donfrankie
|
|
Så er de Færdige Hjemme  Ude Alternativ  Blackburn logoerne er for lille og ville nok vælge et BMW logo med hvide og blå felter i midten, ellers så ser det godt ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Jeg kunne godt bruge nogle Portsmouth trøjer.
Krav: Sponser: LG Sportsmærke: Umbro
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
ronen
|
|
Hey boys.. Syntes for tit jeg ser klublogoer der er i rimelig dårlig opløsning. Hér kan du finde logo'er i 400x400 af alle de klubber der har deltaget i Uefa cuppen gennem dets histore. Bruger den selv rimelig meget. Håber det hjælper lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
Trequartista
|
|
Hej designere  Jeg tænkte på om det kunne være muligt at få lavet 3 kits? Klub: Leeds Mærke: Nike - i United stilen .. Farver - Hjemme: Hvid/Sølv/Lilla Ude: Sølv/Lilla/Hvid Tredje: Lilla/Sølv/Hvid Sponsorer - Hjemme: Sony Ericsson (Walkman?) Ude: Audi Tredje: Rolex / andet eksklusivt mærke?
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
RCD: TUSIND TAK! 
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Jeg kunne godt bruge nogle Portsmouth trøjer.
Krav: Sponser: LG Sportsmærke: Umbro
Skal se hvad jeg kan gøre. Men der kommer nok til at gå et par timer
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Hey kitønskere ? jeg vil bare lige spørge hvorfor der næsten altid SKAL være tre sponsore. det er skide træls at finde flere forskellige sponsore og så klippe dem ud som der tager skide lang tid for en fumle finger som mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Hey kitønskere ? jeg vil bare lige spørge hvorfor der næsten altid SKAL være tre sponsore. det er skide træls at finde flere forskellige sponsore og så klippe dem ud som der tager skide lang tid for en fumle finger som mig.
Hvis det er, kan du gå ind på brandsoftheworlds.c om hvor du kan søge på et bestemt Firma også kommer deres logo op også kan du bruge magic eraser tool og trykke på baggrunden og vupti  så har du dit logo. Det kan du også gøre på google, også trykke på det faneblad der hedder billeder.. Så skriver du sponsornavn logo (f.eks. Audi logo) også kommer der nogle frem. Håber det hjalp.. Er dog enig i at det er rimelig træls at skulle finde tre forskellige logoer når det er de færreste hold i virkeligheden der har det på deres trøjer..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donfrankie
|
|
Hvis det er, kan du gå ind på brandsoftheworlds.c om hvor du kan søge på et bestemt Firma også kommer deres logo op også kan du bruge magic eraser tool og trykke på baggrunden og vupti  så har du dit logo. Det kan du også gøre på google, også trykke på det faneblad der hedder billeder.. Så skriver du sponsornavn logo (f.eks. Audi logo) også kommer der nogle frem. Håber det hjalp.. Er dog enig i at det er rimelig træls at skulle finde tre forskellige logoer når det er de færreste hold i virkeligheden der har det på deres trøjer.. brandsoftheworld.co m er nødvendigt når man laver kits. Enig i at det er træls at skulle finde flere sponsorer til holdene, så vælger faktisk at se bort fra dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
De Portsmouth trøjer er for vilde  Kanon flot arbejde 
|
|
|
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Mange tak igen.. Vil helst holde mig til simple trøjer 
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Hold: AS Roma Mærke: adidas Sponser: Sponsor er ikke så vigtig. Men ellers noget der ser fedt ud på trøjerne Farve(r): Hjemmebane: Den som de har nu . Udebane: Hvid, med røde striber (samme farve som hjemmebanen) 3. trøjen: selv bestemme.
|
|
|
|
|
|
|
|