|
Liverpool FC99
|
|
hey, er palermo i 2. sæson jeg leder efter en defensiv midt. har tjekket sissoko og yussuf men jeg ved ik helt.. jeg har lidt over 200mio at købe for.. nogle der har erfaring med disse to eller en helt anden..??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Det kommer også lidt an på hvordan de udvikler sig, men mænd som Mascherano eller Fernando Gago er to fyre som godt kan blive til noget. Ved ikke om de er noget værd i dit spil, er de det?
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
Liverpool FC99
|
|
ja de er noget værd.. men jeg sys ik helt de er gode nok.. kender du noget til yussuf og sissoko..??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
ikke rigtig yussuf, men sissoko kender jeg. Han er en rigtig god spiller med mange kvaliteter og en god fremtidO0 . Hvad vil Liverpool have for ham ??
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Tom Huddlestone fra tottenham er heller ikke så ringe
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Liverpool FC99
|
|
150mio eller sådan noget det er ikke så vigtigt med prisen mere med selve spilleren og hans klasse..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Ja self. Du har 200 mio at købe for så hvorfor ik ? Men ellers prøv at brug dine talenspejdere 
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
Liverpool FC99
|
|
de er i fuld gang.. men yussuf sys jeg ser bedre ud men ved ik sissoko har jo nogle fantastiske egenskaber fysisk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Okay. Men først og fremmest så brug dit eget instinkt og køb yussuf:)
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
Lenny
|
|
Tror Atlétcos kæmpetalent hedde Cerrajero, han er allerede som 18-19 årig sygt god (starter som 17 årig i spillet)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Ellers er der også et Nigeriansk talent ved navn Sunny, som bliver god, ellers kan du evt. købe Lucas fr Gremio eller Paro fra Juve, han er en genial Pirlo type spiller på den defensive midt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg har et spil med Livorno kørende...
Nigel Berends, Pontus Wernbloom er kanone... hollænder og svensker. Kører med ret mange ligaer og stor database så ved ikk om de er med hos dig.
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Momo er iøvrigt en fantastisk spiller... 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|