home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Forzá Schalke - SCHALKE04
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Forzá Schalke - SCHALKE04  (Læst 7759 gange)
Niko
Gæst
 
Forzá Schalke - SCHALKE04
« : 10 Feb 2007, 23:39 »



Schalke 04




"Dette var en drøm som gik i opfyldelse!" Siger Søren Larsen

Nej nej, man skal ikke tro Søren Larsen er glad for at klubbens gamle træner blev fyret, han er enormt glad for overtageren til jobbet. Nikolaj Emil Birk Poulsen "Han er dansker, vi er danskere i klubben. Dette var en drøm som gik i opfyldekse!" Fortæller Larsen Veltins - Posten. Der er også hentet en ass. træner Dirk Bremser: "Dirk og Nikolaj kan måske fører noget stort til klubben, det håber vi i hverfald det er jo så mange år siden vi har vundet mesterskabet, at jeg ikke engang kan huske det" Siger bestyrelses formanden Gerd Rehberg. Nikolaj har fået stillet hele 72 mio. til rådighed, så der kunne godt komme en spiller eller flere til klubben. Der er meget spekulation om han er den rette til jobbet, for en klub som Schalke 04. Men han svarer "Jeg er klar til jobbet, nu skal vi bare komme langt i Uefa cuppen og næste år skal vi med i Champions League. Jeg er også glad for at ledelsen tror på mine evner og jeg glæder mig til at arbejde sammen med Dirk."



Trup gennemgang + Mulige handler!


Truppen ser ret smal ud, der er kun 3-5 stykker som kan spille angriber, derfor skal vi kigge godt efter sådan en. Midtbanen ser utrolig god ud, men en masse forskellige spillere som kender til hver deres måde at håndtere bolden på. Det bliver en vigtig del af holdet. Den bagerste kæde, ser gammel og slidt ud, nogen steder. Det er rigtig godt med en spiller som Rafinha, som enlig kan alt med en bold, men nogen som Bordon der er oppe i alderen, skal vi finde erstatninger for. Jeg har nogen i søge lyset.


Holdet:

Goalkeepers:
Dennis Lamczyk
Manuel Neuer

Defenders:
Gustavo
Tim Hoogland
Darío Rodriguez
Bordon
Mladen Krstajic
Rafinha
Hamit Altintop
Cristian Pander

Midtfielders:
Zlatan Bajramovic
Fabian Ernst
Levan Kobiashvili
Gerald Asamoah
Lincoln
Peter Løvenkrands

Attackers:
Halil Altintop
Søren Larsen
Kevin Kuranyi

Målmændene er ikke nogen af verdens bedste, men de er okay på den her plan og har en kæmpe fremtid foran sig, da de kun er 20 & 19 år. Men en spiller som Marco Amelia kunne måske blive hentet på fri når sæsonen slutter. Han kan hverfald godt slå dem af lige fortiden. Men holdet kan nok klare den sæson uden de helt store indkøb, men holdet er relativt gammelt i sig selv, det har en gennemsnits alder på 25, som jeg synes vi godt kan skære ned til måske 23. Det vil hverfald være en lettelse for fremtiden. Holdest absolut største profl er Lincoln, han kan alt med bolden og kan selv afgøre kampene, han bliver en af de vigtigste i de kommende sæsoner. Klubbens støreste talent pt. er kun 19 årige Tim Kilian, som er på reserve holdet, han vil få et par kampe fx hvis Rafinha bliver skadet, tror jeg han kan komme ind og klare sig udmærket. Holdest erfaring skal komme for den aldrene Mladen Krstajic fra Serbien, han er 33 år. Han er venstre back og bliver en meget vigtig spiller. Det kan betale sig at enlig styrke alle kæder derfor har jeg fundet et par stykker som jeg vil se lidt nærmere på:

Vedran Corluka:
Kæmpe kroatisk talent, som nok går ind og erstatter Bordan hurtigt, hvis han kommer til klubben. Denne spiller er en komplet forsvar og er god med hovedet. Han vil koste omkring 22-30 mio. at hente til klubben regner vi med.

Luka Modric:
Fra samme klub som Vedran, men også et kæmpe talent, han er også kroat. Det siges at han koster omkring 25 mio. at få fri fra Dinamo. Han kan også ret hurtig gå ind på holdet. Han er et meget stabil spiller af sin alder at være.

Gülec Gökhan:
Tyrker fra Besiktas, han er angriber og kan godt komme ind og få spillet et par kampe i første sæson. Han skal dog kæmpe hårdt med Larsen og en af klubbens tyrkere Halil Altintop. Kevin ser jeg som en svagere spiller, Gülec har en stor fremtid og vi anser han for at være den som er nemmest at hente til klubben.

Niclas Rønne:
Angrebs talent på samme alder som Gökhan, spiller for Brøndby's andet hold. Lidt dårligere, men har en fremtid i sig som også kan række ligeså langt som klubbens anden ønske indkøb. Han koster under en million. Så det skulle ikke været noget problem. Han går ikke ind på holdet med det samme men kommer nok på et tidspunkt.

Kasper Lorentzen:
Endnu en Brøndby spiller, men et kæmpe talent. Han kan godt gå ind på holdet med det samme regner jeg med, han koster også godt med penge, da Brøndby ikke er så vild med at sælge ham. Jeg håber personligt at det bliver en af vores indkøb.

« Seneste Redigering: 12 Feb 2007, 21:23 af Cesc » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SCHALKE04
« Svar #1: 10 Feb 2007, 23:58 »

uhh god start også glæder jeg mig til at følge det følge det første klub hold jeg holdt med dog mest pga. ebbe men kærligheden er ikke helt forsvundet
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Emillionaire
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #2: 11 Feb 2007, 00:31 »

god opsætning af trup

håber at din blog får ligesåmeget succes som dine tidligere geniale blogs
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #3: 11 Feb 2007, 00:41 »

uhh god start også glæder jeg mig til at følge det følge det første klub hold jeg holdt med dog mest pga. ebbe men kærligheden er ikke helt forsvundet
god opsætning af trup

håber at din blog får ligesåmeget succes som dine tidligere geniale blogs

Tak Wink
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #4: 11 Feb 2007, 00:45 »

Cesc.. har du tal på hvor mange blogs du har lavet gennem tiderne..?Wink
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: SCHALKE04
« Svar #5: 11 Feb 2007, 07:54 »

God start!
Kan man få at vide hvilke ligaer du har med udover Tyskland ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


F.C.K.
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #6: 11 Feb 2007, 08:52 »

Cesc.. har du tal på hvor mange blogs du har lavet gennem tiderne..?Wink
999 Wink
Ej, men god start! så dog bedre du blev ved med at skrive om Milan
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #7: 11 Feb 2007, 11:32 »

999 Wink
Ej, men god start! så dog bedre du blev ved med at skrive om Milan

Har ikke det gem mere
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #8: 11 Feb 2007, 11:35 »

Cesc.. har du tal på hvor mange blogs du har lavet gennem tiderne..?Wink

Bayern , Chile , ACH, Man City, Arsenal > Milan, England  Grin

Kan ikke huske om der er flere, men mener det ikke  Forlegen
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #9: 11 Feb 2007, 11:41 »

Bayern , Chile , ACH, Man City, Arsenal > Milan, England  Grin

Kan ikke huske om der er flere, men mener det ikke  Forlegen

haha..Smiley ej håber den her bliver en god lang blog..Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: SCHALKE04
« Svar #10: 11 Feb 2007, 11:42 »

Fremragende valg af klub. Glæder mig virkelig til at høre mere fra denne blog. Håber du kan opnå store resultater med denne klub. Fortsæt endelig det gode arbejde Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #11: 11 Feb 2007, 11:43 »

haha..Smiley ej håber den her bliver en god lang blog..Smiley

Det tror jeg faktisk den gør, der er jo lang tid til den næste opdateringsdatebase kommer Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #12: 11 Feb 2007, 11:55 »

Nu rygtes der en fransk topspiller til klubben Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: SCHALKE04
« Svar #13: 11 Feb 2007, 12:26 »

1 Top spiller ud - 2 Dinamo spillere ind



Den halvbrasilienske angriber Kevin Kuranyi er hermed blevet solgt til Lyon for 65 mio. Nogen penge som klubben godt ville kunne få gavn af. "Matieu Bodmer, han virker som en meget spændene spiller og jeg vil prøve at få ham til klubben." Udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen til Veltins-Poste. Der er allerede købt og lejet 2 spillere, de er begge fra Dinamo. Vi snakker om Vedran Corluka & Luka Modric, den sidst nævnte er lejet i et år, og kan købes for 11 mio. Imens han er lejet. "Denne leje kontrakt er vi i klubben utrolig glade for. Modric skal nok få et par kampe også ser vi om vi ligger de 11 mio. vi skal give for at købe ham fri." Fortæller Dirk Bremser. Det kæmpe forsvars talent, Vedran Corluka er blevet hentet for 21 mio. en pris som vi i Schalke kan være meget tilfredse med. Det er spillerene selv også. "Jeg er rigtig stolt over jeg er blevet købt til en klub som Schalke, jeg håber at kunne få et par kampe i år. Men det bliver hårdt, så det er jo godt jeg har skrevet en 5-årig kontrakt." Udtaler Vedran Corluka på engelsk. "Jeg er glad for at blive lejet her først, jeg håber at gøre det rigtig godt. For jeg vil gerne spille for Schalke permanent" Fortæller den lejet spiller Luka Modric. Vi har fået fingrene i en liste som Nikolaj Emil Birk Poulsen har lavet, det er med hans ønskeindkøb:

Gülec Gökhan
Gareth Bale
Matieu Bodmer
Yohan Cabaye
Alex (PSV)
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: SCHALKE04
« Svar #14: 11 Feb 2007, 12:29 »

Udmærket at få 65mio for Kevin Kuranyi.

Spørger lige igen ang ligaer. Hvor mange ligaer og hvilke har du med.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010