 David Healy (30)
2-2 Juninho Pernambucano (51)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16/7-06
Træningskamp
Dag & Red 0-4 Leeds
0-1 Borja Valero (2)
0-2 David Healy (str. 11)
0-3 Robbie Blake (36)
0-4 Tore André Flo (90)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






23/7-06
Leeds henter stortalent
Leeds United har hentet den 16årige colombianer Sherman Cardenas fra Burcaramanga. Pris £550.000
"Sherman er en meget ung spiller, men alligevel utrolig moden. Han har et godt overblik og et knald hårdt spark. Han er kun 16 og skal derfor bruge tid til at vænne sig til en anden spillestil. Jeg tror dog stadig at han allerede i denne sæson vil få en del kampe.", sagde Berggreen. 







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

27/7-06
Træningskamp
Yverdon 0-3 Leeds
0-1 David Zurutuza (6)
0-2 David Healy (37)
0-3 Robbie Blake (40)
1-3 Matteo Viceconte (90+)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En ny sæson venter
Leeds United starter sæsonen med en udekamp imod Sunderland. Det var en selvsikker Leeds træner der inden kampen mødte pressen. "Målet for sæsonen er oprykning. Jeg mener at min trup er stærk og talentfuld nok til at slutte i toppen. Med hensyn til søndagens kamp har jeg sagt til Roy Keane at vi går efter alle 3 point.", lød det fra en rolig og smilende Leeds træner.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6/8-06
Coca Cola Championship
Sunderland 3-2 Leeds
1-0 Tobias Hysen (5)
2-0 Tobias Hysen (13)
2-1 Borja Valero (21)
2-2 Eddie Lewis (34)
3-2 Ross Wallace (63)

Dårlig start kostede
Leeds United åbnede i dag sæsonen med et 3-2 nederlag ude mod Sunderland. Det var en meget lige kamp, hvor Leeds ikke var 100% klar fra start, hvilket kostede dyrt. 2-0 efter et lille kvarter og så var det op ad bakke. Lejesvenden Valero og Eddie Lewis stod for udeholdets mål.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8/8-06
Coca Cola Championship
Wolves 3-4 Leeds
0-1 Eddie Lewis (1)
0-2 David Zurutuza (51)
1-2 Dénes Rósa (57)
2-2 Jay Bothroyd (66)
2-3 David Healy (74)
3-3 Dénes Rósa (81)
3-4 David Healy (90+)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12/8-06
Coca Cola Championship
Leeds 1-1 Crystal Palace
1-0 Jonathan Douglas (11)
1-1 Marco Reich (35)
Udv. Tom Soares (40)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





17/08-06
Ungarsk topscorer til Leeds
Leeds har hentet sidste sæsons topscorer i den ungarske liga. Peter Rajczi kommer fra Ujpest og har kostet £150.000. Rajczi scorede 23 mål i 24 kampe i sidste sæson og var tidligere på sommeren til prøvetræning hos danske Brøndby IF. "Jeg glæder mig meget til at spille for Leeds. For mig vil det altid være en engelsk storklub og jeg håber jeg kan være med til at føre klubben tilbage hvor den hører til.", sagde Rajczi.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19/8-06
Coca Cola Championship
Leeds 1-2 Cardiff
0-1 Michael Chopra (3)
0-2 Michael Chopra (5)
1-2 Robbie Blake (70)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

22/8-06
Carling Cup
Tranmere 0-3 Leeds
0-1 David Healy (str. 34)
0-2 David Zurutuza (45)
0-3 Gary Kelly (str. 84)
Udv. Ian Goodison, Tranmere (54)


Videre i Carling Cup
Leeds United vandt i sikkert ude over Tranmere med 3-0 i Carling Cuppens første runde. I næste runde bliver modstanderen af en lidt anden størrelse, da Aston Villa komme til Elland Road.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Coca Cola Championship
Burnley 2-1 Leeds
1-0 Andy Gray (80)
1-1 Eddie Lewis (83)
2-1 Andy Gray (90+)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6/9-06
Coca Cola Championship
Leeds 0-0 Southend

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9/9-06
Coca Cola Championship
Birmingham 1-0 Leeds
1-0 Bruno N’Gotty (64)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12/9-06
Coca Cola Championship
Leeds 2-0 Derby
1-0 Peter Rajczi (9)
2-0 Peter Rajczi (45+)
Udv. Gary Kelly, Leeds (15)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16/9-06
Coca Cola Championship
Leicester 2-1 Leeds
1-0 Geoff Horsfield (38)
1-1 Borja Valero (81)
2-1 Stephen Hughes (90+)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



20/9-06
Carling Cup
Leeds 2-2 Aston Villa
0-1 Shaun Maloney (56)
1-1 David Healy (69)
2-1 Peter Rajczi (76)
2-2 Ashley Young (90+)
4-3 efter straffe


Leeds skabte sentationen
I en kamp der bøljede frem og tilbage trak Leeds det længeste efter straffekonkurrence. Ashley Young blev helt og skurk da han udlignede i overtiden, men brændte det afgørende straffe. Leeds er nu klar til 3. runde hvor Norttingham Forest venter.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2/3-06
Coca Cola Championship
Hull 0-2 Leeds
0-1 David Healy (5)
0-2 Peter Rajczi (83)
Udv. Sam Ricketts, Hull (41)
« Seneste Redigering: 19 Feb 2007, 11:34 af Berggreen19 » Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #1: 14 Feb 2007, 11:38 »

Rigtig god start. Flot opsætning. Der er da vidst tilsyneladende ikke så mange mål tilbage i Romario længere!? Han har da ikke scoret endnu.
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #2: 14 Feb 2007, 12:02 »

Lækkert med en Leeds blog, men der mangler lidt med taktikken og hvad med de forskellige spillere.

Jeg kunne godt tænke mig at se taktikken med de elleve foretrukne og så måske også et par SS af de spillere, du regner for dine profiler.

Et SS af Romario ville være fedt, han scorer måske ikke så meget, men om ikke andet er han en legende og han må sætte lidt skub i salget af merchandise  Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #3: 14 Feb 2007, 12:13 »

Spændende klubvalg - og fin start på bloggen.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #4: 14 Feb 2007, 12:23 »

Glæder mig til at følge den her blog. Forsøgte selv at få Leeds tilbage til fordums storhedstid, men mislykkedes fælt... Blev fyret Smiley hehe
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mrfair
Gæst
 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #5: 14 Feb 2007, 12:41 »

Også lidt rygklapperi herfra.
Nu er jeg ikke så godt orienteret, om Leeds' situation. Hvad er kravet fra bestyrelsen?
Logged

Berggreen19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #6: 14 Feb 2007, 12:57 »

Her er en opstilling:
http://img180.imageshack.us/img180/8408/opstillinguk5.jpg

Og et SS af Romario:
http://img392.imageshack.us/img392/246/romariocm7.jpg
Han har desværre ikke scoret endnu.

Bestyrelsen krav er oprykning. Ret højt krav synes jeg nok, men jeg vil da gøre hvad jeg kan.
Logged

Berggreen19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #7: 14 Feb 2007, 13:15 »

30/9-06
Coca Cola Championship
Leeds 1-1 Ipswich
1-0 Peter Rajczi (65)
1-1 Billy Clarke (90+)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14/10-06
Coca Cola Championship
Leeds 2-0 Sheffield Wednesday
1-0 David Healy (25)
2-0 Peter Rajczi (57)
3-0 Peter Rajczi (90+)
Udv. Burton O’Brien, Sheff Wed (66)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17/10-06
Coca Cola Championship
West Bromwich 2-1 Leeds
1-0 Robert Koren (2)
2-0 Zoltán Gera (8)
2-1 David Healy (str. 45)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19/10-06
Morten Rasmussen fornyer
Lejesvend Morten Rasmussen bliver i Leeds United 3 måneder til.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

21/10-06
Coca Cola Championship
Leeds 3-1 Luton
0-1 Markus Heikkinen (16)
1-1 David Healy (33)
2-1 David Healy (42)
3-1 Peter Rajzci (89)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

25/10-06
Carling Cup
Leeds 4-2 Nottingham Forest
1-0 David Healy (24)
1-1 Grant Holt (29)
2-1 Borja Valero (31)
3-1 Sherman Cárdenas (str.49)
3-2 Junior Agogo (56)
4-2 David Healy (90+)

Leeds klar til 4. runde
Efter en 4-2 sejr over Nottingham Forest er Leed United nu klar til Carling Cuppens 4. runde. Efter var Leeds dog uheldige med lodtrækningen. Arsenal på udebane, ligner en meget svær kamp for Leeds, men Berggreens tropper vil gøre alt hvad de kan for at ryste Premier Leagues nr. 2.

« Seneste Redigering: 14 Feb 2007, 13:26 af Berggreen19 » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #8: 14 Feb 2007, 13:41 »

Så fik jeg lige kigget din blog igennem, og hvis jeg må komme med et par råd, så brug
Kode:
[hr]
til at lave dine streger på tværs i stedet for en masse -'er Wink

Dernæst så forsøg at skriv lidt mere om kampene, så læserne får en bedre ide om hvordan holdet spiller... Ellers ser det rigtig godt ud, og så brug evt. nogle kamp billeder fra nogle af Leeds' kampe i virkeligheden, det går bloggen mere liv agtig Wink

Håber du kan bruge mine råd, som på ingen måde skal forståes som kritik.

Ellers bare FDGA Smiley

Rullende Øjne
Logged


Berggreen19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #9: 14 Feb 2007, 13:48 »

Hey nicolai, længe siden..

har med vilje lavet --- da jeg synes det ser bedre ud..

er ikke så god til at sætte billeder ind.. synes det kommer til at se underligt ud.. derfor jeg ikke har så mange af dem..
« Seneste Redigering: 14 Feb 2007, 13:55 af Berggreen19 » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #10: 14 Feb 2007, 13:50 »

bare helt i orden Christian... Wink

mht billederne så tjek guiden til billeder i forummet, det kan være den kan hjælpe dig Smiley
Logged


Berggreen19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #11: 14 Feb 2007, 13:57 »

28/10-06
Coca Cola Championship
Southampton  Leeds
1-0 Grzegorz Rasiak (20)
2-0 Alan Dunne (39)
3-0 Rudi Skacel (54)
3-1 Robbie Blake (56)
3-2 Robbie Blake (72)
4-2 Rudi Skacel (77)
5-2 Íñigo Idiákez (str. 82)

Skader kostede dyrt
Leeds tabte I dag 5-2 til et meget hårdt spillende Southampton hold. Rajzci, Eddie Lewis og Zurutuza måtte alle forlade banen inden for de første 20 min på grund af skader.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

31/10-06
Coca Cola Championship
Leeds 3-1 Preston
1-0 Peter Rajczi (1)
2-0 Brian Stock (selvmål 55)
3-0 Eddie Lewis (71)
3-1 Simon Whaley (79)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4/11-06
Coca Cola Championship
Leeds 2-1 Plymouth
1-0 Peter Rajczi (17)
2-0 Marcel Seip (selvmål 27)
2-1 Barry Hayles (90+)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7/11-06
Carling Cup
Arsenal 1-3 Leeds
0-1 Peter Rajczi (29)
0-2 David Healy (32)
0-3 David Healy (41)
1-3 Emmanuel Adebayor (74)

Arsenal reserver floppede fælt
Arsenal havde til dagens 4. runde kamp i mod Leeds sparet flere stjerner og ladet nogle af de unge komme til. Det udnyttede Leeds United flot og vandt 3-1 på Emirates Stadium. Leeds er nu klar til kvartfinalen hvor de på hjemmebane får besøg af Everton. 
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #12: 14 Feb 2007, 14:09 »

Rigtig flot med sejr over Arsenal, jeg håber du kan holde formen i CC og nappe en af oprykningspladserne .

Kan vi få en stilling??
Logged

Berggreen19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #13: 14 Feb 2007, 14:18 »

11/11-06
Coca Cola Championship
Q.P.R. 2-1 Leeds
0-1 David Healy (1)
1-1 Adam Czerkas (18)
2-1 Dexter Blackstock (52)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

18/11-06
Coca Cola Championship
Leeds 1-0 Stoke
1-0 David Zurutuza (42)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stillingen:
http://img101.imageshack.us/img101/4498/stillingbz7.jpg
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds United - Traditionsklubben tilbage mod toppen
« Svar #14: 14 Feb 2007, 14:28 »

Tak for stillingen, det kunne være bedre, men du er da langt fra hægtet af i kampen om oprykning
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010