home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Asiatisk fodbold: Ulsan Hyundai (Sydkorea) -> Geylang United (Singapore)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket asiatisk land skal jeg starte i?
Malaysia
- 0 (0%)
Kina
- 1 (4,5%)
Singapore
- 0 (0%)
Hong Kong
- 4 (18,2%)
Indien
- 1 (4,5%)
Australien
- 5 (22,7%)
Sydkorea
- 9 (40,9%)
Indonesien
- 2 (9,1%)
Antal Stemmer: 22

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Asiatisk fodbold: Ulsan Hyundai (Sydkorea) -> Geylang United (Singapore)  (Læst 6046 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #15: 12 Feb 2007, 00:48 »


Ser det ikke bedre ud, hvis du viser billedet i original størrelsen som jeg har gjort her? Smiley
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #16: 12 Feb 2007, 12:07 »

Lige en ting til... Som jeg har skrevet før så husk at skrive hvis du laver betydelige ændringer i updaten ellers er det meget uoverskueligt.

Jeg ved det godt... nu skrev jeg så sent i nat at jeg ikke regnede med det ville have den store betydning.. men jeg skla have brygget lidt mere på for-historien til hvorfor jeg kom til Sydkorea...
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #17: 12 Feb 2007, 14:07 »

Så er indledningen på historien blevet skrevet....tjek side 1
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #18: 12 Feb 2007, 14:43 »

Kommentarer modtages meget gerne...
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #19: 12 Feb 2007, 17:28 »



DE FØRSTE 10 KAMPE - EN BLANDET START

Starten for mig i Ulsan Hyundai har ikke været så problemfri som man har kunnet ønske sig. En tabt super cup-finale, dårlige resultater i Champions League og en nogenlunde start i ligaen, er facit her efter mine første 10 kampe i spidsen for Ulsan. Jeg har prøvet at gennemføre et nyt spillesystem, men bl.a. sprogvanskeligheder har gjort dette sværere end man havde turdet håbe på. Men dette er en del af charmen ved en fremmed kultur. Dog er det besværligt at stort set ingen taler engelsk, så jeg har måtte alliere mig med to tolke; én der kan koreansk og en der kan portugisisk, så vore 3 brasilianske venner også kan blive orienteret om tingenes tilstand og mine ønsker. Jeg er dog fortrøstningsfuld for fremtiden. Vi har bl.a. haft en del skader som følge af en øget træningsindsats, så vi topper senere på sæsonen, og så er vi løbet ind i en del dumme karantæner her på det seneste. Især Vinicius har været en stor synder med 6 karantæne-dage i AChl og 4 i K-League. Dette har skabt en del uro i vort forsvar, hvor Vinicius var en blok i de første kampe.

Uden for banen, kan man godt mærke at man savner Danmark til tider. Og nogen man kan snakke fortroligt med udenom tolken. Men det er ufatteligt så få mennesker der kan engelsk i denne smukke havneby. Indtil videre er jeg blevet indkvarteret på Ulsan Hyundais eget hotel i byen, så der mangler bestemt ikke noget på den front.


Dette fantastiske hotel er min base i Sydkorea





Kampenes facts:



runde 1: Gyeongnam - Ulsan 1-3 målscorere: Hwang Kyoo-Hwan (63. & 73.) & Lee Jong-Min (76 min.)

runde 2: Ulsan - Jeonbuk 0-0

runde 3: Ulsan 3-1 Pohang Steelers målscorere: Lee Chun-Soo (26.), Yang Doon-Hyun (47.) & Choi-Sung Kook (67.)

runde 4: Ulsan - Incheon 3-1 målscorere: Lee Chun-Soo (27. & 90.) & Chio Sung-Kook (80.)

runde 5: Ulsan - Chunnam 0-1 Røde kort: Vinicius (64.) & Hwang Kyoo-Hwan (88.)

runde 6: Seoul - Ulsan 1-1 målscorer: Leandrao (68.)






Vi kom i gruppe med det kinesiske mesterhold Dalian Shide, det thailandske PEA & Arema fra Indonesien.

Runde 1: Ulsan - PEA 2-2 målscorere: Leandrao (17.) & Lee Jong-Min (24.)

Runde 2: Arema - Ulsan 1-1 målscorer: Hwang Kyoo-Hwan (45.)

Runde 3: Dalian - Ulsan 2-0 rødt kort: Vinicius (29.)

Desuden blev Super Cuppen tabt med 1-3 til Jeonbuk. Leandrao stod for det ligegyldige mål i 73. min.


« Seneste Redigering: 12 Feb 2007, 17:40 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #20: 12 Feb 2007, 20:09 »



FØRSTE HALVÅR OVERSTÅET

Resultaterne i det første halve år skal jeg være den første til at indrømme ikke har været godt nok. Exit Champions League i gruppespillet, 5.plads i ligaen med 9 point op til Jeju med halvdelen af sæsonen spillet, er bare ikke godt nok.
Holdet har været ufatteligt ustabilt og udisciplineret. Dette tog jeg også konsekvensen af i midten af denne periode med at sætte 1.holdsmålmanden på 2.holdet og fyre Vinicius og Machado. De to sidstnævnte fylder vores udlændingekvote uden at de er med til at hæve niveauet; snarere tværtimod. Vinicius har været en direkte hån med 3 røde kort i 7 kampe. Farvel til ham!! Istedet hyrede jeg de to hviderussere Kislyak og Pavluchyk, samt ændrede spil-system til 4-3-3 og det hjalp en del på resultaterne til slut. Takket være de to hviderussere med bestemt også en fantastisk spillende Chio Sung-Kook, der har lavet mål på samlebånd. Jeg håber at jeg kan få tid nok til at få vendt skuden, for jeg kan bestemt godt mærke det stigende pres fra direktøren samt klubbens fans.

Personligt er jeg begyndt på et koreansk kursus, da det i længden ikke er holdbart med tolke på klubbens anlæg. Dette skal også ske for at øge min anseelse over for klubbens spillere og det koreanske folk i særdeleshed. Jeg er stadig indkvarteret på hotellet men er begyndt at komme lidt mere ud, for at slappe lidt af fra den tilspidsede situation i klubben. Nå ja så har vi forresten også fået en kvindelig tolk til klubben, der kan snakke russisk, koreansk og engelsk   Wink


Den nye tolk har hjulpet på humøret hos Johansen







Runde 7: Jeju - Ulsan 4-1 målscorer: Chio Sung-Kook (32.)

Runde 8: Ulsan - Gwangju 1-2 målscorer: Chio Sung-Kook (32.) rødt kort : Vinicius (32.min)

JOHANSEN RENSER UD HOS ULSAN
Efter endnu et nederlag til Ulsan i K-League, tog Sir Bomb Johansen i dag konsekvensen og satte målmanden Kim Ji-Hyuk på salgslisten og fritstillede de to brasilanere, Vinicius og Machado med øjeblikkelig virkning.

Johansen om udrensningen: "Vinicus har været en direkte hån mod denne klub. Vi har spillet 10 mod 11 i halvdelen af kampene pga. ham. Machado har fået en fri transfer pga. alternativerne var bedre og foruden at der arbejdes i kulisserne på at hente to stærke udlændinge til klubben, som kan vende skuden"


Johansens tålmodighed er brugt op. Vinicius er sendt hjem til Brasilien efter 3 røde kort


De to spillere der blev sat i forbindelse med Ulsan blev to dage senere officielt bekræftet. Der var tale om de to hviderussiske talenter Kislyak og Pavlychuk der var hentet i hjemlandet for samlet set 2.5 mio kroner.

Runde 9: Ulsan - Suwon 1-4 målscorer: Serguei Kislyak (32.)

Runde 10: Seognam - Ulsan 0-3 målscorere: Yang Dong-Hyun (31), Pavlychyk (53.) & Lee Sang-Ho (59.)

Runde 11: Daegu - Ulsan 2-1 Leandrao (15.)

Runde 12: Ulsan - Busan 3-1 Hwang (18. & 86) & Lee Chun-Soo (64.)

Runde 13: Daejeon - Ulsan 0-1 målscorer: Chio Sung-Kook (24.)






Runde 4: PEA - Ulsan 0-3 målscorere: Hwang Kyoo-Hwan (7), Leandrao(55) & Chio Sung-Kook (75)

Runde 5: Ulsan - Arema 2-1 Jang Song-Won (73 & 90)

Runde 6: Ulsan - Dalian 0-1




Korea Cup: Kyunghu Uni. - Ulsan 0-6 Chio Sung-Kook (9,12 & 27), Sang-Ho (50),Lee Chun-Soo (63), Cho Se-Kwon (90)




Koreanske liga cup:

Runde 1: Gyeongnam - Ulsan 1-0

Runde 2: Ulsan - Pohang 2-0 målscorer: Chio Sung-Kook (39. & 70.)




Choi Sung-Kook har været den store oplevelse for Ulsan i denne sæson

« Seneste Redigering: 12 Feb 2007, 20:15 af labomb » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #21: 12 Feb 2007, 20:28 »

Fortsæt endelig det gode arbejde Opstemt

Synes den regl k-league har med at målmanden ikke må have et udlandsk pas er noget underligt noget.. den må have været besluttet i en brændert Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #22: 12 Feb 2007, 21:36 »



En fantastisk sportslig periode afsluttende med 10 sejre i træk, avancement i pokalturneringen, nummer 2 i liga cuppen (tabte på målscoren) og ikke mindst vinder af de Østasiatiske Mesterskaber. Det ser endelig ud til at jeg har fået styr på truppen og spilsystemet, som igen er blevet ændret en normal 4-4-2 med pile op på kanterne. Truppen er blevet væsentligt forstærket i denne periode. To klasseangribere, Radoncic & Ju-Kook, samt landsholdets venstre back Park Jae-Hong er blevet hentet til klubben, og de opvejer med fulde tabet af Lee Chun-Soo til Galatasaray. Bevares var Chun-Soo en kæmpe profil med effektiviteten fra hans side var mangelfuld. Så med to skarpe angribere ved siden af Choi, og en lukning af holdets helt store akilleshæl, venstre forsvarsside, ser fremtiden meget lys ud. Eneste minus er dog at Radoncic fik et ribbensbrud i hans 3.kamp som gør ham ukampdygtig i en måneds tid efter transfersvinduets lukning. Han havde ellers vist lovende takter med 3 mål i 3 kampe. Desuden er købene jo gennemført hos nogle af vore største konkurrenter som dermed er gået svækket ud af transfervinduet.

På det personlige plan har jeg lært lidt koreansk, af tolken... Hun er en utrolig dejlig pige som jeg har set lidt til ved siden af arbejdet, og hun er bestemt med til at gøre afsavnet af familie og venner i Danmark betydeligt mindre. Desuden er jeg begyndt at blive populær hos fansene efter triumfen i Japan. Der er dog bare nogle af dem der ikke er tilfredse med salget af publikumsyndlingen Lee Chun-Soo, men jeg er sikker på at han hurtigt bliver glemt hvis succesen kommer i resten af sæsonen.

Koreanske Liga Cup:

Runde 3: Deagu - Ulsan 0-3 målscorere: Lee Sang-Ho (6), Lee Chun-Soo (7), Choi Sung-Kook (21)

Runde 4: Ulsan - Jeonbuk 2-2 målscorere: Choi Sung-Kook (16) Kislyak (42)

Runde 5: Seoul - Ulsan 1-0

Runde 6: Ulsan - Incheon 2-2 målscorere: Lee Sang-Ho(26) & Choi Sung-Kook (59)

Runde 7: Ulsan - Chunnam 0-0

Runde 8: Ulsan - Gwangju 2-1 målscorere: Lee Sang-Ho (3) & Radoncic (67)

Runde 9: Jeju - Ulsan 1-2 målscorere: Radoncic (54) & Lee Sang-Ho (71)

Runde 10: Ulsan - Suwon 3-1 målscorere: Jung Ju-Kook (34 & 43) & Choi Sung-Kook (36)

Runde 11: Seongam - Ulsan 0-1 målscorer: Choi Sung-Kook (88)

Runde 12: Ulsan - Busan 2-1 målscorere: Jung Jo-Kook (69) & Choi Sung-Kook (72)

Runde 13: Daejeon - Ulsan 3-4 målscorere: Lee Sung-Kil (37), Choi Sung-Kook (39 & 45) & Jung Jo-Kook (89)

Resultatet af den koreanske Liga Cup:






Koreanske Pokalturnering

3.runde: Ulsan - Seoul 2-1 målscorere: Radoncic (62) & Lee Sang-Ho (65)




Østasiatiske Mesterskaber, Japan

1.kamp Jubilo Ittawa - Ulsan 0-2 målscorer: Jung Ju-Kook (7 & 25)

2.kamp Ulsan - Dalian 3-0 målscorere: Choi Sung-Kook (1), Kim Sung-Kil (5) & Kislyak (43)

3.kamp F. Marinos - Ulsan 1-3 målscorere: Choi Sung-Kook (10) & Kim Sung-Kil (27 & 74)

ULSAN ØSTASIATISK MESTER!!
Ulsan Hyundai fik i dag en kæmpe triumf, da Johansens drenge vandt den sidste kamp ved de Østasiatiske Mesterskaber og gjorde dermed fuldt bord i turneringen mellem den kinesiske, japanske og sydkoreanske mesterklub, fourden et hold fra værtslandet. En stor triumf for sydkoreanerne!!




Ulsan Hyundais trup ved transfervinduets lukning 31/7-2006!!

Målmænd:

Park Dong-Suk (24 år), hentet i Seoul for 500.000 kr
Yang Dong-Won (19 år) hentet i Daejeon for 140.000 kr

Forsvarsspillere:

Cho Se-Kwon (27 år)
Park Byoung-Kyoo (24 år)
Seo Duk-Kyoo (27 år)
Park Dong-Hyuk (26 år)
Yoo Kyung-Ryul (27 år)
Kim Hyun-Ki (20 år) hentet i Hummel Korea for 40.000 kr
Shin Young-Chul (20 år) hentet i Seongnam for 120.000 kr
Park Jae-Hong (27 år), hentet for 6 mio. kroner i Chunnam. Venstre back på det koreanske landshold
Kirill Pavlyuchek (22 år og hviderusser). Hentet for 1.2 mio kroner i Dinamo Minsk. Vital i forsvaret.

Midtbanespillere:

Hwang Kyoo-Hwan (19 år) hentet i Suwon for 500.000 kr. Forventes at få gennembrud denne sæson!
kim Sung-Kil (22 år)
Lee Sang-Ho (18 år)
Kim Joon (19 år), hentet i Suwon for 20.000 kr.
Byun Sung-Hwan (26 år)
Park Kyoo-Sun (24 år)
Lee Jong-Min (22 år)
Lee Jae-Dong (19 år) hentet for 550.000 kr i Pohang
Serguei Kislyak (18 år) hentet for 1,1 mio kroner i Dinamo Minsk. Vital midtbanespiller.
Yoon Bit-Garam (16 år) GIGA-talent hentet på fri transfer af klubben uden min indblanding. Kan allerede nu opnå kampe.


Kislyak er hentet som centralt omdrejningspunkt på midtbanen


Angrebsspillere:

Dzenan Radoncic (22 år Montegriner) hentet for 11 mio. kr. i Incheon, hvor han havde lavet 23 mål i 20 kampe!!
Yang Dong-Hyun (20 år)
Choi Sung-Kook (23 år)
Jung Jo-Kook (22 år) hentet for 11 mio. kr i Seoul. Kæmpe talent og landsholdsspiller (9 landskampe og 4 mål)


Radoncic er Ulsans nye bomber. Han er topscorer i K-League med 16 mål i 13 kampe





Afgang siden første trup:

Målmænd:
Kim Ji-Hyuk (24 år) solgt til Queensland for 140.000 kroner

Forsvarsspillere:
Vinicius (29 år), brasilianer, sat på fri transfer grundet dårlig disciplin.

Angribere:
Lee Chon-Soo (24 år), stjernespilleren for klubben. Solgt til tyrkiske Galatasaray for 26 mio. kr.
Machado (30 år), brasilianer og er noteret for 2 A-landskampe. Frigivet på fri transfer.
Leandrao (22 år), ung brasilianer, frigivet på fri transfer
Lee Sung-Yae (30 år), sat på 2.holdet. Holder ikke niveau


« Seneste Redigering: 12 Feb 2007, 23:00 af labomb » Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #23: 12 Feb 2007, 22:40 »

Ham Radoncic, er det ikke ham ob har hentet i virkeligheden?
Logged


labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #24: 12 Feb 2007, 22:44 »

Ham Radoncic, er det ikke ham ob har hentet i virkeligheden?

Nej det er det ikke.. ham OB har hentet hedder Srdjan eller noget i den stil... ham her hedder Dzenan... udelukker dog ikke familiære forbindelser. Da de begge er fra Montenegro og begge har spillet for Partizan Beograd.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2007, 22:46 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold
« Svar #25: 12 Feb 2007, 23:15 »

Nå så er der lavet 3 updates i alt... ros/ris modtages GERNE
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold: Ulsan Hyundai (Sydkorea)
« Svar #26: 13 Feb 2007, 16:18 »



TRIUMF-TOGET I KOREA
Hvilken fantastisk afslutning på sæsonen. Et nyt mesterskab blev tilføjet klubben Ulsan Hyundais pokalskab, da Johansens drenge hjemførte det bare 3.mesterskab i klubbens historie (det 2. i træk) ved at besejre Daegu FC med klokkeklare 3-0 samlet i de to finalekampe der skulle afgøre det koreanske mesterskab. Ulsan var kun endt på 2.pladsen i den regulære sæson, men var klart stærkest i slutspillet. Johansen viste dermed at besidde et stort manager-talent på trods af en rædselsfuld sæson-start, hvor holdet kun var på 5.pladsen i ligaen, ude af asiatisk fodbold, og fyresedlen var truende. Ledelsen hos Ulsan gav dog manageren mere tid, hvilket de ikke fortryder i dag. For udover mesterskabet, blev også de Østasiatiske Mesterskaber hjemført til klubben, så det blev en yderst succesfuld sæson i sidste ende for Johansen. Eneste malurt i bægeret, i den sidste halvdel af sæsonen, var dog 2.pladsen i Liga Cuppen (tabt på målscore) og så exit i semifinalen. Mne samlet set var sæsonen en stor succes, som blev grundlagt med en imponerende sejrsstime på 13!! kampe i træk.




Johansen: "Jeg var ved at smide håndklædet"

"Hvis nogen for 5 måneder siden havde sagt til mig at sæsonen havde slået sådan her, ville jeg have bedt dem op at melde sig på det nærmeste psykiatriske hospital. Holdet var uden gejst, og jeg kunne virkelig også selv mærke at jeg var ved at miste troen på egne evner og savnede Danmark i høj grad. Jeg var ved at gå ned af at bo på hotel og uden nogen at snakke med. Heldigvis fik vi en ny tolk, som var med til at gøre afsavnet mindre, og som gav mig ro på hjemmefronten efter at vi fandt en lejlighed tæt på vandet, hvor jeg kunne slappe af, og jeg kunne få tankerne ledt hen på andet end fodbold!".

Shanghai Post: "Hvad var vendepunktet?"

Johansen: "Vendepunktet kom da jeg hentede Kislyak og Pavlyuchek i Hviderusland. De var med til at give holdet en stabilitet centralt i banen der gjorde vi ikke lukkede så mange dumme mål ind. Samtidigt havde fyringen af vore tre brasilanere den ønskede chok-effekt. At ingen kunne føle sig sikre i denne klub".

Shaghai Post: "Hvad er målsætningen for den nye sæson?"

Johansen: "Målet er at vinde Asia Champions League, intet mindre. Og selvfølgelig forsøge at gøre rent bord i Sydkorea"






Runde 14: Ulsan - Gyeongnam 3-1 målscorere: Park Kyoo-Sun (29) & Jo-Kook (30 & 90)

Runde 15: Pohang - Ulsan 2-3 målscorere: Choi (31 & 67) & Jo-Kook (40)

Runde 16: Ulsan - Daegu 2-1 målscorer: Choi (6. & 37.)

Runde 17: Incheon - Ulsan 2-2 målscorere: Jo-Kook (25) & Park Kyoo-Sun (44)

Runde 18: Ulsan - Seoul 1-0 målscorer: Selvmål (82)

Runde 19: Chunnam - Ulsan 2-3 målscorere: Choi (18), Kislyak (68) & Jo-Kook (85)

Runde 20: Ulsan - Jeju 1-0 målscorer: Jo-Kook (10)

Runde 21: Gwangju - Ulsan 6-4 målscorere: Jo-Kook (11 & 57) & Park Kyoo-Sun (33 & 58)

Runde 22: Ulsan - Daejeon 1-0 målscorer: Radoncic (12)

Runde 23: Jeonbuk - Ulsan 1-0

Runde 24: Suwon - Ulsan 2-1 målscorer: Park Kyoo-Sun (37)

Runde 25: Ulsan - Seognam 0-1

Runde 26: Busan - Ulsan 1-4 målscorere: Sung-Kil (28) & Radoncic (38 & 67) & Yang Dong-Hyun (69)

Slutstillingen i Regular Season






Semifinale i Play Off: Incheon - Ulsan 1-3 målscorere: Radoncic (30), Yoon Bit-Garam (44) & Sung-Kil (55)




FINALE 1.KAMP:


Ulsans hjemmebane var klar til finalen. Mere end 50.000 mennesker så kampen.


VS


                                                                           
Ulsan Hyundai      2-0     Daegu FC


Målscorere

Dzenan Radoncic (37)

Jung Jo-Kook (89)



holdet var klar til første finalekamp mod Daegu


Finale 2.kamp: Daegu - Ulsan 0-1 målscorer: Jang Sung-won (7)

Samlet: 3-0 ULSAN HYUNDAI KOREANSK MESTER 2006

Stemningsbilleder fra den afgørende kamp

Ulsans spillere jubler efter den afgørende scoring...


Korea er et fantastisk land på mange måder...


Finalen var et tilløbsstykke uden lige. 65836 så den sidste finalekamp i Daegu...


 



Koreanske pokalturnering

1/4-finale: Gwangju - Ulsan 0-2 målscorere: Radoncic (21) & Jo-Kook (45)

1/2-finale: Ulsan - Daegu 1-2 målscorer: Jang Sang-Won (45)




PRISER I KOREA

Årets spiller i Korea: Dzenan Radoncic (Incheon & Ulsan)

Årets topscorer i K-League: Dzenan Radoncic (Incheon & Ulsan) 21 mål i 22 kampe

Årets udlænding i Korea: Dzenan Radoncic (Incheon & Ulsan)


Radoncic har virkelig fået sit reelle gennembrud med et hav af mål for først Incheon og siden Ulsan, på trods af to skadesperioder for klubben, efter hans 11 mio. kr. transfer. Radoncic er en ung mand med mål i støvlerne og vil uden tvivl blive meget spændende at følge fremover. De tre priser viser med al tydelighed af hvilket stof den montenegrinske bomber er gjort af.

Årets manager i Korea: Sir Bomb Johansen (Ulsan)

Årets unge spiller i Korea: Jung Jo-Kook (Seoul & Ulsan)

Årets forsvarsspiller i Korea: Pavlyuchek (Ulsan)

Årets målmand: Kim Tae-Jin (Daegu)

Flest assists: Kim Dae-Eui (Suwon)




PRISER I ASIEN

Årets spiller i Asien: Tim Cahill (Everton / Australien)


Tim Cahill vidste endnu engang sit store talent for Everton og Australien. Han var en drivkraft bag Australiens succes ved VM i Tyskland og gør det altid godt for Everton. Uden tvivl en af de største australske spillere gennem tiderne.




Årets manager i Asien: Sir Bomb Johansen (Ulsan)




Årets unge spiller i Asien: Gai Yang (Marseille / Kina)


Gai Yang viste at han er mere end bare en merchandise-sælger, ved at opnå en række kampe for Marseille i den stærke franske række Ligue 1. Gai Yang er uden tvivl fremtidens mand i asiatisk fodbold.
 
« Seneste Redigering: 13 Feb 2007, 18:35 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold: Ulsan Hyundai (Sydkorea)
« Svar #27: 13 Feb 2007, 18:29 »

Så er sæson 1 fuldt opdateret!
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold: Ulsan Hyundai (Sydkorea)
« Svar #28: 13 Feb 2007, 23:02 »



KATASTROFE-SÆSON. JOHANSEN KVITTER
Opstarten til den nye sæson forløb egentlig som den skulle. Men noget gik grueligt galt i denne periode, som endte med at Sir Bomb Johansen efter bare 8 liga-kampe i den nye sæson, tog sit gode tøj og skred fra Sydkorea. ABSOLUT INTET ville lykkedes for de forsvarende mestre fra Ulsan i den lokale liga, og holdet havde bare 5 point efter 8 kampe i den nye sæson, og Johansen tog naturligt konsekvensen og skred. Ulsan havde ellers startet lovende med at vinde den koreanske Super Cup & vundet 2 ud af 3 kampe i Champions League, men hjemme var det helt til rotterne. Der gik rygter om at en del af spillerne ønskede at komme til Europa for at spille, og dermed var der begyndt lidt uro i kulisserne på holdet. Én ting er dog sikkert: Johansens periode i Ulsan vil blive husket som meget svingende, men også utrolig succesfuld: Mesterskab, Østasiatisk Mesterskab og den koreanske super cup på de 14 måneder han var i klubben.






København 11/4-2007

Kære dagbog

En forfærdelig periode i mit liv er netop overstået og jeg er hjemme igen i Danmark. Sportsligt set har jeg aldrig været så meget i modvind som jeg var i denne periode. Ligegyldigt hvad jeg gjorde haglede målene ind, på trods af at det var det samme forsvar, som var så succesrigt i hele sidste sæson. Til sidst var presset fra omgivelserne for stort og jeg valgte at tage mit godt tøj og gå, imens mit rygte som yderst succesfuld manager i klubben, fortsat ville hænge ved. Hvad fremtiden skal bringe ved jeg ikke på stående fod, men jeg har fortsat ambitioner om manager-vejen, og med mit gode ry i Asien, er det bestemt ikke utænkeligt at jeg vil stå i spidsen for en anden asiatisk klub inden for en overskuelig fremtid. Én ting er dog sikker! Det bliver ikke i spidsen for et andet sydkoreansk hold, da Ulsan er min klub i landet og dette vil aldrig ændre sig. Jeg vil nu lægge mig til ro og fundere over tingene herhjemme i Danmark blandt familie og venner. på snarligt gensyn
. Sir Bomb Johansen




Koreanske Super Cup: Jeju - Ulsan 2-3






1.runde: Ulsan - Daejeon 1-1

2.runde: Ulsan - Seoul 1-2

3.runde: Pohang - Ulsan 4-4

4.runde: Suwon - Ulsan 3-0

5.runde: Ulsan - Jeju 1-0

6.runde: Jeonbuk - Ulsan 1-0

7.runde: Gwangju - Ulsan 2-1

8.runde: Ulsan - Daegu 2-4






1.runde: Xiamen (CHN) - Ulsan 1-4

2.runde: Ulsan - Persijap 5-0

3.runde: F.Marinos (JAP) - Ulsan 2-1


« Seneste Redigering: 13 Feb 2007, 23:10 af labomb » Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Asiatisk fodbold: Ulsan Hyundai (Sydkorea)
« Svar #29: 13 Feb 2007, 23:03 »

Kan allerede afsløre at der er fundet en ny klub... hvad den hedder bliver afsløret i næste opdatering...
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010