home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvilken liga er sjovest?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken liga vil du helst spille i?
Danmark
England
Italien
Spanien
Frankrig
Tyskland
Holland
Skotland
Portugal
Rusland
Sverige
Norge
Tyrkiet
En anden

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvilken liga er sjovest?  (Læst 414 gange)
mrfair
Gæst

Hvilken liga er sjovest?
« : 13 Feb 2007, 16:28 »

Som skrevet står. Hvilken liga synes du er sjovest at spille med, og hvorfor?

mrfair
Gæst

Sv: Hvilken liga er sjovest?
« Svar #1: 16 Feb 2007, 13:44 »

Jamen jeg skal da gerne lægge ud så. Den ene stemme i ser på Danmark kommer såmænd fra undertegnede.
Dybest set, vil jeg helst undgå de 3 store ligaer, da jeg helst ikke vil begynde med alt for mange penge etc. Jeg lægger meget vægt på at bygge et hold op.

Da det så også er i Danmark, man finder min yndlingsklub, gør det bare lidt mere spændende. Hvis man spiller med et dansk hold er det store mål, at gøre sig i Europa hvilket er svært (men lettere med BIF og FCK), men på længere sigt ladsiggørligt.

Derfor betyder det måske også noget hvilken tidshorisont man har med sine spil. Jeg vil gerne blive ved én klub over flere år, og bygge klubben op. Derfor vil det selvfølgelig også være lidt fladt hvis man har vundet alt hvad der er at vinde efter første sæson.

stimo92
Gæst

« Svar #2: 16 Feb 2007, 13:47 »

normalt vil jeg gerne starte uden job.... det er mega sjovt og begynde helt fra bunden hvor man er totalt ukendt og senere verdenskendt

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 16 Feb 2007, 13:51 »

Som skrevet står. Hvilken liga synes du er sjovest at spille med, og hvorfor?

Opflasket med engelsk fodbold som jeg er, har jeg altid mindst en engelsk liga med. Allerhelst har jeg mindst fire. Der er bare noget over det.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 16 Feb 2007, 13:58 »

Altid alle engelske ligaer med Smiley

Med min engelske baggrund foretrækker jeg klart at spille der, om det så er med Arsenal eller et hold fra Conference North/South.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #5: 16 Feb 2007, 14:04 »

Mexico er noget af det sjoveste, jeg har prøvet:-)
Ligaen har et rimeligt højt niveau. Turneringsformen er anderledes med 2 x slutspil. Der er ikke for mange penge. Der er ingen sidssygt rige klubber. Man kan registrere 99 spillere til ligaen, heraf 5 udlændige. Udenlandske spillere kan får dobbelt statsborgerskab efter 4 år. Man kan deltage i 2 turneringer; 1 nordamerikansk og 1 sydamerikansk. Der er ingen faste datoer til landskampe, som vi kender det fra Europa, så man kan risikere, at ens spillere er til landskamp midt i turneringen, og det gør udfordringen større. Plus meget andet, som jeg ikke lige kan huske:)

Zone 43
Manager

« Svar #6: 16 Feb 2007, 16:29 »

normalt vil jeg gerne starte uden job....

Sådan har jeg det også Smiley

Men skal der vælges en liga, må det blive den tyske. Jeg har haft et par gode spil derfra gennem tiderne. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #7: 16 Feb 2007, 16:45 »

Jeg har sjovt nok aldrig spillet længere end 2 måneder med en tysk klub.. Opstemt
Men skal jeg vælge en, må det nok være den engelske, dog er jeg lige nu gået i krig med de lavere divisioner i Frankrig, hvilket også virker ganske fornøjeligt. :-)

Gungner
Gæst

« Svar #8: 16 Feb 2007, 20:28 »

Mexico er noget af det sjoveste, jeg har prøvet:-)
Ligaen har et rimeligt højt niveau. Turneringsformen er anderledes med 2 x slutspil. Der er ikke for mange penge. Der er ingen sidssygt rige klubber. Man kan registrere 99 spillere til ligaen, heraf 5 udlændige. Udenlandske spillere kan får dobbelt statsborgerskab efter 4 år. Man kan deltage i 2 turneringer; 1 nordamerikansk og 1 sydamerikansk. Der er ingen faste datoer til landskampe, som vi kender det fra Europa, så man kan risikere, at ens spillere er til landskamp midt i turneringen, og det gør udfordringen større. Plus meget andet, som jeg ikke lige kan huske:)

Sejt! Det vil jeg prøve Opstemt
Nogen anbefalinger mht hold?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010